Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

telia kokemuksia?

Maarit88
27.05.2017 |

ajattelen liittymän vaihtoa, kaikki toiminut hyvin?

Kommentit (218)

Vierailija
61/218 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telialla on huono asiakaspalvelu. Soittoaikaa ei voi varata, on kyllä olemassa, mutta usein suljettu. Soittopyyntöön soittavat kerran, jos et juuri silloin pysty vatsmaan, ei uutta soittoa tule. CHAT :in ei saa tehdä avoimia kysymyksiä vaan osata lokeroida kysymys johonkin luokkaan.  Sähköpsoti ei tue Gmail postia, lukee ei suojattu yhteys. Vähättelevät ongelmia, huono palvelu, en suosittele,

Vierailija
62/218 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telialla on huono asiakaspalvelu. Soittoaikaa ei voi varata, on kyllä olemassa, mutta usein suljettu. Soittopyyntöön soittavat kerran, jos et juuri silloin pysty vatsmaan, ei uutta soittoa tule. CHAT :in ei saa tehdä avoimia kysymyksiä vaan osata lokeroida kysymys johonkin luokkaan.  Sähköpsoti ei tue Gmail postia, lukee ei suojattu yhteys. Vähättelevät ongelmia, huono palvelu, en suosittele,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/218 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kiva lukea kommenttejanne Teliasta, nyt on toinen yritys liittyä/liittynyt em. käyttäjäksi ja as.palvelu ei osaa auttaa yhteyden luomisessa (puhelu 0.07e/min) vaan ohjaa helppiin, jossa on maksu yli pari egee/min. Sain jätettyä taksisin soiton, mut ei kuulunut,

ja kaheksalta lopettivat työnteon. Viimeinen kerta ku oon missään yhteydessä Teliaan. PelKkää rahastusta niin asiakaspalvelu kuin kaikki toiminnatkin

Vierailija
64/218 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia huijaa. Sain juuri heinäkuussa asiakasetuna yhteys mukaan keskittäjälle -liittymän hintaan 9,90€ kuussa, joka luvattiin puhelinsoitossa Telialta. Kysyin samalla, että muuttuuko se hinta, jos irtisanon toisen Telia-liittymäni. Ei muutu, sanoi nuori mies puhelimessa. Mutta miten kävikään: kk-hinta nousi peräti 24,90 euroon eli 2,5-kertaiseksi. Puhelinmyyjillä ei ole mitään vastuuta sanomisistaan.

Vierailija
65/218 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään Telialta postitse ilmoituksen,että puhelinliittymäni maksu nousee syyskuusta alkaen. Irtisanon liittymäni. Onneksi on valinnanvaraa.

Vierailija
66/218 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teliaa ei voi kyllä suositella edes pahimmalle viholliselle.

Pätkii ja asiakaspalvelu on käsittämättömän huonoa.

Vierailija
67/218 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kaksikymmentä vuotta kokemusta Sonera-Telialla. Soneran aikaan kaikki pelasi ja olin tyytyväinen. Telialla kotinetti on pätkinyt melkein joka päivä ja joskus monta kertaa päivässä. Siihen alkoi jo tottua. Matkustelen paljon, eikä Soneran aikaan tullut koskaan ulkomailta ylimääräisiä laskuja. Telian aikaan olen saanut usein sen 62 euron lisämaksun avattuani puhelimeni ulkomailla. Sain sen jopa vaikka olin käynyt omilla sivuillani laittamassa data roaming eston päälle ennen matkaa. Näytin se jopa miehelleni ja pyysin katsomaan, että se näkyy omilla sivuillani. Siltä näytti, että se on päällä, mutta matkan jälkeen se ei enää ollut siellä. Olisi pitänyt "tilata" se palvelu. Nyt Euroopassa EU-maissa matkusteltuani huomasin laskusta, että taas veloitettu se 62 euroa ylimääräistä. Mitään varoitusta puhelimeeni ei tullut, mutta laskun suuruudesta huomasin lisäveloituksen. Soitin tietysti asiakaspalveluun ja halusin tietää mistä ko. veloitus johtuu. Virkailija sanoi, että asia on nyt vain näin. Suostui kuitenkin, että lähetetään tarkempi erittely, jota ei sitten kuitenkaan tullut. Kun sitä sitten kyselin, että missä se erittely on, minulle väitettiin, että se on minun omilla sivuillani. Pyysin kertomaan mistä sen sieltä löytää, mutta ei sitä sieltä löytänyt asiakaspalvelijakaan, joka sanoi, että  lähetti sen minulle sähköpostilla. Telialta kulki kuitenkin sähköposti tosi hitaasti, johtuikohan siitä, että oli niin painava lasku. Hyvästi Telia, operaattorini on jo vaihtunut.

Vierailija
68/218 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telian netti yhteys alkanut pätkiä ja pahasti. antenni heittelee  1-4 palkin välillä maksimi 5. Ja lataus nopeus 1-5m välillä  lähetys nopeus pyörii 15-20m välillä, littymä 100m.

Asiakaspalvelu ei löydä mitään vikaa ja pyytävät sammuttamaan ja käynnistämään laitteen uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja kysyvät sitten olenko sammuttanut ja käynnistänyt laitteen... ja arvatkaa mitä seuraavalla yhteyden opitto kerralla kysytään...

sanovat ettei johdu että netti olisi ruuhkainen eli liikaa käyttäjiä. kokeilin kaverin DNA korttia ja tadaa yhteys oli lataus nopeus 23m lähetys nopeus 20m. eli vaihtoon.

Se mitä asiakaspalvelu sanoo: on todennäköisesti valetta ja ajanpeluuta ettet vaihtaisi liittymääsi vielä tänään. tarkoitus on vaan pitää mahdollisen paljon asiakkaita mahdollisimman pienillä kuluilla. Se toimiiko yhteys ei kiinnosta Telialla ketään.

Vierailija
69/218 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole itsellä ollut mitään ongelmia telian kanssa. DNA:n kanssa taas yhteydet on välillä olleet mitä sattuu. Muista ei kokemusta.

Vierailija
70/218 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soneran aikaan vielä toimi joten kuten liittymät. Viimeksi tällä viikolla olen ollut pari tuntia puhelimessa Telian ns. asiakaspalvelijoiden kanssa Telia tv:n ja netin ongelmista.

Erehdyin puhelinmyyjän kanssa jatkamaan pakettia. Sen jälkeen kaikki on mennyt pieleen. Yhteydet katkesi, reitittimen SIM-korttia ei ole koskaan tullut, tv pimeni kun lähettivät sitkeästi väärää koodia, myös väärät PIN koodit tottakai. Kukaan vikailmoituksista ei soitellut perään, vaikka näin luvattiin. Otin yhteyttä kuluttujasuoja-asiamieheen näistä ongelmista. Tämän jälkeen Telia pitkin hampain suostuu hyvittämään 100 euroa. Kun olen nykyisen sopparin lusinut pois, vaihtuu operaattori varmasti.

Vierailija
71/218 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha Telian asiakas. Puoliväkisin tyrkyttivät uutta digiboxia. Otin sen koska luvattiin parannusta palveluun. Ainoa vaan että jättivät Telialla kertomatta, ettei uudella digiboxilla pysty tallentamaan automaattisesti ohjelmia. Tämä on syy, miksi maksan digiboxista ylipäätään. Selkeä huononnus palveluun, joka kuitenkin maksaa enemmän. Törkeää palvelua. Onneksi on 14 päivän perumismahdollisuus. En todellakaan voi suositella Teliaa.

Vierailija
72/218 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Menee joskus kerran päivässä tunnin ajaksi täysin turhaksi. Ei toimi ollenkaan, en suosittele hankkimista.

Vierailija
73/218 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia yrityspuolella liittymä ei oletuksena toimi irtisanomisaikana, mutta lasku irtisanomisajalta tarvitsee kyllä maksaa.

74/218 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipatsu kirjoitti:

Telia yrityspuolella liittymä ei oletuksena toimi irtisanomisaikana, mutta lasku irtisanomisajalta tarvitsee kyllä maksaa.

Moikka @Kipatsu! 

Oletusarvona on, että liittymä toimii irtisanomisajan loppuun saakka. Eli liittymää voi hyödyntää ihan siihen asti kunnes se irtisanoutuu ja laskutus päättyy. On myös mahdollista irtisanoa liittymä päättymään heti, mutta laskutus rullaa irtisanomisajan loppuun. 

// Katja

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Vierailija
75/218 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partiolle tiedoksi, meidän lasku ajalta 3.12.-11.12.2018 veloitettava summa täyden kuukauden kuukausimaksu. Olin tästä eilen yritysasiakaspalvelu chattiin yhteydessä, se heidän mielestään Telian normaali käytäntö.

Vierailija
76/218 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoja katkoksia pari vuotta sitten.

Vierailija
77/218 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puhelinliittymä ja kaikkien lasten liittymät+ teinien spotifyt ja kiinteät netit yhdessä laskussa. Emme edes puhu paljon ja lasku on n 150€/kk

Laajakaista ja pari kanavapaketti maksaa saman.

Olen miettinyt josko karsisi. Onnistuukohan vai onkohan joku ikuisuuden sopimus.

Kyrsii maksaa 300€ kuussa telialle.

Vierailija
78/218 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on aina toiminut. Tarkastakaa koneen kaikki piuhat. Tehkää network reset tai ip release/renew komentokehotteessa. Jos vielä pätkii niin Resetoikaa modeemi ja tehkää DNS flushi komentokehotteessa. Jos vielä pätkii, niin sitten vasta yhteyttä Telialle. Suurin osa pätkimisestä johtuu siitä kun ette osaa pitää huolta koneestanne.

Vierailija
79/218 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on aina toiminut. Tarkastakaa koneen kaikki piuhat. Tehkää network reset tai ip release/renew komentokehotteessa. Jos vielä pätkii niin Resetoikaa modeemi ja tehkää DNS flushi komentokehotteessa. Jos vielä pätkii, niin sitten vasta yhteyttä Telialle. Suurin osa pätkimisestä johtuu siitä kun ette osaa pitää huolta koneestanne.

80/218 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipatsu kirjoitti:

Partiolle tiedoksi, meidän lasku ajalta 3.12.-11.12.2018 veloitettava summa täyden kuukauden kuukausimaksu. Olin tästä eilen yritysasiakaspalvelu chattiin yhteydessä, se heidän mielestään Telian normaali käytäntö.

Kiitos tarkennuksestasi ja hyvä, että olet ollut chattiin yhteydessä niin asia saatiin tarkistettua. Osassa yritysasiakkaiden liittymistä ja palveluista on kuukausikohtainen laskutus ja osassa päiväkohtainen. Sinulla siis tuo laskutus on koskenut juurikin jotain kuukausilaskutukseen kuuluvaa tuotetta. 

// Katja 

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi