Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seitsemän vuoden suhde ja haluton mies

Nslslals
28.05.2017 |

Ikää hänellä on noin 50v, minä reilusti nuorempi. Elän jatkuvassa puutteessa seksin suhteen. Sitä on joskus jopa kerran viikossa, mutta yleisimmin kerran kahdessa tai kolmessa viikossa. Jos en minä puhuisi seksistä tai sen puutteesta niin sitä ei olisi varmaan lainkaan. Onko tällainen tuossa iässä normaalia? Ensimmäiset 5vuotta meillä oli päivittäin seksiä ja jopa useita kertoja päivässä. Kaikkeen muuhun miehellä on kiinnostusta ja energiaa kuten työhön ja urheiluun. Olen epäillyt monesti tämän takia, että hänellä on salasuhde, mutta ei kuulemma ole.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies sanoo ettei hänellä ole salasuhdetta niin varmaa on silloin ettei ole, miehet ovat aina apsoluuttisen rehellisiä.

Niin kauan kun olet himojesi orja, ei sisäistä rauhaa tule koskaan olemaan sinussa.

Vierailija
2/8 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehevä nainen ei jaksa innostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rehevä. Olen kaunis ja hyväkroppainen. Muut miehet kiinnittävät aina huomion minuun, mutta harmittaa kun oma rakas ei halua.

En usko salasuhteeseen. Toki jos sellainen paljastuisi niin tämä olisi tässä.

Ap

Vierailija
4/8 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ainoa keino on vaihtaa miestä. :(

Elän lähes seksittömässä suhteessa ja voit arvata, kuinka syövyttävää se on. Luulin pitkään, että asita muuttuvat. Eivät ole muuttuneet 5 vuodessa. Suhde on pitkä.

Voimia arkeen ja ratkaisuihin.

Vierailija
5/8 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten testosteronitasot laskevat iän myötä, ja tämä laskee halukkuutta vastaavasti. Miehesi pitäisi hankkiutua lääkärille, ja lisäksi pyrkiä elämäntapamuutokseen testosteronin lisäämiseksi. Tässä hyvää materiaalia luettavaksi http://www.vitamiinisuositukset.com/testosteroni-nostaminen-erektio-mie…

Vierailija
6/8 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toisinpäin, minä olen haluton. Olin aiemmin hyvin seksuaalinen, nyt jo pelkkä kosketus tuntuu vastenmieliseltä ja ajatus seksistä ahdistaa. Miestä luonnollisesti ärsyttää tilanne, itse en tiedä, pitäisikö feikata halua vai mitä tehdä. Syytä haluttomuudelleni en tiedä, saattaa johtua stressistä. Mieheni myös on epäillyt salasuhdetta, ajatus on naurettava. Että ei riitä harrastaa vastentahtoista seksiä puolison kanssa vaan vielä muidenkin kanssa pitäisi, kun oikeasti haluan olla vain rauhassa...

Vierailija
7/8 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi nuorempi mies jota vielä seksi kiinnostaa. Kannattaa toimia nyt, kun olet nuori ja kaunis. Voit vielä valita.

Vierailija
8/8 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että olen hiukan myöhässä tähän keskusteluun, mutta bongasin aiheesta hyvän artikkelin, kun hain itselleni samaan ongelmaan vinkkejä:

http://www.tervemies.com/seksuaalisuus/testosteroni-nousuun/

Ainakin omalla kohdalla lähtee linkin vinkit käyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi