Miehen veli sanoi vaimolleen, että et kai rikkinäisiä sukkahousuja laita, jos vaikka joudut onnettomuuteen
Naureskelin mielessäni, että siinä ei taida yhdet rikkinäiset sukkahousut merkata, jos on kolarissa. No itse käytän melko loppuun kuluneita alusvaatteita, sukkahousuja ja sukkia. Kävipä niin, että jouduin yllättäin sairaalaan ja riisumaan pikkuhoususilleni, kun laitettiin jotain hemmetin vempaimia nilkkaankin ja mulla oli sukkahousut jalassa. Vähän pitkään katsoi kokeen ottaja, kun mulla oli pikkuhousujen saumassa kämmenen kokoinen reikä.
Kommentit (44)
No voi voi, jos tuo teitä häiritsee, niin kuinkas usein pesette napanne? Mun sairaanhoitajakoulutuksen käynyt tuttu sanoi kerran, että kannattaa pestä napansa kerran viikossa, koska hoitajat naureskelee potilaiden "likanavoille".
...mulla on napa niin pieni ja sen verran syvälle ulottuva, että enpä ole ottanut stressiä moisesta.
Pitäisiköhän terveydenhoito-oppilaitosten ohelmaan ottaa kurssi siitä kuinka potilaita ei arvostella eikä haukuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos olette liikkeellä kesähelteellä hame päällä, ilman pikkuhousuja ja joudutte sairaalaan? Eikö se vasta hävettäisikin?
Miksi se olisi yhtään sen häpeällisempää kuin se että on liikkeellä ilman pikkuhousuja? Miten siitä asiasta tekee häpeällisempää se että joku näkisi tai joku tulisi tietämään että en käytä pikkuhousuja hameen alla?
Kyllä mä ainakin mieluummin esittelisin lääkärille reikäisiä alushousuja kuin paljaaksi kynittyä toosaa.
Jos paljaaksi kynitty toosa hävettää kannattaako sitä kyniä vaikka ei lääkärille olisi menossakaan?
Säärikarvoista mä olen huolissani. Ei millään viitsi säännöllisesti ajaa mutta entä jos nilkka nyrjähtää tms.?