Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma loma kun lapset exällä

Vierailija
29.05.2017 |

Mitä mieltä olette, onko äidin ok lähteä kesällä viikon lomalle kun lapset 3 ja 6 v on isällään?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan ja nauti lomastasi. Toisella kerralla ennättää lapsetkin sitten mukaan.

Vierailija
22/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä siis pohdin että mitä jos itselle tulee hirmu ikävä tai lapsille ja sitten ei pystykään heti näkemään kun olen pidemmällä. Ja jääkö lapsille jotain traumoja viikon erosta:/ toisaalta oikeasti kaipaan lomaa, on ollut rankka vuosi. Mukaan en noin pieniä yksin lomalle kyllä uskalla viedä ja olisi muutenki aikuisten reissu..

Lapsia en ole isälle sysäämässä, lastenvalvojalla on sovittu että ovat puolet ajasta isällä.

Jaa ulkomaille? No haloo. Ei olisi pitänyt tehdä lapsia jos ovat taakka.

Joo kun lapset on tehty ei koskaan enää mitään aikuisten lomia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä siis pohdin että mitä jos itselle tulee hirmu ikävä tai lapsille ja sitten ei pystykään heti näkemään kun olen pidemmällä. Ja jääkö lapsille jotain traumoja viikon erosta:/ toisaalta oikeasti kaipaan lomaa, on ollut rankka vuosi. Mukaan en noin pieniä yksin lomalle kyllä uskalla viedä ja olisi muutenki aikuisten reissu..

Lapsia en ole isälle sysäämässä, lastenvalvojalla on sovittu että ovat puolet ajasta isällä.

Jaa ulkomaille? No haloo. Ei olisi pitänyt tehdä lapsia jos ovat taakka.

Missä ne nyt oli taakka? Kait niille lapsille saa hyviä muistoja kertyä isänsäkkin kanssa lomailusta.

Vierailija
24/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli kerran pitkä ketju jossa mamma ihmetteli minne lapset kun seuraavana päivänä ois ollut lähtö reissuun ja isä oli perunut lasten ottamisen viikoksi.

Kerron saman sinulle kuin hänelle: etävanhempi voi tehdä näin, ihan vaikka pelkkää ilkeyttään/kateuttaan. En muista saiko se mamma lapsiaan minnekään vai peruuntuiko reissu.

Vierailija
25/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että toi viikko ja viikko on kamalan raskas lapselle. Ajattele jos joutuisi itse vaihtamaan kotia viikon välein. Onko ap. Uupunut lapsista vai töistänsä? Joka toinen viikko kumminkin ilman lapsia. Toivottavasti vietät heidän kanssaan aikaa omalla viikollasi, lomaa lapsistahan sinulla on joka toinen viikko.

Vierailija
26/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä vaan ja nauti lomastasi. Toisella kerralla ennättää lapsetkin sitten mukaan.

Mikseivät lomaile isänsä kanssa? Miksi äidin ne pitäisi ottaa lomamatkoille?

Vierailija
27/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäk. Onneksi ei tarvi miettiä moista, kun omilla lapsillani on ehjä perhe. Lomat vietetään yhdessä onnellisesti.

Kuvottava tyyppi.

Kateus ehjästä ja hyvinvoivasta perheestä?

En usko, että on kaikki hyvin perheessä, jossa äiti on täys ku..pää.

Vierailija
28/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapset ei ole isällänsä sen takia, että äidillä on vapaata.

Vierailija
29/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäk. Onneksi ei tarvi miettiä moista, kun omilla lapsillani on ehjä perhe. Lomat vietetään yhdessä onnellisesti.

Kuvottava tyyppi.

Kateus ehjästä ja hyvinvoivasta perheestä?

En usko, että on kaikki hyvin perheessä, jossa äiti on täys ku..pää.

Jaa kuinka niin? Katkera ja uupunut äiti lomalle. Lapset vuoroviikoin isälle ja voih. Raskasta on.

Vierailija
30/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pikku juttu, että lapset eivät ole missään exällä vaan oman isänsä luona.

Vierailija
31/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko menee nopeasti ja videopuhelut on keksitty :)

Vierailija
32/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ajatellut, että toi viikko ja viikko on kamalan raskas lapselle. Ajattele jos joutuisi itse vaihtamaan kotia viikon välein. Onko ap. Uupunut lapsista vai töistänsä? Joka toinen viikko kumminkin ilman lapsia. Toivottavasti vietät heidän kanssaan aikaa omalla viikollasi, lomaa lapsistahan sinulla on joka toinen viikko.

On se vittu kumma että ei saa edes omalla lapsivapaaviikolla tehdä mitä haluaa. Tietysti asiasta täytyy mainita lapsille ja eksälle, että tietävät missä äiti on mutta ei kenenkään tarvitse omaa vapaata viikkoaan,istua kotona ja odottaa että lapset tulee kotiin.

Vierailija
33/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit mennä. Mitä merkitystä sillä lapsille on, onko äiti isäviikolla kotona, naapurin luona, töissä vai lomamatkalla? Niimpä. Jos lapsille jotain sattuu, niin varmasti ap rientää lomaltaan takaisin. Isä on jo hoitanut lapset sairaalaan. Ihan samallai jos lapsille sattuu jotain äitinsä luona. Isä kiiruhtaa tilanteen vakavuudesta riippuen paikalle missä ikinä sillä hetkellä mahtaakin olla.

Sitäpaitsi, kyllähän "ehjissäkin" perheissä on TÄYSIN ok, jos toinen vanhemmista joskus tekee reissuja yksinkin. Vastapainoksi reissataan toki porukallakin.

Vierailija
34/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä täällä Kyselet, voitko mennä lomalle? Kysy lasten isältä. Kai hänelle kerrot kumminkin.

Vierailija
35/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vittu kumma että ei saa edes omalla lapsivapaaviikolla tehdä mitä haluaa. Tietysti asiasta täytyy mainita lapsille ja eksälle, että tietävät missä äiti on mutta ei kenenkään tarvitse omaa vapaata viikkoaan,istua kotona ja odottaa että lapset tulee kotiin.

Aha. Pinna kireällä?

Vierailija
36/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se on täysin sinun vuoksi tuo järjestely, että saat vapaata lapsistasi.

Vierailija
37/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette, onko äidin ok lähteä kesällä viikon lomalle kun lapset 3 ja 6 v on isällään?

Panolomalle etelään ihqun uuden miehen kanssa? Itse en lähtisi kun nuorin vielä noin pieni, mutta nykyäänhän vauvatkin pakotetaan viikko-viikko -systeemeihin.

Vierailija
38/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panolomalle etelään ihqun uuden miehen kanssa? Itse en lähtisi kun nuorin vielä noin pieni, mutta nykyäänhän vauvatkin pakotetaan viikko-viikko -systeemeihin.

Vanhemmat ovat itsekkäitä. Jumalauta.

Vierailija
39/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa täysin kumma juttu. Ydinperheen äiti voi viettää tyttöjen viikonloppua eikä sitä kukaan kyseenalaista. Kun mun kuopus oli 3 v, olin 5 päivän työmatkalla Yhdysvalloissa, siitäkin ihmiset olivat vain iloisia. Mutta auta armias jos eronnut äiti kerran lomailee, ilman lapsiaan tämä on itseläs paska. Vuoroviikkosysteeminkin on pakko olla vain siksi, että äiti saa bilettää.

Voi hyvä luoja mitä kateellista sakkia täällä on. Mene ap hyvällä omalla tunnolla.

Vierailija
40/91 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotias reissaa kahden kodin väliä. Miten se tulee vaikuttamaan kehitykseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi