Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-mieheni mielestä en saisi käyttää Lidlin paitaa

Vierailija
27.05.2017 |

Paita on harmaa, nätti pitkähihainen trikoopaita, jossa lukee "premium apparel". Käytän sitä lähinnä kotosalla ja se on mukava päällä. Olen hoikka ja sopusuhtainen. En saisi käyttää sitä kuulemma sen "premium"-sanan takia, sillä rintavarustukseni on liian vähäinen (B75). Kuulemma on irvokasta, että näin pienirintainen pitää mitään tekstipaitaa, jossa on myönteisiä assosiaatioita herättäviä sanoja. Ekan kerran, kun hän näki mut tässä paidassa, hän nauroi vahingoniloisen röhönaurun.

Yleensä en pidä myöskään mitään kovon avokaulaisia paitoja, mutta kerran taannoin erehdyin laittamaan sellaisen päälleni (kumartuessani alaspäin rintavako vilahti aivan hieman). Sain siitäkin hirveän läksytyksen jälleen kerran, kun siis näin pienirintaisen ei kuulu paljastaa rintakehäänsä, kun mulla ei ole mitään "esiteltävää". Mun pitäisi pukeutua ruman, pienirintaisen vartaloni takia peittäviin, korkeakaulaisiin, löysiin ja tummiin paitoihin, ettei surkean pieniä rintojani erottaisi lainkaan. Siten pukeudunkin yleensä, mutta exäni vuoksi en saisi edes kotona pitää ihonmyötäisiä tai avokaulaisia paitoja. Miltä tämä mielestänne kuulostaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia tuli mieleeni, sillä yhteiset lapsemme ovat isänsä luona ja he soittivat skype-puhelun, jolloin exä taas huomasi päälläni olleen paidan ja huomautti, etten saisi pitää sitä sekä rupesi nauramaan ja irvailemaan aiheesta. :/

Vierailija
2/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ette varmaan kannata jutella sen eksän kanssa.

Vierailija
4/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis mun on käytännössä pakko pitää lasten vuoksi häneen säännöllisesti (=päivittäin) yhteyttä. Hän soittelee mulle ja mun on soiteltava takaisin silloin, kun lapset ovat hänen luonaan. Oon alkanut jopa miettiä silikonirintojen hankkimista ainoastaan exäni kommenttien vuoksi.

Vierailija
5/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinkin paljon rivejä ex-miehen mielipiteestä. Emmävaanjaksaisnähdävaivaa.

Vierailija
6/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miksi joudut tilanteisiin, joissa entinen miehesi pääsee kommentoimaan pukeutumistasi. Enemmän ihmetyttää, miksi annat kommenttien vaikuttaa sinuun niin vahvasti, että aloitat aiheesta ketjun tänne. Mies tuntuu olevan syystäkin ex. Anna myös hänen mielipiteidensä olla entisiä.

Vierailija
7/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta sun ex tai sen suku on kotoisin?

Vierailija
8/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exää myös ärsytti mun liian leveä lantioni ja pyöreä peppuni, kun kuulemma naisella pitäisi olla lähes maskuliinisen kapea lantio. Hänen naisihanteensa on hyvin 90-lukulainen ja siis en vastaa sellaista lainkaan. Hän on löytänyt minusta ja ulkonäöstäni nälvimistä ihan siitä lähtien, kun olimme tunteneet pari kuukautta ja kieltämättä sellainen vuosien varrella syö itsetuntoa. Pitää olla todella sitkeä ja fakiirinomaisesti sietää ilkeyttä ja henkistä tuskaa, että sellaista kestää päivästä ja vuodesta toiseen...

Vierailija
9/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis mun on käytännössä pakko pitää lasten vuoksi häneen säännöllisesti (=päivittäin) yhteyttä. Hän soittelee mulle ja mun on soiteltava takaisin silloin, kun lapset ovat hänen luonaan. Oon alkanut jopa miettiä silikonirintojen hankkimista ainoastaan exäni kommenttien vuoksi.

No ei ole pakko. Lapsiin liittyvät (huom. lapsiin liittyvät, sun vaatetus ei ole sellainen) asiat voi hoitaa viestitse jos kommunikaatio on tuota luokkaa. Muuta ei tarvitse keskustella.

Vierailija
10/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpöhöpö. Jos on totta niin exäsi huomauttelee asiasta vain koska on huomannut sinun reagoivan siihen. Sanot vain että sinä pidät juuri sellaisia paitoja kuin haluat eikä hänellä ole mitään oikeutta hyomautella ulkonäöstäsi missään mielessä. Jos hän on sinua joskus rakastanut niin on varmasti rinnoistasikin tykännyt.

Ja päivittäin sinun ei tarvitse häneen olla yhteydessä edes lasten vuoksi. Tai jos väkisin haluatte että lapset saavat skypepuhella toisen kanssa joka ilta, niin ei sinun tarvitse siihen näytille tulla.

Vierailija
11/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi on eksä.

Ajan kanssa sinä olet se joka nauraa, kun tajuat miten hölmö hän on.

Vierailija
12/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exää myös ärsytti mun liian leveä lantioni ja pyöreä peppuni, kun kuulemma naisella pitäisi olla lähes maskuliinisen kapea lantio. Hänen naisihanteensa on hyvin 90-lukulainen ja siis en vastaa sellaista lainkaan. Hän on löytänyt minusta ja ulkonäöstäni nälvimistä ihan siitä lähtien, kun olimme tunteneet pari kuukautta ja kieltämättä sellainen vuosien varrella syö itsetuntoa. Pitää olla todella sitkeä ja fakiirinomaisesti sietää ilkeyttä ja henkistä tuskaa, että sellaista kestää päivästä ja vuodesta toiseen...

No eikö sinun kannattaisi nyt iloita, että noin p*ska mies on vihdoinkin ex? Ei muuta kuin korkkaat kuoharin ja mapitat mielessäsi kaikki hänen mielipiteensä roskakoriin. Kuulostaa siltä, että olet vielä henkisesti kiinni tuossa miehessä, kun hänen sanomisensa vievät energiaasi noin paljon.

Vierailija
13/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä maasta sun ex tai sen suku on kotoisin?

Hän on ihan suomalainen, tosin pikkupaikkakunnalta/maaseudulta.

Vierailija
14/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti ihan itse valitsit olla hänen kanssaan vuodesta toiseen, ja päätit lapsetkin tuollaiselle tehdä. Tekee varmaan hemmetin hyvää lasten suhteelle omaan ja muiden kehoon, kun kuuntelee tuollaisen isän juttuja. Ensinnäkään en ymmärrä miksi suostut kuuntelemaan tuollaisia juttuja? Itse vastaisin että turpa kiinni, ei kuulu sulle mun pukeutumiseni.

En myöskään ymmärrä miksi olet exään jatkuvasti yhteydessä, vaikka onkin lapsia? Siskoni on myös eronnut ja heillä lapset ovat viikko-viikko-systeemillä, eikä heidän tarvitse soitella kuin poikkeustapauksissa eli hyvin harvoin. Vaihdoissa käyvät läpi tärkeät lasten asiat, eikä heidän muusta tarvi keskustella.

Vierailija
15/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinkin paljon rivejä ex-miehen mielipiteestä. Emmävaanjaksaisnähdävaivaa.

Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta on köynyt selväksi, etten koskaan enää tule saamaan ketään muuta, sillä olen niin vajavainen ja vanha (35+). Exä myös uhkaili, että menetän lasten lähihuoltajuuden, jos löytäisin uuden kumppanin jossain vaiheessa. Hän ei nimittäin halua, että lapset tottuisivat johonkin uuteen "isään".

Vierailija
16/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö sinun kannattaisi nyt iloita, että noin p*ska mies on vihdoinkin ex? Ei muuta kuin korkkaat kuoharin ja mapitat mielessäsi kaikki hänen mielipiteensä roskakoriin. Kuulostaa siltä, että olet vielä henkisesti kiinni tuossa miehessä, kun hänen sanomisensa vievät energiaasi noin paljon.

Iloitsen toki, että hän on ex. Mulla on tosin lapsuudesta lähtien ollut huono itsetunto ja mieheni murskasi sen lopullisesti sekä muutti elämäni suuntaa radikaalisti muutenkin (opiskelu kielletty, työuran muuttaminen kielletty, kaikesta piti ja vieläkin pitäisi kysyä häneltä lupaa, pahoinpitelyn uhrina muistini heikkeni radikaalisti jne., matkustelu on kielletty niin kauan, kunnes lapset ovat teini-ikäisiä, uutta kumppania en saisi löytää niin kauan, kun lapset ovat alaikäisiä jne., ulkonäköä ei saisi hoitaa ja en saisi satsata mitään itseeni tuntematta huonoa omaatuntoa, esim. mennä silmäleikkaukseen, jotta pääsisin silmälaseista/piilolinsseistä pysyvästi eroon).

Vierailija
17/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap oot tosissasi niin olet kyllä avun ja tuen tarpeessa siinä, että et anna kenenkään mielipiteen vaikuttaa hyvinvointisi tuolla tavoin.

Vierailija
18/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään. Sinä olet se patjalla nukkuja. Eksäsi on täysi seko. Nauhoita ne puhelut jotenkin, tallenna viestit. Jos ei palauta lasta soita poliisille. Pakota sopimaan tapaamisista, tai et anna lapsia ollenkaan. Äläkä päästä sisälle, vaan hoida lasten vastaanotto keskellä pihaa, niin että naapurit näkee.

Vierailija
19/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap oot tosissasi niin olet kyllä avun ja tuen tarpeessa siinä, että et anna kenenkään mielipiteen vaikuttaa hyvinvointisi tuolla tavoin.

Oon mä tosissani. Mulle tuli tosi alakuloinen ja paha olo miehen kommenteista. Yritin soittaa jopa ex-miehelle takaisin ja kysellä, että oonko mä todella niin ruma ja nolo ja pitöiskö mun harkita silikonirintojen hankkimista. Olen muutenkin todella herkkä sisimmässäni. Oon oikeasti ihan sen talutusnuorassa ja kiusattavissa. Mua on aikoinaan kiusattu koulussakin, kun olin liian kiltti ja herkkä. Ja siis exäni on ollut puolestaan koulunsa pahimpia koulukiusaajia aikanaan, mitä en aluksi tutustuttamme edes tiennyt. Hän on sellainen rääväsuinen, kylmä ja itsevarma "voittajatyyppi" ja siis minun vastakohtani. Mitä tukea mä voisin etsiä?

Vierailija
20/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teet niin, että alat pukeutua siihen pirun paitaan JOKA KERRAN kun näette! Ja kun hän nälvii, et sano yhtään mitään vaan jatkat vain jutttu johon jäitte. Toimit näin SYSTEMAATTISESTI ja AINA ja kun hän huomaa ettet reagoi, ei hän lopulta enää jaksa.

Ja kantsii ostaa myös uusia tissipaitoja ihan piruuttaan. KOTONA JOKAINEN SAA PUKEUTUA KUTEN HALUAA.

Sori huuto, mut tulin oikeesti vihaiseksi.