Vierailija

Muuta?

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (9)

Vierailija

En ymmärrä. Minun mielestäni Halla-aho näyttää tiukkapipoiselta ja huumorintajuttomalta lestadiolaissaarnaajalta, mutta ilmeisesti tuollainen habitus vetoaa joihinkin naisiin.

Vierailija

Täytyy hänessä jotakin karismaa ja vetovoimaa olla, koska hänellä on niin paljon faneja. Itse en tätä karismaa näe ja minusta Jussi on yhtä kiihottava kuin hautakivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sehän se onkin joillekin vaikea ymmärtää, jos jonkun miesmaku poikkeaa omasta pätselör- tai eksätrannalla-tyypistä. Olisikohan se Halla-ahon osalta äly ja omat mielipiteet asioista.

Vierailija

En usko, että kyse on älystä. Suomessa on paljon älykkäitä miehiä, mutta sen lisäksi heidän olemus on miellyttävä, toisin kuin Jussin.

Vierailija

Jussin ulkonäkö saattaa pettää, mistä me tiedetään minkälainen seksikone hän on.:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sehän se onkin joillekin vaikea ymmärtää, jos jonkun miesmaku poikkeaa omasta pätselör- tai eksätrannalla-tyypistä. Olisikohan se Halla-ahon osalta äly ja omat mielipiteet asioista.

Ihan niinkuin ei voisi olla muun tyyppisiä miehiä. Itse en lämpene Jussista, enkä taatusti mistään tosi-tv "tähdistä". Minua kiehtoo äly, mutta tunnekylmyys ei.

Vierailija

No Jussi Halla-ahon tavanneensa voin valaista asiaa. Älykkyys, käytöstavat, osaa keskustella, omaa mielipiteitä ja ei epämiellyttävä ulkonäkö.
Ja en ole perussuomalainen, tai henkilökohtaisesti tuttu.

Miehet luulevat että kaikki on kiinni ulkonäöstä, mutta ei se niin mene.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.