Eikö naisen pituus merkitse miehille oikeastaan mitään?
Kommentit (104)
Kyllä merkitsee ainakin vakavammissa suhteissa.
Alle 165cm naisten kanssa ei kannata hankkia lapsia.
Makuasia, oletan. Joillekin merkitsee, joillekin ei.
Minä en naisena halua pitkää miestä.
No varmaan se jotain merkitsee, mutta ei sillä ole ollenkaan sellaista painoarvoa kuin miehen pituudella naisille.
Tottakai se merkitsee. Ainakin minulle joka tykkään kovasti pitkistä naisista. Todella upeita ja näyttäviä.
Vastaan vain omasta puolestani. Varsinaisesti ei vaikuta mitenkään oli pitkä tai pätkä. Aikaisemmat tyttöystävät on olleet 152-175 cm, kuitenkin pisinkin sen viitisen senttiä lyhyempi. En ole mielestäni mitenkään tietoisesti kiinnittänyt huomiota pituuteen, kun ihastun kokonaisuuteen. Nyt olen ihan rähmässä lähikaupan myyjättäreen, joka tosin taitaa olla pituiseni ellei pidempikin. En uskalla edes heittää flirttiä, kun koen itseni jotenkin vähäpätöiseksi siinä vieressä. Hankala selittää. Eli kyllä se pituus sitten kuitenkin merkitsee jotain, mutta alitajuisesti.
M28
Lyhyehköt sirot petite-naiset ovat useimpien miesten mieleen mutta geenien kannalta ei tosiaan se paras valinta...
Alle 162cm alkaa olla liian lyhyt useimmille miehille.
Makuasioita omasta mielestäni, en minäkään halua lyhyttä miestä joten miksi mieskään välttämättä haluaisi lyhyen naisen.
Jos lapsia haluaa niin eiköhän ne pitkät ja lihaksikkaat naiset ole aikalailla haluttuja kumppaneita. Kuka sitä nyt ehdoin tahdoin haluaisi oikein pieniä lapsia, poikia varsinkaan?
Toisaalta jos on itse aivan epäkäytännöllisen isokokoinen, olisi varmaan fiksua etsiä pienikokoinen kumppani, jotta lapset olisivat suht tavallisenkokoisia sitten.
Ei mulle ainakaan, kun olen niin pitkä itse, että olen melkein aina jokaista naista pidempi.
Ei lyhyys naista välttämättä rumenna mutta onhan se vain plussaa jos nainen on ainakin 170cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyehköt sirot petite-naiset ovat useimpien miesten mieleen mutta geenien kannalta ei tosiaan se paras valinta...
.
Geenien kannalta? Mitä mahdat tarkoittaa?
En mä ainakaan parisuhdetta etsi pituuden perusteella.
Ei naisen tarvitse olla pitkä ollakseen kaunis ja seksikäs mutta mielellään yli 160cm kuitenkin...
No kai se merkitsee. Olen itse 160cm nainen ja minusta kiinnostuneet miehet ovat yleensä 170-180cm. Tuskin se ihan sattumaa on.
Keskipituiselle miehelle joku 165-172cm nainen on sopiva, ei mikään persjalka kuitenkaan.
No merkitsee esimerkiksi sitä, että kun olet kaltaiseni lyhyt mies, niin nainen ei tarvitse mitään muuta selitystä sille, miksi haluaa kumppanikseen jonkun muun. - Joten mitäkö naisen pituus merkitsee? - Rajattua määrää naisten määrästä, joista voin realistisesti kuvitella, että joku heistä voisi haluta olla kumppanini. Tietenkin on naisia, joille miehen pituudella ei ole tuon taivaallista merkitystä.
Mutta jos ja kun katsoo kohtaamiaan pariskuntia, tai sellaisiksi luulemiani pareja, niin harvemmin näkee paria, jossa mies on huomattavasti lyhyempi kuin nainen. - Tilanne ei ainakaan yhtään parane miehen eduksi, jos hän on paitsi lyhyt ja pienituloinen, joka ei omaa TomCruisen ulkomuotoa ja mimiikkaa tai Hercule Poirotin tyylitajua ja harmaat pienet aivosolut.
Toisaalta en tiedä monestakaan kohtaamastani parista, että kumpi on ollut se aloitteellisempi. - Saattaahan olla, että se on mies, joka naista useammin haluaa itseään pienikokoisemman kumppanin, ettei vaan kukaan pidä häntä pienenä, kun mies voi osoittaa, että on muuten ainakin puolisoaan pidempi.
Naisten kohdalla paino / vartalo merkitsee enemmän kuin pituus.
Eiköhän useimmat miehet valitsisi mieluummin hoikan 160cm naisen kuin 175cm tankin?
No kyllähän pitkät naiset ovat kauniimpia.