Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla seitsemänkymppinen?

Vierailija
07.03.2023 |

Kammoksuttaa kun siihen aikaa enää parikymmentä vuotta. Millaista elämää elät?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielu on kahdeksantoista. Koetan pitää kuntoa yllä etten tarvitsisi rollaattoria/ pyörätuolia. Syön kasviksia ja koetan pitää iloisen mielen. En stressaa. En ajattele ikäviä, esim ohitan uutiset.

ELi ihan ok.

Vierailija
2/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista kuin 50 vuotiaana, paitsi silloin ei ollut ihania lapsenlapsia, jotka ilahduttavat minua jatkuvasti jutuillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän haikeaa. Enemmän elämää on takana kuin edessä, se on varma.

Olen kuitenkin terve, minulla on kolme lasta ja kolme lastenlasta. Monet asiat paremmin kuin vaikkapa kolmekymppisenä. Jatkuva ulkonäön miettiminen on esim. täysin poissa. Onnellisia he, joilla ei koskaan tätä ole ollutkaan.

Vierailija
4/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna ei enää seiso, eikä rouvan kanssa ole muutenkaan seksiä ollut pariinkymmeneen vuoteen mutta käyn noin kerran kuussa maksullisella nuorella naisella joka antaa nuolla rönttöstään, muistelen samalla vanhoja hyviä aikoja.

Vierailija
5/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muna ei enää seiso, eikä rouvan kanssa ole muutenkaan seksiä ollut pariinkymmeneen vuoteen mutta käyn noin kerran kuussa maksullisella nuorella naisella joka antaa nuolla rönttöstään, muistelen samalla vanhoja hyviä aikoja.

Saisiko sen munan jonkun puusta tehdyn tuen ja pillereiden avulla edes hetkeksi tönkölleen?

Vierailija
6/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu kovin erilaiselta kuin ennenkään. Paitsi herätessä tietää elävänsä vielä kun joku nivel kolottaa. Ja peilistä katsoo joku eläkeläisen näköinen tyyppi joka muistuttaa mun äitiä.

Vierailija
7/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on yhtä suuri seikkailu kuin aikoinaan nuorena. Opin uutta, tutustun uusiin ihmisiin, muutun koko ajan. Ei yhtään samanlaista päivää ole ollut vielä tähän mennessä.

Kannatti tehdä töitä aina kun niitä vain sai. Vaikeimpina vuosina kävin Hämeenlinnasta asti töissä Turussa, Helsingissä, Tampereella ja jopa Uudessakaupungissa, Kokkolassa ja Outokummussa. Nyt eläke riittää kaikkeen tarpeelliseen - ja muuta en tarvitsekaan.

Vierailija
8/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi tuttu oli yli 70 vuotias ja oli jotenkin hyvin nuorekas. Hoikka kuin pajunvitsa ja fyysinen kunto oli paljon parempi kuin itselläni. Ei meikannut tai niin laittanut itseään sen enempää mutta kauempaa olisi voinut luulla 50 vuotiaaksi.

Nyt näin vuosien jälkeen hänet ja on lähempänä 80 vuotta ja nyt alkaa ikä näkyä eli kroppa vähän luuhistunut mutta vieläkin sauvakäveli menemään tuolla. 

Vierailija
9/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa ikinä tietää tällä dokaamisella

31

Vierailija
10/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten harmittaa se että nukahtaa televisiota katsellessa, hidastuminen ei niinkään, vessassa käydessä kissanpissan haju yököttää, ihmissuhteissa on tullut herkkänahkaisemmaksi, painon kanssa saa taistella koko ajan jotta saa pidettyä lihomisen kurissa, dementoituminen pelottaa, samanikäiset tai iäkkäämmät ällöttää edelleen. 

Vierailija
11/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seesteiseltä. On aikaa eikä tarvitse hötkyillä mihinkään. Kuntokin on kova, treenaan maratoneille ja puolikkaille, tosin jalkavaivat uhkaavat eikä kannata treenata niin paljon kuin haluaisin. Mutta pienin askelin, minnepä tässä olisi kiire valmiissa maailmassa. Puuttuvat juoksukilometrit korvaan pyöräilyllä ja uinnilla.

Vierailija
12/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän parasta aikaa tähän mennessä! Saanut olla terveenä, vielä ihan ok näköinen, rakas (nuorempi) aviomies, paljon seksiä, hyvä eläke, ei velkoja. Ennen kaikkea VAPAA olo, saa tehdä pitkän raskaan työuran jälkeen mitä huvittaa, vaikka vaan kääntää kylkeä aamulla jos siltä tuntuu. Tätä pitäisi enemmän kertoa nuorille, ei elämä lopu ikääntyessä, kaikki iät ovat omalla tavallaan hyviä. Myös asenne vaikuttaa! N72

Vierailija
13/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika synkkää kun se viimeinen umpikuja lähenee koko ajan ja voi tulla kutsu minä hetkenä hyvänsä.

Vierailija
14/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 68v eläkkeellä.

Mikäs tässä, hevosia hoitelen, liikun paljon ja hoidan pihaa. Aktiivista elämää johon kuuluu paljon seksiä.

Mun luona käy useampi 30-40v miesystävä, kaikki sanovat että näytän viiskymppiseltä mut tunnun kolmekymppiseltä. Lepertelevät hupsut...

Reetta Sipoosta

Vierailija
15/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, etten elä edes niin vanhaksi.

Vierailija
16/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 68v eläkkeellä.

Mikäs tässä, hevosia hoitelen, liikun paljon ja hoidan pihaa. Aktiivista elämää johon kuuluu paljon seksiä.

Mun luona käy useampi 30-40v miesystävä, kaikki sanovat että näytän viiskymppiseltä mut tunnun kolmekymppiseltä. Lepertelevät hupsut...

Reetta Sipoosta

Ja käyttäydyt kuin viisi vuotias.

Vierailija
17/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta aikaa elämässäni.Olen tykätty, asiat hyvin ,talous kunnossa , kaunis ulkokuori ja vartalo. En ole yksin.  Olen haluttu seurassa. Hyvä terveys! 

Vierailija
18/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä eräs päivä yksi mies otti hiuksistani kiinni ja sanoi että kyllä on laadukkaat hiukset,Pitkät vaaleat.... Tosi aidot ja iälleni todella paksut.Ei minussa näy ikä. 

Vierailija
19/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti päälle 70. Osa ihmisistä puhuu kovalla äänellä selkokieltä lässyttäen lepertäen korkeasta iästä ja kuinka olet jaksanut asioille lähteä.

Kuulen ja näen silmälaseilla, ajelen autolla, ruma olen ja vanhan näköinen mutta joskus tuntuu että ajatus vikkelämpi ( ja yleistietous )kuin joskus nuoremmilla.

Tietenkin tiedostan etten esim näitä uusia laitteita hallitse yhtä hyvin kuin 13 vuotiaat lapsenlapset. Mulla kliseenä: näillä mennään.

Vierailija
20/24 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sen kummallisempaa ole.  milloin mitäkin paikkaa särkee, kuulo ja näkö heikkenevät, aivan tavalliset arjen toimet alkavat pikkuhiljaa vaikeutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi