Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veli sanoi vaimolleen, että et kai rikkinäisiä sukkahousuja laita, jos vaikka joudut onnettomuuteen

Vierailija
27.05.2017 |

Naureskelin mielessäni, että siinä ei taida yhdet rikkinäiset sukkahousut merkata, jos on kolarissa. No itse käytän melko loppuun kuluneita alusvaatteita, sukkahousuja ja sukkia. Kävipä niin, että jouduin yllättäin sairaalaan ja riisumaan pikkuhoususilleni, kun laitettiin jotain hemmetin vempaimia nilkkaankin ja mulla oli sukkahousut jalassa. Vähän pitkään katsoi kokeen ottaja, kun mulla oli pikkuhousujen saumassa kämmenen kokoinen reikä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran joutunut sairaalaan riisuttavaksi ja jälkeenpäin olin huojentunut, kun oli sattunut nätit alusvaatteet päälle. :D

Kotiin päästyäni heitin kaikki vanhat ja rumat alusvaatteet pois, kun alkoi hävettämään se ajatus, että entäs jos olisikin ollut ne virttyneet ja pierun polttamat mummoalkkarit jalassa?

Vierailija
22/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan hävettää jos joutuu äkisti lääkäriin (siihen ei tarvita edes onnettomuutta) ja jalassa on "puhki piereksityt" alushousut.

En yhtään vähättele vanhan kansan vinkkiä ja itsekin olen oppinut kantapään kautta tätä noudattamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas röntgenissä työskennellässäni ihmettelin, miksi ihmiset eivät käytä samaa settiä rintsikoissa ja pikkuhousuissa. Antaa paljon siistimmän vaikutelman kuin eri paria, jopa eri väriä olevat. Tosin nykyään muodissa on eri paria bikinitkin...

Vierailija
24/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan hävettää jos joutuu äkisti lääkäriin (siihen ei tarvita edes onnettomuutta) ja jalassa on "puhki piereksityt" alushousut.

En yhtään vähättele vanhan kansan vinkkiä ja itsekin olen oppinut kantapään kautta tätä noudattamaan.

Mitä tapahtui/tapahtuis jos lääkäri huomasi puhki piereksityt alushousut?

Vierailija
25/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään joka päivä, että ihmiset näkevät läpi kovan kuoreni ja totuus paljastuu. On nimittäin niin, että kovan ja huolitellun kuoreni alla makaa loppuunkulunut ja riekaleinen sielu vailla elämänvirtaa. Sielun palasia pitää kasassa vain kovakuoreni. Mitä minusta jää jos joku tuon kuoren raottaa.

Oi, sä olet selvästi mun sukulaissielu, ihan samat tuntemukset ja kestohymy naamalla.

Vierailija
26/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas röntgenissä työskennellässäni ihmettelin, miksi ihmiset eivät käytä samaa settiä rintsikoissa ja pikkuhousuissa. Antaa paljon siistimmän vaikutelman kuin eri paria, jopa eri väriä olevat. Tosin nykyään muodissa on eri paria bikinitkin...

Onpahan sinullakin jotakin ihmeteeltävää kun kaikki eivät pukeudu samalla tavalla.

Vierailija
27/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on joku kummallinen tapa siirtää tai ainakin yrittää siirtää omia häpeän aiheitaan seuravalle sukupolvelle. Mitä sitten jos mummo on halunnut että alusvaatteet on aina hänellä ehjät, miksi minun pitäisi haluta samaa?

Vierailija
28/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on joku kummallinen tapa siirtää tai ainakin yrittää siirtää omia häpeän aiheitaan seuravalle sukupolvelle. Mitä sitten jos mummo on halunnut että alusvaatteet on aina hänellä ehjät, miksi minun pitäisi haluta samaa?

Katsos kun lapsenlapsen häpeä on myös mummon häpeä! Nämä jutut vaeltaa kylillä niin nopeasti... Eli eiköhän tämä ole joku pikkupitäjien kulttuurin ilmentymä.

Vierailija
29/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri/hoitaja ei sanoisi mitään. Ehkä naureskelisivat joskus tauoillaan potilaiden risoille alkkareille.

Minulle henkilökohtaisesti tuo on häpeä.

Samalla tavalla kuin vaikka se, että housut putoaisivat kaupassa ollessa.

Vierailija
30/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri/hoitaja ei sanoisi mitään. Ehkä naureskelisivat joskus tauoillaan potilaiden risoille alkkareille.

Minulle henkilökohtaisesti tuo on häpeä.

Samalla tavalla kuin vaikka se, että housut putoaisivat kaupassa ollessa.

Jos sinulle on tärkeää että alkarit on risat se on mielestäni ihan ok asia, mutta on aika typerää naureskella sille missään tauolla. Naureskelu mielestäni taas on häpeällisempää niille naureskelijoille kuin ehkä minulle jolla satui olemaan rikkinäiset alusvaatteet.

Vierailija
31/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan yleinen pelko meillä keski-ikäisillä, että onnettomuudessa paljastuu huonot alusvaatteet. Olen valmis olemaan viikon syömättä, mutta alusvaatteiden pitää olla nätit ja ehjät. Muutaman kerran olen itseäni tästä päähänpinttymästä kiitellyt, kun sairaanhoitaja onkin ollut mies. Ja hävettää ne huonot alusvaatteet naisenkin edessä.

Siistit ja puhtaat alusvaatteet ovat varsinkin vanhemmalle ihmiselle kunniaasia.

Olin tutkimushoitajana vuosia ja suorastaan liikutuin, kun tutkimushuoneeseen lehahti raikas kevättalven ilmassa kuivattujen alusvaatteiden tuoksu. Tosi usein ja valkoiset vaatteet olivat oikeasti vitivalkoisia , varmaan keitetty padassa kuten ennen vanhaan tehtiin.

Vierailija
32/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, pitääpä tästä lähtien käydä joka päivä kampaajalla jos vaikka joutuu onnettomuuteen. Pitää myös pitää kynsienhoitajan numero mukana jotta voi soittaa hänet korjaamaan lohjenneet kynnet ennen ambulanssimiesten tuloa. Meikkaajan pitäisi käydä myös.

Älkää soittako 112 ennen kuin kauneushoitola, kampaaja ja muotitalo on vieraillut onnettomuuspaikalla, kiitos!

Vierailija
33/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos olette liikkeellä kesähelteellä hame päällä, ilman pikkuhousuja ja joudutte sairaalaan? Eikö se vasta hävettäisikin?

Vierailija
34/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään joka päivä, että ihmiset näkevät läpi kovan kuoreni ja totuus paljastuu. On nimittäin niin, että kovan ja huolitellun kuoreni alla makaa loppuunkulunut ja riekaleinen sielu vailla elämänvirtaa. Sielun palasia pitää kasassa vain kovakuoreni. Mitä minusta jää jos joku tuon kuoren raottaa.

Oi, sä olet selvästi mun sukulaissielu, ihan samat tuntemukset ja kestohymy naamalla.

Ja teidän horinat rikkinäisestä sielusta liittyy rikkinäisiin sukkahousuihin ja puhki piereskeltyihin alushousuihin miten...?

Vierailija
35/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, pitääpä tästä lähtien käydä joka päivä kampaajalla jos vaikka joutuu onnettomuuteen. Pitää myös pitää kynsienhoitajan numero mukana jotta voi soittaa hänet korjaamaan lohjenneet kynnet ennen ambulanssimiesten tuloa. Meikkaajan pitäisi käydä myös.

Älkää soittako 112 ennen kuin kauneushoitola, kampaaja ja muotitalo on vieraillut onnettomuuspaikalla, kiitos!

Säärikarvojen sokerointi olisi myös hyvä suorittaa ennen mahdollisia röntgentutkimuksia ja kipsaustoimenpiteitä.

Vierailija
36/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos olette liikkeellä kesähelteellä hame päällä, ilman pikkuhousuja ja joudutte sairaalaan? Eikö se vasta hävettäisikin?

Miksi se olisi yhtään sen häpeällisempää kuin se että on liikkeellä ilman pikkuhousuja? Miten siitä asiasta tekee häpeällisempää se että joku näkisi tai joku tulisi tietämään että en käytä pikkuhousuja hameen alla?

Vierailija
37/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se häpeällistä, jos ei ole viikkoon käynyt pesulla?

Vierailija
38/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se häpeällistä, jos ei ole viikkoon käynyt pesulla?

Toisille on toisille ei. Itseäni luultavasti hävettäisi.

Vierailija
39/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi yhtään sen häpeällisempää kuin se että on liikkeellä ilman pikkuhousuja? Miten siitä asiasta tekee häpeällisempää se että joku näkisi tai joku tulisi tietämään että en käytä pikkuhousuja hameen alla?

Kyllä mä ainakin mieluummin esittelisin lääkärille reikäisiä alushousuja kuin paljaaksi kynittyä toosaa.

Vierailija
40/44 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä ainakin huomaan, samalla ne siinä noteeraa, kun potilasta tutkitaan. Ei niillä hoidon kannalta merkitystä ole, mutta jos silkkijakun alta paljastuu reikä rintsikat, niin kiinnittää siihen huomiota.

Mitä väliä sillä on? En jummarra.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi