Mitä mieltä aikuisista naisista jotka pukeutuu aina huomiota herättävästi
Paljetteja, silkkiä satiinia, korkokenkiä, koruja, huulipunaa, näyttäviä asukokonaisuuksia aina ja kaikkialla. Kuin olisi juuri nousemassa estradille. Sään mukaista, mutta hyvin näyttävää esim. Muhkeita (teko)turkiksia ja kirkkaita värejä, kun muilla naisilla on päällään mustaa, käytännöllistä ja samanlaista kuin muilla.
Kommentit (38)
Jotenkin siistiä! Tykkään. Minusta erilaisuus on ihanaa, ja tykkään kun joku uskaltaa pukeutua tässä tylsässä harmaanmustan beigessä Suomessa.
Kypsät naiset pitää muutenkin rauhoittaa ja julistaa luonnonsuojelukohteeksi. Naisia haukutaan koko ikänsä niin miksei saisi jo kypsällä iällä olla ihan semmoinen kun on.
Nuorena ei uskalla pukeutua kunnolla, kun sitten haukutaan hutsuksi. Aina on jotenkin väärin.
Ai niin kuin se yksi keski-ikäinen asiantuntija?
Just hyvä. Jokainen saa pukeutua oman halunsa mukaan.
Hienoa jos tykkää . Itse haluan hukkua massaan.!
Minä tykkään korkokengistä, olen aina meikattu ja hiukset laitettu kivasti. On hametta, jakkua, satiinipaitoja jne. MUTTA yritän pitää tyylin tyylikkäänä ja klassisena, en halua aiheuttaa mitään ilolintu-viboja
Oma lempparini on 102-vuotias Iris Apfel
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään korkokengistä, olen aina meikattu ja hiukset laitettu kivasti. On hametta, jakkua, satiinipaitoja jne. MUTTA yritän pitää tyylin tyylikkäänä ja klassisena, en halua aiheuttaa mitään ilolintu-viboja
Sama täällä. Kiva pukeutuminen ei kuulu vain parikymppisille, mutta sen voi tehdä monella tyylillä.
Aikuisella naisella useimmiten on jo niin kehittynyt maku ettei isoja ylilyöntejä enää tehdä vaikka pukeutuminen poikkeaisi massasta.
Miksi ei saisi herättää huomiota? Miksi pitäisi vetäytyä harmaana hiirenä piiloon? Mikä suomalaisa vaivaa kun pitää uppoutua massaan? Samanlaistea puuroa pitäisi olla katukuvassa. Harmaata ja ankeaa.
Itsekin tykkään persoonallisista ratkaisuista ja vaatteista joita ei joka nurkalla kävele eteen. Uskallusta poiketa kaavasta,. Sitä paitsi en pukeudu kenenkään muun takia, vain itseni. Tykkään itsestäni ja haluan näyttää sen.
Yks kollega pukeutuu hyvin paljastaviin mesh-paitoihin yms. bilevaatteisiin ihan töissäkin. On koulunkäynnin ohjaaja. Kyllähän ne 16- ja 17-vuotiaat amispojat tykkää.
Tykkään väreistä, myös kirkkaista. En todellakaan haluaisi pukeutua pelkkään mustaan ja mielestäni huonoin syy valita mitä päälleensä pistää on 'aivan kuin kaikki muutkin'. Jokainen käyttäköön niitä vaatteita joista itse tykkää.
Juuri tässä ajattelin kun 40 v lähenee että nyt voi oikeasti alkaa pukeutumaan tyylikkäästi välittämättä siitä, mitä muut ajattelevat. Nuorempana se olisi ollut jotenkin tätimäistä ja noloa, mutta eiköhän tämän ikäinen jo voi pukeutua niin kuin haluaa.
Teettää turhaa työtä moiset viritykset. Naisen riisumisessa kun meinaa aina tulla muutenkin kiire.
Mikäpä siinä, jos itse tykkää ja tuntee olonsa hyväksi.
Miksi kaikkien pitäisi näyttää samalta?
T: tuntematon
Pidän Rita Behmin tyylistä. Ei välitä muodista ja pukeutuu omalla tyylillään erittäin tyylikkäästi. Tyyli on hyvällä tavalla erikoinen.
Kukin tyylillään. Värit on kivoja.
En mitään. Olen luullut että on normaalia pukea vaatteet päällensä ja että kukin pukeutuu tyylillään.
Olen sen verran tylsä tyyppi ettei ihmiset ylipäätään herätä kiinnostustani pukeutumisellaan.
En ymmärrä sitäkään mitä väliä sillä on jos joku pukeutuu toisiin nähden näyttävästi. Ei kai se muilta ole pois?
Suomessa herätät huomiota jo pelkästään väreillä. En ymmärrä miksi suurin osa haluaa pukeutua mustaan tai tummansiniseen, harmaaseen jne. Jos vedän oranssin mekon päälle, on se varmasti huomiotaherättävä vaikka ei ole paljastava eikä ihonmyötäinen eikä paljettia missään. Minulla on itseasiassa yksi oranssinsävyinen collegemekko, jota en olekaan vielä pitänyt. Epäilemättä herätän huomiota siinä. Hyvää vai huonoa?
Mun hyvä ystävä. Mikäpä siinä, jokainen tyylillään