Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-mieheni mielestä en saisi käyttää Lidlin paitaa

Vierailija
27.05.2017 |

Paita on harmaa, nätti pitkähihainen trikoopaita, jossa lukee "premium apparel". Käytän sitä lähinnä kotosalla ja se on mukava päällä. Olen hoikka ja sopusuhtainen. En saisi käyttää sitä kuulemma sen "premium"-sanan takia, sillä rintavarustukseni on liian vähäinen (B75). Kuulemma on irvokasta, että näin pienirintainen pitää mitään tekstipaitaa, jossa on myönteisiä assosiaatioita herättäviä sanoja. Ekan kerran, kun hän näki mut tässä paidassa, hän nauroi vahingoniloisen röhönaurun.

Yleensä en pidä myöskään mitään kovon avokaulaisia paitoja, mutta kerran taannoin erehdyin laittamaan sellaisen päälleni (kumartuessani alaspäin rintavako vilahti aivan hieman). Sain siitäkin hirveän läksytyksen jälleen kerran, kun siis näin pienirintaisen ei kuulu paljastaa rintakehäänsä, kun mulla ei ole mitään "esiteltävää". Mun pitäisi pukeutua ruman, pienirintaisen vartaloni takia peittäviin, korkeakaulaisiin, löysiin ja tummiin paitoihin, ettei surkean pieniä rintojani erottaisi lainkaan. Siten pukeudunkin yleensä, mutta exäni vuoksi en saisi edes kotona pitää ihonmyötäisiä tai avokaulaisia paitoja. Miltä tämä mielestänne kuulostaa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tämä mielestänne kuulostaa?

Provolta.

Vierailija
22/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tämä mielestänne kuulostaa?

Provolta.

Ei ole provo. Kuluneen sanonnan mukaisesti "totuus on tarua ihmeellisempää".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla