Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Täällä siis aihe vapaa...?
28.03.2006 |
no, eipä ole hääppöisen näköinen keskustelupalsta, mutta seuran puute
ajaa kyllä tännekin...
Mitä mieltä olette etäsuhteesta, johon syntyy vauva ja pari muuttaa
siksi yhteen? Tai no, on tässä hieman muutakin syytä, mutta kiiremuutto
tulee silti. Stressiä se minulle ainakin teettää...
Marva
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kuulostaa hankalalta, mutta varmaan mahdollista tuokin
Vinkkinä av:lle : laita viestisi aihe otsikkoon mahdollisismma raflaavaan tyyliin kun aloitat ketjun. Moni jättää tylsän otsikon takii avaamatta