Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras meikkivoide akne/sekaiholle?

Vierailija
28.05.2017 |

Hakusessa olisi siis epäpuhtaalle, näppyläiselle iholle hyvä meikkivoide, joka ei tuki ihohuokosia! Onko jotain tiettyä ainesosaa, jota meikkivoiteissa tulisi välttää? Kaikki vinkit kehiin vaan :)
Peittävyys olisi plussaa, mutta näin kesällä menisi joku kevyt, jauhemainenkin meikkivoide.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene matt control. Kannattaa suosia öljyttömiä meikkivoiteita.

Vierailija
2/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Jostain syystä Lumenen meikit eivät ole koskaan sopineet minulle. Myös kaikki, mitkä ovat jotain matte - tuotteita tekevät meikistäni sellaisen että se on tosi "cakey", mikähän sana sitten olisikaan suomeksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iroisie bb-voide tai Zuii. Eivät ole ehkä niin peittäviä, mutta kesäksi sellaisia kevyitä ja ainesosat on parhaimpia, mitä oon löytänyt.

Vierailija
4/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cakey="kakkuinen" eli paakkuinen?

Vierailija
5/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannnut, että oma näppyihin ja rasvaisuuteen taipuvainen ihoni sietää parhaiten vain peiteväriä ongelma alueilla + kevyttä kerrosta mattameikkipuuteria. Inhoan laittaa meikkivoidetta naamalle, kun se "tuntuu" likaiselta ja tukkivalta, oli kyseessä kuinka kevyt voide tahansa.

Vierailija
6/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengittävä mutta hyvin peittävä/tasoittava ja kevyt Maybelline dream matte mousse on sinun ihosi tapauksessa täsmä valinta.

Vierailija
7/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cakey="kakkuinen" eli paakkuinen?

Tarkoitti varmaankin sellaista paksua meikkikerrosta: meikkivoidemaski, epäluonnollisen tuntuinen ja näköinen.

Vierailija
8/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow kosmetiikan mineraalimeikkipohja on ihan huippu. Itse pärjään koko päivän lisäämättä puuteria. Mineraalimeikki on itselläni parantanut ihoni kuntoa huomattavasti, johtuen ehkä sen sisältämästä sinkistä?

Vierailija
9/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUFEn HD-meikkivoide. On tosi kallis mutta mielestäni sen arvoinen :) 

Vierailija
10/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liputan kans ton Lumenen Maten puolesta. Vuosia kokeilin kaikkia, mutta nyt sitten totesin ton parhaaksi.

Vierailija
11/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinique almost powder -mineraalimeikkipuuteri.

Vierailija
12/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalimeikit. Merkillä ei ole niin väliä. Itse käytän lily loloa.

Vierailija
13/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mineraalimeikit. Merkillä ei ole niin väliä. Itse käytän lily loloa.

Käytän siis tätä: http://www.lilylolo.co.uk/sp+mineral-foundation-spf-15+001

Vierailija
14/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everyday minerals/lily lolo? Molemmista saa tilattua netistä pieniä näytteitä oikean sävyn valintaan ja testaukseen.

Vierailija
15/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä The Body Shopin Tea tree-bb voide. Ja mulla tosi helposti rasvoittuva ja epäpuhdas iho, tuon kanssa ei vaadi ollenkaan puuteria. Ei nyt mikään maailman peittävin, mutta mielestäni tarpeeks, joihinkin pahempiin kohtiin laitan peitevoidetta.

Vierailija
16/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta ainakaa Maybellinen fit me:tä, mun näppyläaikoina näytti kamalalta ja piti vaihtaa meikkivoidetta.

Vierailija
17/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa akneihoa hoitavan pohjan ja hyvän peittävyyden kevyellä voiteella niin, etteivät laajentuneet ihohuokoset näy, on valinta ehdottomasti Maybellinen Fit me matte poreless-meikkivoide ja alle The body shopin Tea tree pore minimiser-primer. Nämä kaksi toimivat yhdessä erinomaisesti hoitaen ihoa ja pitäen rasvaisuuden ja kiillon kurissa. Kaiken lisäksi varsin halpoja tuotteita molemmat joten sopii myös budjetilla eläville.

Vierailija
18/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene matt control :) pyydä näyte!

Vierailija
19/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae peittävyys peitetuotteista,älä meikkivoiteesta. Hyvä meikkivoide voisi olla esim. True Match. Muista myös kuoria ja kosteuttaa iho hyvin,sekä puhdistaa kunnolla. Puhdistukseen sopii esim.puhdistusöljy ja kasvovesi.

Vierailija
20/30 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aknearpia, itse akne on rauhoittunut. Tällä hetkellä taitaa olla yksi finni naamassa. Isot ihohuokoset on kuitenkin kiusana.

Käytän kosteusvoiteena Lidlin q10 day creamia, päälle vielä luonnonkosmetiikkaa primerin muodossa ja Lancomen 24h meikkivoide. Puutereita en käytä. Välillä laitan aurinkopuuteria mutta huomaan, että tämän jälkeen iholle on muodostunut finnejä, joten olen oikeastaan senkin jättänyt.

Itsellä salaisuus on siis LLL, eli Lidliä, Luonnonkosmetiikkaa ja Lancomea. :-D

Näillä tuotteilla iho voi hyvin. Puhdistustuotteena käytän Nivean tai Lidlin puhdistusmaitoa. Mitä hellävaraisempi sen parempi. Sitten kun purkki on loppu niin ajattelin puhdistuksessakin siirtyä luonnonkosmetiikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi