Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun miehenne pitävät miesten illan (kaljoittelua), miten lapset?

Vierailija
28.03.2006 |

Meillä 5-vuotias poika istuu iltaa äijien kanssa. Annanko istua, miestä ei haittaa, mutta mitä luulette kavereiden ajattelevan? Mies kieltää esim kiroilun, kännissä ovat mutta muuten ihan fiksuja.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä annat miehen pitää kaljakekkereitä kotona?

Vierailija
2/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen mies joka ei viihdy kapakoissa. N. kerran kuussa kutsuu kavereita istumaan iltaa. Mutta edelleen, antaisitteko te 5-vuotiaan olla mukana?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite kotona nähny niin paljo kaikkee pienenä...

Meillä mies lähtee aina johonki jos ottaa ja sit jos otetaan yhdessä, ni lapset menee hoitoon.

Vierailija
4/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:6

Vierailija
5/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5-vuotias poika on isänsä ja sen kavereitten kanssa alkuillasta kun kaikki vielä ovat melko selvinpäin. Mutta sitten en enää päästä kun ruvetaan olemaan kännissä.

Vierailija
6/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi ottaa enemmän roolimallia isästään kuin sinusta. Jos näkee pienestä asti kaljoittelua kerran kuussa, voipi olla, että hän kaljoittelee jo 10-v. asti itse kerran kuussa. Itse näin kaljoittelua ja ilonpitoa säännöllisesti 70-luvulla. Ei meidänkään vanhemmat koskaan lähteneet kapakoihin vaan kutsuivat ystäviään kylään. Itse aloin jo 12-v. maistelemaan alkoholia, kun se oli sen verran kiinnostavaa ja osittain luonnollistakin. Tänä päivänäkään en voisi kuvitella mitään illanistujaisia ilman alkoholia...Ihan alkoholistia minusta ei tullut mutta ei ollut sekään kaukana...

Vierailija
7/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oppii siinä vääränlaisen hauskanpidon mallin eikä humalaisten seura oo yleensäkään lapselle kovin turvallista

Vierailija
8/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan nähnyt vanhempiani humalassa, todella todella harvoin alkoholia käyttävät. Mutta mieti sitä millaisen isänmallin lapsi tuosta saa.

Vierailija
9/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos miehenne olisivat kylässä, ja lapset mukana illanistujaisissa, ihmettelisivätkö???

ap

Vierailija
10/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei myöskään viihdy baareissa, ja siksi onkin monesti jonkun kaverin luona tai monesti ja monesti siis sen kerran kuussa... tai jos ovat lähdössä baariin meiltä niin kalja pullot aukeaa siinä vaiheessa kun lapset ovat nukkumassa...

Tästä käytännöstä olen saanut miljoonia mielipiteitä " lapsien kuuluu nähdä, että viinaa osataan ottaa riehumatta" on se mihin olen jo kyllästynyt. Mutta kun minä olen itse sitä mieltä, ettei pienten lasten tarvitse nähdä koko viinaa ja piste.

Vierailija
11/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottivat ihan alkoakin jonkin verran ja vaikkapa pelasivat korttia. Siinä sitä tuli istuskeltua " mukana" nukkumaanmenoon asti. Eipä ole traumoja jäänyt ;) Itse asiassa, minä sain paljon huomiota osakseni ja sehän on muksulle mukavaa.

Örvellys ja muutama kalja on kaksi eri asiaa, huom!

Kyllä meilläkin käy tuttuja istumassa iltaa, ottavat olutta ja poika hyörii mukana kunnes käy nukkumaan. Mikäs siinä. (Äiti -minä siis- olen kylläkin aina ihan limsalinjalla :))

Vierailija
12/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on yksi kaveri, joka pikkupienissään haluaa leikkiä lastemme kanssa (vauvakuumeessa). Istuu lastenhuoneen lattialla, juttelee lasten kanssa ja leikkii, saavatkohan lapsemme nyt traumoja=)

Vierailija
13/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nukkumaan kun ajoissa menee niin tuskin lapsi siitä traumoja saa. sitäpaitsi jos lapsi ei saa nähdä alkoholin juontia ikinä, niin mitäs sitten kun on vähän isompi ja jossain tilanteessa vahingossa näkee isän humalassa? menee varmasti pois tolaltaan ja ymmärtää että häneltä on salattu jotain jne..

Vierailija
14/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on se aika rasittavaaki, kun lapsi remuaa siinä vieressä kun ite yrittää pitää hauskaa ja jutella.

Mulla on ihan omakohtasta kokemusta asiasta ja mieheni päivitteli asiaa myös.

Olimme joskus tuttavapariskunnan luona iltaa viettämässä,(kaljottelemassa) perheen lapset remusi ja höpötti siinä kokoajan ympärillä, eikä aikusten keskustelusta tullu mitään.

Menivät kyllä sitten onneks nukkumaan..

Vierailija
15/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ei tule meille iltaa istumaan!

Vierailija
16/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos peli-illat teillä, voi olla vaikea saada poikaa pois pöydän äärestä.

Vierailija
17/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei harrasteta ravintoloita eikä kaljan kittaamista kotona. Mutta jos harrastettaisiin niin ehkä antaisin lapsen olla jonkun aikaa siinä mukana, mutta sitten sanoisin, että ovat sisin vieraita eihän isikään tule lasten huoneeseen kun lapsella on kavereita koko ajaksi. Minusta on jotenkin kaksinaismoralistista jos lapsi ei saa olla mukana ollenkaan, kun kuitenkin tietää mitä tapahtuu.

Vierailija
18/18 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse suosittelisin kultaista keskitietä.