Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit! Opettakaa poikanne tekemään ajoissa kotitöitä ja kantamaan vastuu niistä. Saatte sitten tulevaisuudessa mukavammat miniät, jotka eivät nalkuta miehelleen tekemättömistä kotitöistä

Vierailija
27.05.2017 |

Ja jotka kiittävät anoppejaan hyvästä työstä poikien kasvattamisessa ja jotka ovat sitten mielelläänkin tekemisissä anoppinsa kanssa. Eli sinulla ja tulevalla miniälläsi tulee olemaan paremmat ja lämpimämmät välit kun jo nyt kasvatat poikasi tavoille ja toiset huomioon ottavaksi.

Näin ainakin itse aion toimia poikani kohdalla. Vaikka hän minun kultamussukkani onkin niin kyllä mä häntä opetan siivoamaan jälkensä, viemään likaiset vaatteet suoraan pyykkikoriin, ripustamaan märän pyyhkeen naulakkoon, heittämään jätskipaperit ym roskat suoraan roskiin jms kotityöt.

Toivottavasti tuleva miniä kiittää.

Itse en nimittäin omaa anoppiani kiitä, kun ei ole antanut oman poikansa osallistua ollenkaan kotitöihin pienenä ja tulos näkyy sitten meidän kotona. 🙄

Toivottavasti osaan opettaa oman poikani paremmin.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5652 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokaisen nuoren miehen tulee oppia kynttiläkuppien siirtely, avokadopastan teko, mindfullness-meditaatiot, pölyhuiska kädessä kulkeminen, kukkaessu päällä tiskaaminen, "kaverisynttärien lahjojen miettiminen" *oksennus tähän väliin* , lasten kouluun ilmoittaminen ( joka tehdään kerran per lapsi),

potpurripussien ripustaminen vaatekaappiin, korkokenkien oikeanlainen sijoittelu kenkätelineeseen,

pashminahuivien oikeanlainen sijoittelu eri puolille asunnon kaappeja vuodenaikojen mukaan, tietyn huuhteluaineen käyttö tietylle toppatakille, juuri niiden oikeiden joululiinojen valitseminen joulukuun 19. päivä silitettäväksi valitseminen, kevätverhojen silityksen suunnittelu, kukkaistutusten miettiminen, cosmopolitanin testien tekeminen, hierontaöljyjen osto ja yksisarvishoitoihin tutustuminen.

Jos näitä ei ole TOSIMIES oppinut jo teini-ikäisenä, on peli täysin menetetty.

Kynttiläkippo- ja kevätverhomies on taas paikalla! Ja keksinyt vielä tosi monta uutta juttua :D Hyvä Kynttis-Kevis!

Mitäs kotitöitä siellä on tänään tehty? Loikoiltu palstalla? Omassa kodissani ei ole tänään tarvinnut kotitöitä tehdä astianpesukoneen napin painamisen ja tyhjentämisen, sekä ruoanlaiton , lohta ja parsaa, lisäksi.

Aikaa meni yhteensä noin 20 min. Av-mammalle toki astianpesukoneen ohjelman kesto, 1,5 tuntia olisi ollut sinulle täyttä kotityö-aikaa.

Tosin pesin naapurin vanhan naishenkilön 5 mattoa ja 4 ikkunaa ihan ystävänpalveluksena hänelle, itse saan häneltä joka joulu villasukat tai sinappipurkin.

Onko ollut rankkakin päivä lojua av-palstalla?

Vierailija
82/90 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai äitienkö se sekin pitää tehdä? Entäs se isä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai äitienkö se sekin pitää tehdä? Entäs se isä?

Sekin? Meinasit ulkoistaa kaiken miehille? Maanpuolustus, verojenmaksun valtapotti, yritysten perustaminen, naisten suojelu ja jalustalle on jo "miesten tehtävinä". Ikävistä hommista ja ammateista puhumattakaan. On toki rankkaa opettaa pesukoneen käyttö ja reseptin seuraaminen jälkikasvulleen.

Vierailija
84/90 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

85/90 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5652 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokaisen nuoren miehen tulee oppia kynttiläkuppien siirtely, avokadopastan teko, mindfullness-meditaatiot, pölyhuiska kädessä kulkeminen, kukkaessu päällä tiskaaminen, "kaverisynttärien lahjojen miettiminen" *oksennus tähän väliin* , lasten kouluun ilmoittaminen ( joka tehdään kerran per lapsi),

potpurripussien ripustaminen vaatekaappiin, korkokenkien oikeanlainen sijoittelu kenkätelineeseen,

pashminahuivien oikeanlainen sijoittelu eri puolille asunnon kaappeja vuodenaikojen mukaan, tietyn huuhteluaineen käyttö tietylle toppatakille, juuri niiden oikeiden joululiinojen valitseminen joulukuun 19. päivä silitettäväksi valitseminen, kevätverhojen silityksen suunnittelu, kukkaistutusten miettiminen, cosmopolitanin testien tekeminen, hierontaöljyjen osto ja yksisarvishoitoihin tutustuminen.

Jos näitä ei ole TOSIMIES oppinut jo teini-ikäisenä, on peli täysin menetetty.

Kynttiläkippo- ja kevätverhomies on taas paikalla! Ja keksinyt vielä tosi monta uutta juttua :D Hyvä Kynttis-Kevis!

Mitäs kotitöitä siellä on tänään tehty? Loikoiltu palstalla? Omassa kodissani ei ole tänään tarvinnut kotitöitä tehdä astianpesukoneen napin painamisen ja tyhjentämisen, sekä ruoanlaiton , lohta ja parsaa, lisäksi.

Aikaa meni yhteensä noin 20 min. Av-mammalle toki astianpesukoneen ohjelman kesto, 1,5 tuntia olisi ollut sinulle täyttä kotityö-aikaa.

Tosin pesin naapurin vanhan naishenkilön 5 mattoa ja 4 ikkunaa ihan ystävänpalveluksena hänelle, itse saan häneltä joka joulu villasukat tai sinappipurkin.

Onko ollut rankkakin päivä lojua av-palstalla?

Että oikein lohta ja parsaa, nam nam :) Go Kynttis-Kevis!

Vierailija
86/90 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ne tytötkin on opettaa kotitöitä tekemään. Melkoisia sottapyttyjä ja vätyksiä löytyy molemmista sukupuolista. Hyvät käytöstavat on myös hyvä opettaa. Lasten yökyläkavereilla ainakin usein unohtuu sana kiitos esimerkiksi ruokailun jälkeen. 

Vierailija
87/90 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä sekä minä että mies patistaa lapsia siivoamaan ja osallistumaan kotitöihin. Löytyy tyttö ja pari poikaa. Minä teen aavistuksen enemmän kotitöitä, koska olen enemmän kotona, mutta mies tekee myös paljon ja viikonloppuisin yhdessä.

Ei meillä riidellä kotitöistä. Toivottavasti lapset omaksuvat kotitöiden tekemisen ja jatkavat sitä muutettuaan omiin koteihin yksin tai puolison kanssa.

Vierailija
88/90 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
89/90 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa äidit myös tyttärillenne, ettei heidän tapansa tehdä kotitöitä, sisustaa, hoitaa lapsia yms. ole se ainoa oikea. Saatte sitten tulevaisuudessa mukavammat vävyt, kun he eivät joudu kotonaan jatkuvasti haukuttavaksi.

Vierailija
90/90 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettakaa äidit myös tyttärillenne, ettei heidän tapansa tehdä kotitöitä, sisustaa, hoitaa lapsia yms. ole se ainoa oikea. Saatte sitten tulevaisuudessa mukavammat vävyt, kun he eivät joudu kotonaan jatkuvasti haukuttavaksi.

Vävyt harvemmin aiheuttavat ongelmia anopille muutenkaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä