Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni kertaheitolla välit niin äitiin kuin mieheenkin yhden koiran takia. Itkettää ja tuntuu epäreilulta

Vierailija
28.05.2017 |

Kävin aamupäivästä kaupungilla ja tavalliseen tapaan kävin samalla äitini luona ilman ennakkoilmoitusta. Näin olen tehnyt koko aikuisikäni ja se on ollut äidille ok. Tällä kertaa äidin luona olikin käymässä joku nainen ja äiti yritti pyytää minua tulemaan joku toinen kerta, mutta uteliaana toki kysyin vierailevalta naiselta miksi oli tullut äitini luo, onko joku hänen ystävänsä. No yllätys oli suuri, kun nainen kertoi tulleensa katsomaan äitini Minttu-koiraa, koska tahtoo ostaa tämän. Sain sellaisen raivarin, etten muista ikinä saaneeni, nappasin Mintun kainalooni ja käskin äitiä sanomaan hinnan, jonka voin maksaa verkkopankin välityksellä, mutta muuten en tahdo olla häneen enää yhteydessä ikinä. Äiti yritti tietysti estellä minua, mutta turhaan.

En voi uskoa miten voi tuttuun ihmiseen pettyä näin pahasti. Pidin äitiäni hyvänä, eläinrakkaana ihmisenä, jota ei nähtävästi sitten olekaan. Sitä paitsi Minttu on minullekin todella rakas, ollut aina kuin oma koira, koska käyn usein vierailemassa, eikä äitini ole maininnut Mintun myymisestä mitään minulle!

No menin kotiin ja muutenkin stressasin, miten teen yllättäen kodistani koirakodin, että mitä kaikkea pitää Mintulle hankkia, niin mies alkaa heti huutamaan, ettei hän ala asumaan samassa kodissa jonkun koiran kanssa. Ymmärrän, ettei kaikki ole koiraihmisiä, mutta miehen pitäisi tajuta, miten rakas Minttu minulle on, kun selitin tilanteen, mutta ei. Mies lähti ovat paukkuen pois, minä kävin hakemassa kaupungilta Mintulle ruokaa, petipaikan, ruoka- ja vesikupin ja leluja. Äiti on soittanut 14 kertaa ja laittanut 3 tekstiviestiä, joissa käskee olemaan järkevä ja tuomaan Mintun takaisin. Vastasin vaan, että laittakoon sen hinnan, jonka jälkeen saa luvan jättää minut lopullisesti rauhaan. Ei vastausta siihen.

Pidän tässä Minttua sylissä ja itken. Jäätiinköhän me nyt kaksin tähän elämään vai selviävätkö asiat vielä mieheni kanssa. No pääasia, etten joutunut ikuisesti eroon tästä karvatassusta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää provo vaihteeksi :)

Vierailija
22/22 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, vaikka en koiraa haluaisikaan niin ymmärtäisin kyllä tilanteen luomat tunteet ja en tosiaankaan pahentaisi asiaa kiukuttelemalla vielä itsekin. On selvä asia, että koiraa ei salaa myydä ja riepotella eteenpäin, lemmikin kun hankkii niin on vastuullinen sen hyvinvoinnista. Mutta koska tarinan jok ikinen aikuinen tuntuu olevan irrationaalinen, niin kyse on joko Korsosta tai Porvoosta.

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla