Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kertokaa mulle naiset, mitä oikein näätte näissä rimaa hipoen peruskoulun läpäisseissä amisjunteissa?

• ylös 27
  • alas 27

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Puhut teineistä. Teinit näyttävät samalta - ja tykkäävät toisista teineistä.
16-vuotiaan äiti

• ylös 81
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No esim skeittarit on täysiä luusereita, useimmat luokalta jääneitä lorvijoita tai tarkkislaisia.

• ylös 10
  • alas 28
Vierailija

Katsoa, ne teinipoikien käsipuolessa kulkevat ovat teiniTYTTÖJÄ, eivät naisia. Miksi sinua aikuista ihmistä kiinnostaa teinien seurustelut?

• ylös 70
  • alas 4
Vierailija

Lukiolainenko se siellä avautuu, kun valmistujaisissa ei vieläkään ole tiedossa pimppaa?

• ylös 23
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten voit ulkoasusta päätellä ihmisen koulumenestyksen ja luonteen?

Kertoo paljon ihmisen äo:sta jos pukeutuu vapaaehtoisesti naurettaviin pussihousuihin ja noloon jonnelippikseen.

• ylös 10
  • alas 28
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit ulkoasusta päätellä ihmisen koulumenestyksen ja luonteen?

Kertoo paljon ihmisen äo:sta jos pukeutuu vapaaehtoisesti naurettaviin pussihousuihin ja noloon jonnelippikseen.

Tai sitten nuorisomuodista jota sinä olet liian vanha ymmärtämään. Anna lasten olla.

• ylös 54
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö huolia 30+ ukko? Joo ei kiitos.

No ei pidä. Mutta pitääkö kaikista jätkistä valita kumppanikseen just se kaikista juntein, joka juuri ja juuri osaa kirjoittaa nimensä oikein?

• ylös 8
  • alas 20
Vierailija

Jaa paha sanoa kun en tunne ketään ikäistäni joka pukeutuu noin. 17 vuotiaalla veljelläni on muutama ehkä kuvaukseen sopiva kaveri.

N25

• ylös 25
  • alas 1
Vierailija

Miksi ap vihaa nuoria miehiä? Oletko itse minkä ikäinen? Miksi sukupuoleen kohdistuva viha aina kohdistuu myös nuoriin?

• ylös 34
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katsoa, ne teinipoikien käsipuolessa kulkevat ovat teiniTYTTÖJÄ, eivät naisia. Miksi sinua aikuista ihmistä kiinnostaa teinien seurustelut?

Ja mistäs sä tiedät minkä ikäinen olen? En muistaakseni maininnut ikääni avauksessa.

Ja tiedoksesi: 18-vuotias on vielä teini (eighTEEN). Mutta kutsuisitko häntä enää tytöksi?

-ap

• ylös 0
  • alas 29
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ap vihaa nuoria miehiä? Oletko itse minkä ikäinen? Miksi sukupuoleen kohdistuva viha aina kohdistuu myös nuoriin?

En mä ketään vihaa. Ihmettelen vaan mitä naiset (tai pitäisikö sanoa teinitytöt kun jotkut ovat vetäneet herneen nenään terminologiasta) näkee näissä wannabe-räppäreissä, jotka ovat selvästi henkisesti jälkeenjääneitä esim. lukion käyneisiin sivistyneisiin nuoriin miehiin verrattuna.

• ylös 5
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja mistäs sä tiedät minkä ikäinen olen? En muistaakseni maininnut ikääni avauksessa.

Ja tiedoksesi: 18-vuotias on vielä teini (eighTEEN). Mutta kutsuisitko häntä enää tytöksi?

-ap

Jos olet kakara, ole hyvä ja etsi joku kakaroille soveltuva palsta. Ihme hinku pennuilla tunkea itsensä aikuisten keskustelupalstalle. Tekeekö äippä ja iskä liian pitkää työpäivää ja nyt on ikävä aikuisia ihmisiä?
PS. Tuo sana "vauva" palstan nimessä ei tarkoita että tänne kaivataan niitä.

• ylös 22
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-ap

Jos olet kakara, ole hyvä ja etsi joku kakaroille soveltuva palsta. Ihme hinku pennuilla tunkea itsensä aikuisten keskustelupalstalle. Tekeekö äippä ja iskä liian pitkää työpäivää ja nyt on ikävä aikuisia ihmisiä?

Kun ottaa huomioon että joka toinen avaus täällä on henkisesti lapsen tasolle jääneiden naisten kirjoittamaa höpönlöpöä, niin voit olla kuule ihan hiljaa niiden "aikuisten keskustelupalstojesi" kanssa.

• ylös 5
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-ap

Kun ottaa huomioon että joka toinen avaus täällä on henkisesti lapsen tasolle jääneiden naisten kirjoittamaa höpönlöpöä, niin voit olla kuule ihan hiljaa niiden "aikuisten keskustelupalstojesi" kanssa.

Takavarikoiko äippä pelikonsolin ja nyt kiukuttaa 😁. Siel on ihan kiva ilma ulkona, mee vaikka keinumaan.

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En mä ketään vihaa. Ihmettelen vaan mitä naiset (tai pitäisikö sanoa teinitytöt kun jotkut ovat vetäneet herneen nenään terminologiasta) näkee näissä wannabe-räppäreissä, jotka ovat selvästi henkisesti jälkeenjääneitä esim. lukion käyneisiin sivistyneisiin nuoriin miehiin verrattuna.

Oletko tullut ajatelleeksi, että näkemäsi nuoret naiset ovat myös amiksen käyneitä? Useinhan seurustelukumppani löytyy niistä piireistä, joissa itsekin liikkuu. Lukion käyneet sivistyneet nuoret miehet löytävät seurustelukumppanin parhaiten lukion käyneistä sivistyneistä nuorista naisista. 

• ylös 22
  • alas 2

Sivut