Mies jätti ihanan tapaamisen jälkeen kuin seinään.
Varattu mies. Meillä on ollut suhde jo kauan, ja viimeisen tapaamisen jälkeen en saanut enää muuta viestiä kuin että ei voida jatkaa. Vastaukseeni ei enää vastannut.
Sattuu. Voisin vaikka vannoa, että olimme molemmat rakastuneita toisiimme. Kunnioitan miehen päätöstä jäädä perheensä luo, mutta tapaa jolla jätti minut, en voi käsittää. Olisiko muutama empaattinen sana ollut liikaa ihmiselle, joka välittää syvästi.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Varo myös näitä "ollaan eroamassa", "ollaan jo erottu, mutta lasten takia asutaan yhdessä", " ootan kämppää, pakko asua yhdessä"... Kootut ukkomiesten selitykset sinisilmäisille naisille. Vaimo on naimisissa kyllä onnellisesti vielä.
Ukkomies kertoo myös, kuinka kaipaa kosketusta, jota ei saa kotona. Siinä kiehnää, suutelee kaulaasi, puristelee pyllyäsi MITÄ ei tekisi Yksikään sinkkumies, sinkulla on aikaa piirittää, varattu iskee kimppuun, koska kotiintuloaika ja pakottava tarve pettää. Olipa sekavaa mun kirjoitus 😁😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narauta se pettämisestä!
Ei tulisi mieleenikään. Eiköhän se liitto tule vielä tiensä päähän ilmankin, en lähtisi satuttamaan ihmistä, josta välitän ja kaupan päälle hänen puolisoaankin. Ap
Minä tein aikoinaan niin,kerroin vaimolle.Erohan siitä tuli,mutta nämä kummatkin elävät nykyään ihan tyytyväisinä.En huolinut miestä,kun jätti vaimonsa minun takia.En halunnut miestä,joka petti vaimoaan,minuakin varmasti olisi tulevaisuudessa pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narauta se pettämisestä!
Ei tulisi mieleenikään. Eiköhän se liitto tule vielä tiensä päähän ilmankin, en lähtisi satuttamaan ihmistä, josta välitän ja kaupan päälle hänen puolisoaankin. Ap
Minä tein aikoinaan niin,kerroin vaimolle.Erohan siitä tuli,mutta nämä kummatkin elävät nykyään ihan tyytyväisinä.En huolinut miestä,kun jätti vaimonsa minun takia.En halunnut miestä,joka petti vaimoaan,minuakin varmasti olisi tulevaisuudessa pettänyt.
Eihän tässä sun tarinassa ole päätä eikä häntää. Kuitenkin halusit miestä niin paljon, että katkeroiduit ja kerroit vaimolle kun suhde päättyi.
Ihmislajiin kuuluviksi luokitellaan myös murhaajat ja lasten raiskaajat. Eivät nuo kuitenkaan mitään turhaa empatiaa ansaitse..😉