Haittaako sinua, jos joku mies istuu viereesi puolityhjässä junavaunussa tai bussissa?
Naiset tuoksuvat usein niin hyvälle, että istun joskus heidän viereensä, vaikka muualla olisikin tilaa. Jotkut naiset tuntuvat hieman vaivaantuvan tuosta. Miksi?
Kommentit (47)
Se on epämukavaa,jos joku tulee liian lähelle,vaikka ei ei ole pakko.Yleensä tuntemattomiin pidetään käsivarren mitan verran etäisyyttä ihan automaattisesti.Jos joku tunkee iholle,vaikka tilaavon,ei kannata ihmetellä jos toinen vaivaantuu ja vaihtaa paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on vapaa maa. Mä istun just sinne minne huvittaa. Tykkäs siitä joku nainen tai ei.
Ei ap sitä kysynyt,vaan että tykkääkö naiset.Eivät tykkää,vaivaantuvat.
Vierailija kirjoitti:
On epäkohteliasta vaihtaa paikkaa.
On epäkohteliasta tunkea kylkeen kiinni,vaikka tilaa on muuallakin.Jos joku niin tekee,voi vaihtaa paikkaa sen sijaan että istuisi ahdistuneena loppumatkan.
Kerran bussissa viereeni istui komea nuorimies, juttelimme koko matkan niitä näitä. Myöhemmin hänestä tuli poikaystäväni :) muutamme pian avoliittoon!
Ei kannata pelätä muita ihmisiä, ihania asioita tapahtuu.
Kerran yksi haiseva mies teki kohdallani näin, kyllä haittaisi. Jos mies ei löyhkää tai jopa tuoksuu hyvälle en jaksaisi vaivaantua/noteerata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä itse hyväntuoksuinen?
Peset hampaat joka päivä?
Käyt suihkussa, ja parturissa ja vaihdat vaatteet usein?Et istu nuorempiesi viereen?
Jos nämä kohdat täyttyvät,
istu ny sit.Ikäsyrjintä on ikävä asia. :(
Eikös sekin ole ikäsyrjintää, jos mies välttelee itsensä ikäisiä tai vanhempia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Kerran bussissa viereeni istui komea nuorimies, juttelimme koko matkan niitä näitä. Myöhemmin hänestä tuli poikaystäväni :) muutamme pian avoliittoon!
Ei kannata pelätä muita ihmisiä, ihania asioita tapahtuu.
Myös ikäviä asioita tapahtuu. Oudosti käyttäytyviä ihmisiä kannattaa vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyt suihkussa, ja parturissa ja vaihdat vaatteet usein?Et istu nuorempiesi viereen?
Eikös sekin ole ikäsyrjintää, jos mies välttelee itsensä ikäisiä tai vanhempia naisia?
Välttelee missä yhteydessä? Jos työhönotossa, niin kyllä on. Jos vieruskumppania etsiessä, niin ei ole.
Haittaisihan se.
Itse istun kyllä aina sellaisen viereen, joka tulee viimeisenä pysäkille ja tunkee muiden edestä ekana bussiin. Koska tiedän, miten se ottaa sitä päähän. Istun sit vielä mukavan leveesti.
Vierailija kirjoitti:
Istun käytävän puolella.
Haittaako, jos tulen ikkunapaikalle viekkuusi istumaan?
Vierailija kirjoitti:
Haittaisihan se.
Itse istun kyllä aina sellaisen viereen, joka tulee viimeisenä pysäkille ja tunkee muiden edestä ekana bussiin. Koska tiedän, miten se ottaa sitä päähän. Istun sit vielä mukavan leveesti.
Ihanaa! Pääsen koskettamaan sinua istuessasi leveästi. Voi olla. että minulla alkaa jöpöttää noin kiihkeässä tilanteessa. Ei kai se haittaa?
Haittaa. Pervojen ei pitäisi saada liikkua vapaana, vankilaan kuuluvat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa puolityhjä? Sitä että kaikki ikkunapaikat ovat varattuja ja käytäväpaikat vapaita vai?
Eihän tuossa tilanteessa voisikaan istua muualle,kuin jonkun viereen.Ap tarkoitti,että jos voi valita,istuuko yksin ikkunapaikalle,vai jonkun viereen,hän istuu ilmeisesti mieluusti nuoren naisen viereen.
Tämä ei ole sopivaa käytöstä,koska suomalaiset eivät kaipaa tuntemattomia kylkeen kiehnäämään.
Inhoan bussilla kulkemista,koska ruuhkabussissa joutuu olosuhteiden pakosta olemaan inhottavan lähellä vieraita ihmisiä.Kumma ajatus,että joku änkee puolityhjässä bussissa viereen ja vielä ottaa itseensä,jos se tilaa kaipaava vaihtaa paikkaa 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelee missä yhteydessä? Jos työhönotossa, niin kyllä on. Jos vieruskumppania etsiessä, niin ei ole.
Tuolla logiikalla myöskään se ei ole ikäsyrjintää,että nuori nainen ei halua vanhaa miestä viereensä.Sitähän tässä alunperin väitettiin.
Jos juna tai bussi on puolityhjä, niin siellähän jo puolet paikoista varattu ja mille tahansa vapaalle paikalle istuminen on ihan järkevää. Mutta jos vaunussa on oikeasti melkein tyhjää ja vapaita penkkipareja runsaasti, viereen istuminen on vähän tylsää. Mielelläni viettäisin matkan omassa rauhassani, kirjaa lukien ja rennon leveästi istuen, ja jos joku tunkee vasiten viereen, eihän se onnistu. Etenkin jos vieruskaveri tulee siihen vielä nuuskimaan...
Ei todellakaan haittaa. Olen asunut muissakin maissa enkä ole sittemmin enää päässyt mukaan suomalaiseen jäykistelyyn ja pelokkuuteen. Itsekin istun sille paikalle, mikä tuntuu itsestäni kätevimmältä, ihan sama onko siinä joku vieressä vai ei.
Se on poikkeavaa käytöstä ja ihminen nyt vaan luonnostaan vierastaa poikkeavasti käyttäytyviä yksilöitä, koska he saattavat olla vaarallisia.
Suosittelisin naisille tässä tilanteessa pieraisemaan, mitä isommin sen parempi. Lähtee ne nuuskijat kauemmaksi eikä itse tarvii vaihtaa paikkaa.
Suomi on vapaa maa. Mä istun just sinne minne huvittaa. Tykkäs siitä joku nainen tai ei.