Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö naisen pituus merkitse miehille oikeastaan mitään?

Vierailija
29.05.2017 |

Miksei?!

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän pitkät naiset ovat kauniimpia.

Vierailija
2/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä merkitsee ainakin vakavammissa suhteissa.

Alle 165cm naisten kanssa ei kannata hankkia lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia, oletan. Joillekin merkitsee, joillekin ei.

Minä en naisena halua pitkää miestä.

Vierailija
4/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se jotain merkitsee, mutta ei sillä ole ollenkaan sellaista painoarvoa kuin miehen pituudella naisille.

Vierailija
5/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se merkitsee. Ainakin minulle joka tykkään kovasti pitkistä naisista. Todella upeita ja näyttäviä.

Vierailija
6/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vain omasta puolestani. Varsinaisesti ei vaikuta mitenkään oli pitkä tai pätkä. Aikaisemmat tyttöystävät on olleet 152-175 cm, kuitenkin pisinkin sen viitisen senttiä lyhyempi. En ole mielestäni mitenkään tietoisesti kiinnittänyt huomiota pituuteen, kun ihastun kokonaisuuteen. Nyt olen ihan rähmässä lähikaupan myyjättäreen, joka tosin taitaa olla pituiseni ellei pidempikin. En uskalla edes heittää flirttiä, kun koen itseni jotenkin vähäpätöiseksi siinä vieressä. Hankala selittää. Eli kyllä se pituus sitten kuitenkin merkitsee jotain, mutta alitajuisesti.

M28

Vierailija
7/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyehköt sirot petite-naiset ovat useimpien miesten mieleen mutta geenien kannalta ei tosiaan se paras valinta...

Alle 162cm alkaa olla liian lyhyt useimmille miehille.

Vierailija
8/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita omasta mielestäni, en minäkään halua lyhyttä miestä joten miksi mieskään välttämättä haluaisi lyhyen naisen. 

Vierailija
9/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsia haluaa niin eiköhän ne pitkät ja lihaksikkaat naiset ole aikalailla haluttuja kumppaneita. Kuka sitä nyt ehdoin tahdoin haluaisi oikein pieniä lapsia, poikia varsinkaan?

Toisaalta jos on itse aivan epäkäytännöllisen isokokoinen, olisi varmaan fiksua etsiä pienikokoinen kumppani, jotta lapset olisivat suht tavallisenkokoisia sitten.

Vierailija
10/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan, kun olen niin pitkä itse, että olen melkein aina jokaista naista pidempi.

Vierailija
11/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä on parempi

Vierailija
12/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lyhyys naista välttämättä rumenna mutta onhan se vain plussaa jos nainen on ainakin 170cm pitkä.

Vierailija
13/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyehköt sirot petite-naiset ovat useimpien miesten mieleen mutta geenien kannalta ei tosiaan se paras valinta...

.

Geenien kannalta? Mitä mahdat tarkoittaa?

Vierailija
14/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan parisuhdetta etsi pituuden perusteella.

Vierailija
15/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen tarvitse olla pitkä ollakseen kaunis ja seksikäs mutta mielellään yli 160cm kuitenkin...

Vierailija
16/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se merkitsee. Olen itse 160cm nainen ja minusta kiinnostuneet miehet ovat yleensä 170-180cm. Tuskin se ihan sattumaa on.

Vierailija
17/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipituiselle miehelle joku 165-172cm nainen on sopiva, ei mikään persjalka kuitenkaan.

Vierailija
18/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No merkitsee esimerkiksi sitä, että kun olet kaltaiseni lyhyt mies, niin nainen ei tarvitse mitään muuta selitystä sille, miksi haluaa kumppanikseen jonkun muun. - Joten mitäkö naisen pituus merkitsee? - Rajattua määrää naisten määrästä, joista voin realistisesti kuvitella, että joku heistä voisi haluta olla kumppanini. Tietenkin on naisia, joille miehen pituudella ei ole tuon taivaallista merkitystä.

Mutta jos ja kun katsoo kohtaamiaan pariskuntia, tai sellaisiksi luulemiani pareja, niin harvemmin näkee paria, jossa mies on huomattavasti lyhyempi kuin nainen. - Tilanne ei ainakaan yhtään parane miehen eduksi, jos hän on paitsi lyhyt ja pienituloinen, joka ei omaa  TomCruisen ulkomuotoa  ja mimiikkaa  tai Hercule Poirotin tyylitajua ja harmaat pienet aivosolut.   

Toisaalta en tiedä monestakaan kohtaamastani parista, että kumpi on ollut se aloitteellisempi. - Saattaahan olla, että se on mies, joka naista useammin haluaa itseään pienikokoisemman kumppanin, ettei vaan kukaan pidä häntä pienenä, kun mies voi osoittaa, että on muuten ainakin puolisoaan pidempi.  

Vierailija
19/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kohdalla paino / vartalo merkitsee enemmän kuin pituus.

Eiköhän useimmat miehet valitsisi mieluummin hoikan 160cm naisen kuin 175cm tankin?

Vierailija
20/104 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys on rumaa myös naisilla