Kun kaupungilla näkee nuoria naisia, niin lähes poikkeuksetta näillä on aina joku suoralippa-lökäpöksy kainalossa
Kun kaupungilla näkee nuoria naisia, niin lähes poikkeuksetta näillä on aina joku suoralippa-lökäpöksy kainalossa
klo 18:52 | 29.5.2017
Kertokaa mulle naiset, mitä oikein näätte näissä rimaa hipoen peruskoulun läpäisseissä amisjunteissa?
Sivut
Puhut teineistä. Teinit näyttävät samalta - ja tykkäävät toisista teineistä.
16-vuotiaan äiti
Ja pullukoita.
En osaa vastata, itse en ainakaan pidä suoralippa-lökäpöksyistä :D
Jännämiehen käsipuolessa on kiva leveillä instassa.
Miten voit ulkoasusta päätellä ihmisen koulumenestyksen ja luonteen?
Pitäiskö huolia 30+ ukko? Joo ei kiitos.
No esim skeittarit on täysiä luusereita, useimmat luokalta jääneitä lorvijoita tai tarkkislaisia.
Katsoa, ne teinipoikien käsipuolessa kulkevat ovat teiniTYTTÖJÄ, eivät naisia. Miksi sinua aikuista ihmistä kiinnostaa teinien seurustelut?
Lukiolainenko se siellä avautuu, kun valmistujaisissa ei vieläkään ole tiedossa pimppaa?
Kertoo paljon ihmisen äo:sta jos pukeutuu vapaaehtoisesti naurettaviin pussihousuihin ja noloon jonnelippikseen.
Tai sitten nuorisomuodista jota sinä olet liian vanha ymmärtämään. Anna lasten olla.
No ei pidä. Mutta pitääkö kaikista jätkistä valita kumppanikseen just se kaikista juntein, joka juuri ja juuri osaa kirjoittaa nimensä oikein?
Jaa paha sanoa kun en tunne ketään ikäistäni joka pukeutuu noin. 17 vuotiaalla veljelläni on muutama ehkä kuvaukseen sopiva kaveri.
N25
Miksi ap vihaa nuoria miehiä? Oletko itse minkä ikäinen? Miksi sukupuoleen kohdistuva viha aina kohdistuu myös nuoriin?
Ja mistäs sä tiedät minkä ikäinen olen? En muistaakseni maininnut ikääni avauksessa.
Ja tiedoksesi: 18-vuotias on vielä teini (eighTEEN). Mutta kutsuisitko häntä enää tytöksi?
-ap
En mä ketään vihaa. Ihmettelen vaan mitä naiset (tai pitäisikö sanoa teinitytöt kun jotkut ovat vetäneet herneen nenään terminologiasta) näkee näissä wannabe-räppäreissä, jotka ovat selvästi henkisesti jälkeenjääneitä esim. lukion käyneisiin sivistyneisiin nuoriin miehiin verrattuna.
Jos olet kakara, ole hyvä ja etsi joku kakaroille soveltuva palsta. Ihme hinku pennuilla tunkea itsensä aikuisten keskustelupalstalle. Tekeekö äippä ja iskä liian pitkää työpäivää ja nyt on ikävä aikuisia ihmisiä?
PS. Tuo sana "vauva" palstan nimessä ei tarkoita että tänne kaivataan niitä.
Kun ottaa huomioon että joka toinen avaus täällä on henkisesti lapsen tasolle jääneiden naisten kirjoittamaa höpönlöpöä, niin voit olla kuule ihan hiljaa niiden "aikuisten keskustelupalstojesi" kanssa.
Takavarikoiko äippä pelikonsolin ja nyt kiukuttaa 😁. Siel on ihan kiva ilma ulkona, mee vaikka keinumaan.
Oletko tullut ajatelleeksi, että näkemäsi nuoret naiset ovat myös amiksen käyneitä? Useinhan seurustelukumppani löytyy niistä piireistä, joissa itsekin liikkuu. Lukion käyneet sivistyneet nuoret miehet löytävät seurustelukumppanin parhaiten lukion käyneistä sivistyneistä nuorista naisista.
Sivut