Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

telia kokemuksia?

Maarit88
27.05.2017 |

ajattelen liittymän vaihtoa, kaikki toiminut hyvin?

Kommentit (219)

21/219 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soneran kanssa ei ollut mitään ongelmia mutta nimenvaihdoksen jälkeen on alkanut ärsyttämään Telian markkinointi- ja laskutuspolitiikka.

Soittivat Teliasta ja yrittivät pakkomyydä liikkuvaa nettiä liittymään, jossa on rajaton netti. Oli kuulemma käytetty Telian mukaan liikaa nettiä, kun jaon sitä lapsille kesälomalla. 14,95 €/kk olisi tullut lisää hintaa puhelinlaskuun, jos olisin tuohon suostunut.

Laskutuksen suhteen sähläävät, minkä ehtivät. Perheessä 2 kpl määräaikaisia liittymiä, jotka ovat voimassa 1/2018 asti. Väittävät, että nämä liittymät vanhentuvat nyt lokakuussa ja laittavat sekä sähköpostia että tekstiviestiä asiasta. Pitäisi päivittää noi liittymät jo nyt kalliimpaan, mutta samaan liittymään. Muussa tapauksessa hinta nousee noin 10 euroa/liittymä. Päivityksenkin jälkeen hintaa tulisi 5 euroa lisää/liittymä.

Taidanpa katsella, olisiko ruoho vihreämpää Saunalahden tmv. puolella.

Vierailija
22/219 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia pyytää aina laittamaan palautetta, muttei siitä miitään kostu. Jotenkin homma aina käännetään niin, että sun pitää itse yrittää jotain.

100 megan valokuitu antaa nopeudeksi korkeintaan 30 megaa. Mittaa sieltä, mittaa täältä, mutta kun ei se mittailu sitä nopeutta nosta. Yhteys tuli 2€ kuukaudessa kalliimmaksi kuin luvattiin. Viisi sähköpostiosoitetta piti tulla, ei toimi, kokeile sitä kokeile tätä, ihmeellistä arvuuttelua. Missä ammattitaito?

Nyt jo kypsynyt, kaikki perheen puh.liittymät sanoin irti, nettiä joutuu kestämään, kunnes muutamme. Hyvästi telia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/219 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia on paska firma, jossa on töissä huijareita ja kusipäitä. Alkaen kyseisen paskapuljun lakiosastosta. Terveisiä vaan S.K. ja kumppanit.

Vierailija
24/219 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono palvelu..Teliakaupasta kun ostin Reittimen, niin ei toiminut kotona. Palutin tilaamani Reittimen josta olin maksanut 170€ , niin rahoja ei vaan tule takaisin ja 1kk odottanut.

Ensin oli Sonera ja sen vaihdoin Teleen joka toimi, niin nyt on koko lafka Telia, lähden pois kun joka juttu on erittäin vaikeaa hoitaa. Eipä siinä mitään operaattori vaihtuu 4 liittymää menee pois Telialta minun puhelin- ja läppäriliittymä, sekä vaimon puhelin- ja läppäriliittymä.

Vierailija
25/219 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi Kempeleen seudulla kunnolla, ei puhelimen netti eikä modeemi. Välillä saattaa tulla katkoksia ettei ole nettiä ollenkaan tai se on naurettavan huono (sekä viive että lataus- ja lähetysnopeudet).

Vierailija
26/219 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin palanut hermo Teliaan, tässä tapauksessa Telian Prepaid -liittymään.  Kirjoitetaan siksi jos vaikka googlen kautta joku lukisi & tietäisi välttää.

- Telia ehdottaa markkinointiviesteissään että saldoa voi ladata appin kautta.   Mutta ko. app on täysi susi EIKÄ SIINÄ VOI LADATA SITÄ hiton saldoa.  Google play reviewsit kertovat aika surkeasta tilanteesta.  Aikamoinen fiasko että markkinointi ei tiedä missä mennään...

- Vaikka taustalla Sonera, koko PREPAID EI TOIMI OLLENKAAN ULKOMAILLA, päin vastoin kuin DNA tai Elisa (Saunalahti).  Voi kiesus!  Vuosi 2017 (melkein 2018) ja tuollainen perusasia pimeänä.

- Ainakaan minun puhelimessani prepaid tekee multimediaviestien lukemisen mahdottomaksi (iäkkäämmät sukulaiset lähettävät noita eivätkä käytä whatsappia).  No, siihen on kiertotie: loggaa nettipalveluun ja lue viesti siellä.  Ainoa ongelma: kun sen yrittää tehdä, nettipalvelu valittaa "puuttuvista käyttäjäoikeuksista".

Aivan uskomaton fiasko koko liittymä ja menee taatusti vaihtoon.

Miten joku firma voi mokata noin monella tasolla, eivätkö ne ollenkaan testaa tuotteitaan?  Ja samaan aikaan pistetään sokeana kanana vääriä ohjeita markkinoinnin ja tukisivujen kautta...

Vierailija
27/219 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telian nettiliittymä toimii huonosti. Yhteys pätkii turhan usein. Asun pääkaupunkiseudulla.

Sopimuksen mukaan puhelinliittymästä tulee lasku myös sähköpostiini, vaan ei tule. Kysyin asiaa aspasta ja sain vastauksen  "Telialla on ollut ongelmia viimeaikoina saada toimitettua hotmailin asiakkaille laskut perille. Ongelma on tiedossa ja se on korjauksen alla".

Tuli toinen viesti, jonka sisältöä en aivan tarkkaan muista, mutta minua kehotettiin muistaakseni opettelemaan käyttämään hotmailia! Siis ongelma olen minä, joka en osaa käyttää sähköpostia. No joo, olen 64-vuotias, mutta aivan hyvin kärryillä netin käytössä. Sähköposti (hotmail) on ollut käytössä noin 20-vuotta.

Ongelma ei ole ratkennut, eikä enää kiinnosta löytää ratkaisua. Vaihdan toiseen heti, kunlöydän paremman.

En suosittele Teliaa.

28/219 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telian nettiliittymä toimii huonosti. Yhteys pätkii turhan usein. Asun pääkaupunkiseudulla.

Sopimuksen mukaan puhelinliittymästä tulee lasku myös sähköpostiini, vaan ei tule. Kysyin asiaa aspasta ja sain vastauksen  "Telialla on ollut ongelmia viimeaikoina saada toimitettua hotmailin asiakkaille laskut perille. Ongelma on tiedossa ja se on korjauksen alla".

Tuli toinen viesti, jonka sisältöä en aivan tarkkaan muista, mutta minua kehotettiin muistaakseni opettelemaan käyttämään hotmailia! Siis ongelma olen minä, joka en osaa käyttää sähköpostia. No joo, olen 64-vuotias, mutta aivan hyvin kärryillä netin käytössä. Sähköposti (hotmail) on ollut käytössä noin 20-vuotta.

Ongelma ei ole ratkennut, eikä enää kiinnosta löytää ratkaisua. Vaihdan toiseen heti, kunlöydän paremman.

En suosittele Teliaa.

Hei! Onko kyse kiinteästä laajakaistasta vai mobiiliyhteydestä? Jos jälkimmäinen, niin ilmeneekö vika tietyssä osoitteessa vai laajemmalla alueella? Aluksi kannattaa resetoida tai käynnistää modeemi/reititin uudelleen. Tarvittaessa laita häiriöilmoitus kirjautumalla telia.fi:hin, niin vikapalvelumme tutkii asiaa tarkemmin.

Hotmail-vika on saatu korjattua eli nyt pitäisi taas toimia. Toisinaan jotkut sähköpostipalvelut saattavat tulkita lähettämämme laskut roskapostiksi. Tällöin ne menevät suoraan roskapostikansioon. Tätä tapahtuu kuitenkin varsin harvoin.

// Ilari@TeliaPartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Vierailija
29/219 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapeli tv pätkiin ja palikoituu Maunulassa esim.  1,2,5,8  kanavilla.  Telian alihankkija asentaja kävi mittaamassa signaalin voimakkuutta,  kun epäilin syyksi signaalin huonoa voimakkuutta digiboxin näyttö 52%   asentaja sanoi  sen olevan riitttävä, mutta  paljastuikin että signaalin laatu huono mistä se  setten johtuukin .

Asentaja alkoi vielä moittimaan laitteita kun ei muuta keksinyt.

Samaan aikaan kanavat 3,4,6,9 nayttävät 100% signaalin laatua  ja kuva vakaa erittäin hyvä . Telia lupasi tutkia ja korjata mutta vika jatkunut jo yli 3 viikkoa.  Miten voi olla eri kanavilla erilainen signaalin laaatu,  voiko joku kertoa.

Aikaisemmin 4vuotta minkä olen asunut tässä niin ei mitään ongelmia ole ollut.

Telia luvannut tutkia ja korjata ja ilmoittaa kun on korjattu mutta ei ole kuulunut mitään.

t

Vierailija
30/219 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV signaalin laatu huono Maunulassa.

Alihankkija asentajan mukaan vika ei olekkaan  signaalin voimakkuudessa  vaan laadussa  mikä on  vain  90%   kanavilla 1,2,5,8 mm. ja siitä johtuu se pätkiminen ja palikoituminen .

Kun samaan aikaan esimerkiksi  kanavat 3,4,6,9 signaali laatu  100% ja kuva  hyvä ja vakaa. Myös maksukavat  cmor max näkyvät virheettömästi

Mistä se laadun huonontuminen johtuu ja saako sitä laatua parannettua.

Koskeeko  se laadun huononeminen pääkaupunkiseutua vai koko Suomea.

Vierailija
31/219 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinenn kerta kun joutuu taistelemaan Telian kanssa TV signaalista kun kuva pätkii. Kehotetaan vain kyselemään naapureilta ja isännöitsijältä . mutta kun minua ei kiinnosta näkyykö muilla  vai onko niin ettei kaikilla tarvitsekkaan näkyä.  Kun kävisivät edes  tutkimassa ja mittaamassa talossa olevan signaali vahvistimen signaalin  C- rapun kellarikäytävällä  olevassa kaapissa  mistä jako tehdään asuntoihin . Jotain on siellä voinut tapahtua . Kerran n. 3 vuotta sitten sen kaapin ovi oli auki monta päivää ja kaikki kaapelit ja vahvistin sillä vapaana nähtävänä ,mitä ihmetttelin  . Silloin ei mitään vahinkoa tietääkseni   tullut.

Se ongelma on todella se laatu 1 , 2  , 5 kanavilla   90% mutta kun sen syytä ei haluta tutkia.

Kanavat joissa laatu on 100%  kanavat 3,4,6  ei ole mitään ongelmaa kuva erittäin hyvä.

Asunnossa kaikki keinot kokeiltu moneen kertaan.

Asentaja alkoi vaan moittimaan laitteita kun ei muuta keksinyt, tuntui ettei paljoa kiinnostanutkaan.

Vierailija
32/219 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin useamman viikon "nauttinut" Telian yhteydestä. On kuulemma korjauksen alla tilapäinen... vika, kun asiakaspalveluun soittaa. Ongelma on se, että avopuolisoni uskoo telian asiakaspalvelun valheita. Hän tilasi uuden digiboxin ennen joulua ja kanava paketin jossa HBO ynm. Iloinen oli yllätys kun painostin hänet ottamaan yhteyttä aspalveluun. Kyseinen tilauksen vastaanottanut Telian työntekijä oli, ollut viimeistä päivää töissä ja jättänyt homman kesken. No tällä viikolla piti tulla uusi digiboxi ja uusireititin. Eipä ole näkynyt. Kaiken huippu on se, että DNA puhelimelimen netillä toimii tietokone paremmin, kuin toimi netti ennen nykyistä tilaa joka on se että yhteydet eivät pelaa ollenkaan tv:n katsominen on naurettavaa paikallaan olevaa kuvaa.. Telian palvelusopimus avopuolisoni nimellä, sanoin että menee liittymän tarjoaja vaihtoon jos sovitut pidä. Tänään takaraja. Eli byebye telia.

33/219 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapani kirjoitti:

Ensimmäinenn kerta kun joutuu taistelemaan Telian kanssa TV signaalista kun kuva pätkii. Kehotetaan vain kyselemään naapureilta ja isännöitsijältä . mutta kun minua ei kiinnosta näkyykö muilla  vai onko niin ettei kaikilla tarvitsekkaan näkyä.  Kun kävisivät edes  tutkimassa ja mittaamassa talossa olevan signaali vahvistimen signaalin  C- rapun kellarikäytävällä  olevassa kaapissa  mistä jako tehdään asuntoihin . Jotain on siellä voinut tapahtua . Kerran n. 3 vuotta sitten sen kaapin ovi oli auki monta päivää ja kaikki kaapelit ja vahvistin sillä vapaana nähtävänä ,mitä ihmetttelin  . Silloin ei mitään vahinkoa tietääkseni   tullut.

Se ongelma on todella se laatu 1 , 2  , 5 kanavilla   90% mutta kun sen syytä ei haluta tutkia.

Kanavat joissa laatu on 100%  kanavat 3,4,6  ei ole mitään ongelmaa kuva erittäin hyvä.

Asunnossa kaikki keinot kokeiltu moneen kertaan.

Asentaja alkoi vaan moittimaan laitteita kun ei muuta keksinyt, tuntui ettei paljoa kiinnostanutkaan.

Moikka Tapani minunkin puolestani!

Olen samaa mieltä Marian kanssa, eli laitathan meille yhteydenottopyyntöä niin pääsemme tähän tarkemmin kiinni. Ilman muuta otamme tämän asian selvitykseen ja katsotaan uudemman kerran mitä voisimme asian korjaamiseksi tehdä.

Katja@TeliaPartio

Vierailija
34/219 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut jo monta yhteydenottopyyntöä täsät samasta asiasta, tällä palstalla ja puhelimella . työnumero  5681947  Aina luvataan tutkia  , korjata ja ottaa yhteyttä  miten edetään mutta

Joka kerta kun ottaa yhteyttä hinta laskuri tikittää ja nyt vähintäin useita kymppejä tullut maksamaan kun jonottaa palveluuun.

Se signaalin laatuongelma muutamalla kanavalla ei vaan ole selvinnyt  kun aikaisemmin ei mitään ongelmia ole ollut millään kanavalla.  Samasta antennirasiasta ja samalla  kaapelilla  toisilla kavilla hyvä kuva ja toisilla pätkii.  Puhutaan kanava nipuista mutta jokin syy täytyy olla miksi signaalin laatu huonontunut.

Vierailija
35/219 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tällä palstalla ettekä muutenkaan pysty auttamaan .

Olen raportoinut asiasta jo monta kertaa mutta

Useista  lupauksista huolimatta vikaa ei ole vieläkään korjattu ja on kestänyt kohta 2kk . Signaalin laatu vaihtelee koko ajan   muutamilla  kanavilla  ja kuva pätkii ja palikoituu koko ajan . toisilla kanavilla laatu 100% koko ajan ja kuva erittäin hyvä.

Vierailija
36/219 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajakaista- liittymäni sopimus vanhentui marraskuun alussa. Yritin poistaa siitä Telia TV:n ja tehdä uuden määräaikaisen tilauksen. Soittoja sinne neljä kertaa!!! Ensimmäinen lokakuussa. Aina lupasivat hoitaa asian.

Viimeinen kerta oli joulukuun lopussa kun huomasin laskusta, että eivät mitään olleet lopettaneet taaskaan.

Asiakaspalvelija kyseli vielä, että mitenkäs nuo puhelinliittymät.. EI TODELLAKAAN.

Mitä nuo asiakaspalveliat oikein Teliassa tekevät kun eivät tee sitä mitää lupaavat.

Vierailija
37/219 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös lähti Telian liittymät ja kaikki veks. 

Telia Viihde on ollut määräaikaisena kaksi vuotta. Luojalle kiitos, että tämäkin määräaikaisuus saatin lusittua. Marraskuun 28. pv Telialta soitettiin ja kyseltiin, että haluanko jatkaa palvelua. En todellakaan, kun eihän se edes toimi! Laitteita on minulla vaihdettu muutamaan kertaan ja nyt kolmas asuntokin menossa. Kun ei toimi, niin ei toimi. Irtisanominen oli vastaanotettu herran mielestä. 

Kuukautta myöhemmin soitin perään, että pitäisi päivittää nyt tuo taloyhtiön netti siihen L-pakettiin. Ei onnistunut, koska minulla edelleen Viihde aktiivisena. Ensimmäinen irtisanominen ei onnistunut. Nyt tällä kertaa sen piti olla irtisanottu ja ilmeisesti olikin, kun sain tekstiviestillä laitteiden palautusohjeet. Tällä kertaa neiti vain unohti kertoa minulle, että myös tuo modeemi tuosta olisi pitänyt lähettää mukaan, vaikka uusi nettiliittymä oli tilattu. Eikä neiti puhelussa muistanut myöskään mainita sitä, että uuden nettiliittymän mukana ei automaattisesti tulekaan modeemia, vaan se pitää ostaa! No mutta, on se mukavaa, että kotoa nyt löytyi se 100 megainen netti, joka vaan ei toimi ilman modeemia. 

Tänään koitin selvitellä asiaa chatissa. Asiakaspalvelija siellä päässä oli enemmän kujalla kuin minä 15 promillen kännissä! Ekaan viestiin kirjoitin tilanteen ja kuvailin mahdollisimman selkeästi kaiken. Mitään vastausta en saanut mihinkään, vain ympäripyöreetä muminaa. Tämän jälkeen esitin kysymykset yksitellen. Tai koitin. Kysymykset kyllä lähetin, kaikkiaan kahdeksan kappaletta, mutta vain yhteen sain vastauksen! YHTEEN! (Terveisiä vaan Merville Telialle!) No, koska edelleen kysymysmerkkejä leijaili ilmassa, niin soitin Telialle. Tämä herra puhelimessa vastaili kysymyksiini ja kaiken huipuksi kumosi Chat-Mervin vastauksen! 20 minuuttia väännettiin puhelimessakin ja lopputulos oli se, että tämä plikka laittoi kertaheitolla kaikki Telian jutut kiinni. Paitsi että taloyhtiön nettiähän en voinut sulkea, se nyt roikkuu Telialla minun nimissäni. Jännää.

Summarum. Ensimmäisestä irtisanomisestani on nyt n. 1,5kk ja nyt vasta sain asian etenemään. Ei ole omasta aktiivisuudsta ollut kiinni, mä olen yrittänyt, Telia ei.

Muistan ajan, jolloin Soneralla oli hyvä ja asiantunteva asiakaspalvelu. Siitä tosin on jo reippaasti yli 10 vuotta. Sääli, että asiakkaiden tyytyväisyydellä ja työntekijöiden ammattitaidolla ei enää ole väliä. 

38/219 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ol loppu ny! kirjoitti:

Täällä myös lähti Telian liittymät ja kaikki veks. 

Telia Viihde on ollut määräaikaisena kaksi vuotta. Luojalle kiitos, että tämäkin määräaikaisuus saatin lusittua. Marraskuun 28. pv Telialta soitettiin ja kyseltiin, että haluanko jatkaa palvelua. En todellakaan, kun eihän se edes toimi! Laitteita on minulla vaihdettu muutamaan kertaan ja nyt kolmas asuntokin menossa. Kun ei toimi, niin ei toimi. Irtisanominen oli vastaanotettu herran mielestä. 

Kuukautta myöhemmin soitin perään, että pitäisi päivittää nyt tuo taloyhtiön netti siihen L-pakettiin. Ei onnistunut, koska minulla edelleen Viihde aktiivisena. Ensimmäinen irtisanominen ei onnistunut. Nyt tällä kertaa sen piti olla irtisanottu ja ilmeisesti olikin, kun sain tekstiviestillä laitteiden palautusohjeet. Tällä kertaa neiti vain unohti kertoa minulle, että myös tuo modeemi tuosta olisi pitänyt lähettää mukaan, vaikka uusi nettiliittymä oli tilattu. Eikä neiti puhelussa muistanut myöskään mainita sitä, että uuden nettiliittymän mukana ei automaattisesti tulekaan modeemia, vaan se pitää ostaa! No mutta, on se mukavaa, että kotoa nyt löytyi se 100 megainen netti, joka vaan ei toimi ilman modeemia. 

Tänään koitin selvitellä asiaa chatissa. Asiakaspalvelija siellä päässä oli enemmän kujalla kuin minä 15 promillen kännissä! Ekaan viestiin kirjoitin tilanteen ja kuvailin mahdollisimman selkeästi kaiken. Mitään vastausta en saanut mihinkään, vain ympäripyöreetä muminaa. Tämän jälkeen esitin kysymykset yksitellen. Tai koitin. Kysymykset kyllä lähetin, kaikkiaan kahdeksan kappaletta, mutta vain yhteen sain vastauksen! YHTEEN! (Terveisiä vaan Merville Telialle!) No, koska edelleen kysymysmerkkejä leijaili ilmassa, niin soitin Telialle. Tämä herra puhelimessa vastaili kysymyksiini ja kaiken huipuksi kumosi Chat-Mervin vastauksen! 20 minuuttia väännettiin puhelimessakin ja lopputulos oli se, että tämä plikka laittoi kertaheitolla kaikki Telian jutut kiinni. Paitsi että taloyhtiön nettiähän en voinut sulkea, se nyt roikkuu Telialla minun nimissäni. Jännää.

Summarum. Ensimmäisestä irtisanomisestani on nyt n. 1,5kk ja nyt vasta sain asian etenemään. Ei ole omasta aktiivisuudsta ollut kiinni, mä olen yrittänyt, Telia ei.

Muistan ajan, jolloin Soneralla oli hyvä ja asiantunteva asiakaspalvelu. Siitä tosin on jo reippaasti yli 10 vuotta. Sääli, että asiakkaiden tyytyväisyydellä ja työntekijöiden ammattitaidolla ei enää ole väliä. 

Asiakkaiden tyytyväisyydellä ja työntekijöiden ammattitaidolla todellakin on väliä. Tämäkin palaute on käyty läpi yhdessä Chat asiakaspalvelijan ja hänen esimiehensä kanssa. Kiitokset siis sinulle palautteesta.

Modeemi kuuluu maksutta vain Telia Viihteen yhteyteen ja mikäli palvelun irtisanoo, tulee laitteet palauttaa. Jos asiakas tarvitsee modeemia jatkossa, voi hän meiltä sellaisen erikseen tilata tai ostaa laitteen muuta kautta. Pahoittelut omasta puolestani että tämän suhteen et ole saanut riittävästi tietoa. Helpomminkin tämä olisi kaiken kaikkiaan pitänyt hoitua, joten todella harmillista että olet joutunut olemaan noinkin monta kertaa yhteydessä samasta asiasta. Ei sen näinkään pitäisi mennä. Ehdottomasti peiliin katsomisen paikka! Toivottavasti olet saanut nyt asian hoidettua ja kaikki sujuu kuten kuuluukin.

//Merja@TeliaPartio

Vierailija
39/219 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kulunut jo kaksi kuukautta kun kuva alkoi pätkiä eikä Telia ole vieläkään saanut selvitettyä korjattua asiaa.

Telian sivuja selattuani löysin Telian sivuilta kanava niput ja nipussa 3 ovat juuri nuo pätkivät kanavat eli 1,2 ,teema,  femfox, liv. ja joku muukin vielä.

Eikö Telia  pysty selvittämään mistä signaalin huonontuminen nipussa 3 johtuu. kun muut kanavat näyttää  100% signaalin laatua  koko ajan  ja kuva hyvä.

40/219 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapani kirjoitti:

On kulunut jo kaksi kuukautta kun kuva alkoi pätkiä eikä Telia ole vieläkään saanut selvitettyä korjattua asiaa.

Telian sivuja selattuani löysin Telian sivuilta kanava niput ja nipussa 3 ovat juuri nuo pätkivät kanavat eli 1,2 ,teema,  femfox, liv. ja joku muukin vielä.

Eikö Telia  pysty selvittämään mistä signaalin huonontuminen nipussa 3 johtuu. kun muut kanavat näyttää  100% signaalin laatua  koko ajan  ja kuva hyvä.

Hei Tapani,

ilman muuta pystytään, kun olet tästä yhteydessä suoraan tekniseen tukeemme. Yhteystiedot löydät tästä.  Jos olet vikailmoituksen jo tehnyt, ja poissulkenut sen, ettei vika ole omassa vastaanottimessasi, kannattaa napata yhteys tekniseen tukeen chatin kautta. Chat löytyy, kun kirjaudut sisään telia.fi -sivustolle.

Tuija@TeliaPartio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi