Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

telia kokemuksia?

Maarit88
27.05.2017 |

ajattelen liittymän vaihtoa, kaikki toiminut hyvin?

Kommentit (218)

Vierailija
41/218 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit88 kirjoitti:

ajattelen liittymän vaihtoa, kaikki toiminut hyvin?

Haha. Tämän ketjun joku oli nostanut sopivasti.

Nimittäin. Vaihdoin Elisan liittymäni Teliaan vuodenvaihteessa ja avasin myös toisen, uuden liittymän Citymarketin myyntipisteesä. Olin tarkkana sopimuksia tehdessä ja katsoin, että "poika" kirjaa asiat oikein liittymäpapereihin. Sitten vain simmit sisään ja odottelemaan liittymien kytkentää. Molemmat liittymät aukesivat sovitusti ja toimivat hyvin.

Mutta kaikki muu olikin kirjattu päin peetä Telian nettisaitilla. Jouduin chattaamaan yhteensä 7 (!!) eri kertaa, että asiat kirjattiin siellä oikein. Kytkentämaksun poisto molemmista erikseen, numero salaiseksi, etuhinnan voimassaoloaika, sopimuksen voimassaoloaika... en enää muista mitä muuta siinä oli. Onneksi minulla on paperikopiot tallessa, ja olisin niistä voinut todistaa millä ehdoilla liittymät avattiin.

Sain kumminkin kaikki oikaisuni läpi ilman vänkäystä. Siitä plussaa.

Telian Chatti on kätevä tapa hoitaa asioita, mutta usein edelläsi on n. 20 muuta jonottajaa.

Vierailija
42/218 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita saunalahti. Älä missään nimessä teliaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/218 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa se vasta paska on. Terveisin, taistelin puoli vuotta, jotta pääsin kyseisestä firmasta eroon.

Vierailija
44/218 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ikinä tilatko Telialta mitään.  Laskut tuli sähköpostiin jonka olin poistanut samalla tavalla  kun teen Elisankin sivustolla: Käyn sivustolla tarkistamassa olenko maksanut laskun jos olen poistan sähköpostilaskun. No muutaman kerran tarkistettuani en löytänyt laskuja Laskuni kohdasta joten oletin että ilmeisesti olinkin jo maksanut. No nyt tuli lasku ja maksumuistutus postissa. Ja Telia chattiin yhteyttä Sanoin että laskut kohdassa ei näy laskujani johon asiakaspalvelia vastaa että ei näy kun ei ole maksettu. Mitä! Jonkun ajan jankattuani selvisi että laskuni ei näy laskuni kohdassa vaan liittymäni. Mutta miksi katsoisin kohdan liittymäni koska minulla ei ole telialla liittymää.. sieltä ne monen mutkan kautta löytyivät. Ja asiakaspalvelu oli sitä mieltä että mikä ongelma.. en varmasti saa maksumuistutuslisää pois heidän hienon sivustonsa takia no en ikinä tilaa mitään eikä muidenkaan kannata!!! 

Vierailija
45/218 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin surkeita kokemuksia Teliasta, laskuttavat eri hinnan kuin tilauvahvistuksessa on ilmoitettu eikä asiakaspalvelu ei vastaa yhteydenottopyyntöihin.

Vierailija
46/218 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin telian nettikaupasta puhelimen ja maksoin sen heti. Puhelimet olivatkin loppuneet ja chattasin asiasta.

Mulle luvattiin että rahat palautuu tilille automaattisesti 1-2 päivässä. No ei palautunut ja soitin aspaan. Sieltä pyysivät tilinron ja taas piti kestää 1-2 päivää. Rahoja ei kuulunut joten soitin uudelleen. Nyt aspa sanoi että menee 1-2 viikkoa.

Ei mitään hyvityksiä heidän mokasta. Tähän säätöön on jo mennyt 2 viikkoa ja siihen 2 viikkoa lisää, niin rahani ovat olleet heillä kiinni kuukauden. Olkaa varovaisia jos maksatte heti!

47/218 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä enää kirjoitti:

Tilasin telian nettikaupasta puhelimen ja maksoin sen heti. Puhelimet olivatkin loppuneet ja chattasin asiasta.

Mulle luvattiin että rahat palautuu tilille automaattisesti 1-2 päivässä. No ei palautunut ja soitin aspaan. Sieltä pyysivät tilinron ja taas piti kestää 1-2 päivää. Rahoja ei kuulunut joten soitin uudelleen. Nyt aspa sanoi että menee 1-2 viikkoa.

Ei mitään hyvityksiä heidän mokasta. Tähän säätöön on jo mennyt 2 viikkoa ja siihen 2 viikkoa lisää, niin rahani ovat olleet heillä kiinni kuukauden. Olkaa varovaisia jos maksatte heti!

Todella harmi kuulla, että laitteet olivat päässeet loppumaan. Oliko niin, ettei niitä ollut tulossa lisää? Ymmärrän toki, jos et halua odottaa uuden laite-erän saapumista.

Rahojen palautuksessa voi tosiaan muutama päivä kestää. Tässä tapauksessa vaikuttaa siltä, että palautuspyynnön suhteen on tehty virheitä ja homma on viivästynyt. Pahoittelut omasta puolestani.

Toivottavasti saat rahat tilillesi mahdollisimman pian. Jos haluat, että katsomme mahdollisia hyvityksiä tarkemmin, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

// Ilari@TeliaPartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Vierailija
48/218 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TeliaPartio kirjoitti:

Ei ikinä enää kirjoitti:

Todella harmi kuulla, että laitteet olivat päässeet loppumaan. Oliko niin, ettei niitä ollut tulossa lisää? Ymmärrän toki, jos et halua odottaa uuden laite-erän saapumista.

Rahojen palautuksessa voi tosiaan muutama päivä kestää. Tässä tapauksessa vaikuttaa siltä, että palautuspyynnön suhteen on tehty virheitä ja homma on viivästynyt. Pahoittelut omasta puolestani.

Toivottavasti saat rahat tilillesi mahdollisimman pian. Jos haluat, että katsomme mahdollisia hyvityksiä tarkemmin, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

// Ilari@TeliaPartio

Jos olisin tiennyt että tuote on loppu varastosta, en olisi tietenkään sitä maksanut.

Minulle sanottiin ettei kyseistä puhelinta ole tulossa tähän hintaan enää.

Asiakaspalvelu ollut luokattoman huonoa, enkä jaksaisi taas jonotella että saisin hyvitystä.

49/218 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä enää kirjoitti:

TeliaPartio kirjoitti:

Ei ikinä enää kirjoitti:

// Ilari@TeliaPartio

Jos olisin tiennyt että tuote on loppu varastosta, en olisi tietenkään sitä maksanut.

Asiakaspalvelu ollut luokattoman huonoa, enkä jaksaisi taas jonotella että saisin hyvitystä.

Normaalitilanteessa tilaus ei onnistu lainkaan, jos laitteita ei ole varastossa. Joskus voi kuitenkin käydä niin, että varastosaldo päivittyy verkkokauppaamme viiveellä, jolloin tilaus onnistuu vaikka laitteet ovat päässeet loppumaan. Tämä on meille selkeä kehityskohde jatkoa ajatellen.

Halutessasi voit jättää meille myös yhteydenottopyynnön tai varata soittoajan. Näin sinun ei tarvitse jonotella meille päin.

// Ilari@TeliaPartio

Vierailija
50/218 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TeliaPartio kirjoitti:

Ei ikinä enää kirjoitti:

TeliaPartio kirjoitti:

Ei ikinä enää kirjoitti:

// Ilari@TeliaPartio

Normaalitilanteessa tilaus ei onnistu lainkaan, jos laitteita ei ole varastossa. Joskus voi kuitenkin käydä niin, että varastosaldo päivittyy verkkokauppaamme viiveellä, jolloin tilaus onnistuu vaikka laitteet ovat päässeet loppumaan. Tämä on meille selkeä kehityskohde jatkoa ajatellen.

Halutessasi voit jättää meille myös yhteydenottopyynnön tai varata soittoajan. Näin sinun ei tarvitse jonotella meille päin.

// Ilari@TeliaPartio

No niin, chattasin aspaan ja sain 1kk turvapaketin ilmaiseksi. (Tilaus pitää irtisanoa jos ei halua maksaa 6,90 e jatkossa ja saman tarjouksen saa ihan kaikki uudet asiakkaat)

Lisäksi sain telian tv palveluun kk ilmaiset kanavat. Tämäkin pitää muistaa perua jos ei halua jatkossa maksaa ja kaikki muutkin asiakkaat saavat tämän edun.

Aika erikoiset "hyvitykset" jotka jouduin itse chatissa kerjäämään.

Vierailija
51/218 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on telian kaapelitv kanavat. Nyt ei näy enää france24 tv kanavaa ollenkaan. Miksi ei ? Ennen näkyi.

Vierailija
52/218 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. En täysin tyytyväinen, mutta tyytyväinen silti. Ongelmat on useimmiten saatu korjattua, mutta todellakin yrittävät kaupitella paljon.

Mutta mutta, tässä yksi juttu mikä sun kannattaisi pitää mielessä: jos kysyt ihan mistä vain liittymän tarjoajasta, niin 100% varmasti saat ihan jokaiseen viestiä että '' on paska, ihan perseestä, netti katkeilee, on hidas, asiakaspalvelu on huonoa ''

Tässä maassa ei TIETÄÄKSENI ole yhtäkään liittymän tarjoajaa joka olisi enemmistön mielestä jotenkin parempi kuin toinen. Ihmisillä on vain oma kokemus ja oma tieto, tai myös tietämättömyys. 

Jos joku on toista mieltä, voi nyt avautua siitä tarjoajasta, joka on ihan must have jokaiseen kotitaloukseen, ja josta et ole kuullut muuta kuin hyvää toisilta ihmisiltä. Nyt nimiä kehiin!

53/218 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on telian kaapelitv kanavat. Nyt ei näy enää france24 tv kanavaa ollenkaan. Miksi ei ? Ennen näkyi.

Moi! France24 pitäisi näkyä normaalisti kanavapaikalla 56. Sammuta aluksi virta televisiosta ja digiboksista ja käynnistä ne uudelleen. Jos tästä ei ole apua, niin hae kanavat uudestaan tai palauta tarvittaessa digiboksin tai television tehdasasetukset. Onko näistä ohjeista apua? // Ilari@TeliaPartio

Vierailija
54/218 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TeliaPartio kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi! France24 pitäisi näkyä normaalisti kanavapaikalla 56. Sammuta aluksi virta televisiosta ja digiboksista ja käynnistä ne uudelleen. Jos tästä ei ole apua, niin hae kanavat uudestaan tai palauta tarvittaessa digiboksin tai television tehdasasetukset. Onko näistä ohjeista apua? // Ilari@TeliaPartio

Kiitos neuvosta. Nyt france24 kanava näkyy taas. Kanavien uudelleen haku neuvo auttoi. Kiitos.

Vierailija
55/218 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Telia voi vaatia digiboxia takaisin jonka olen maksanut 79e?? Outo firma todellakin. Muutenkin laajakaista ei toimi luvatulla nopeudella ja ittaus suoritettu teidän omalla mittarilla.

Surkeeta toimintaa kaikkineen.

Vierailija
56/218 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telian asiakaspalvelulle täysi 10 mutta telian 4g liittymä on surkea jos vertaa dna samaan liittymään. Oli pakko vaihtaa kun töissä 7km keskustassa toimivuus lähellä nollaa.Nyt dna ja elämä hymyilee.Mutta samaa olen kuullut muillakin joten ongelma taitaa olla linkkitornien vähäisyys dna verrattuna.

Vierailija
57/218 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia palvelee huonosti asiakkaitaan. Ajanhakuvarauksessa lukee usein: ei käytössä. CHATissä pitäisi kategoroida kysymys, kun ei liity mihinkään annettuun luokkaan, homma tyssää siihen tai sieltä ei osata vastata kysymykseen Soittopyyntöyhteydenottoon (Telian sivujen kautta) sieltä soitetaan kerran 20 sek. puhelu ja jos et juuri sillä hetkellä pysty vastamaan, mikä ymmärrettävää, uutta soittoa ei tule.

Kun lähetät telian sähköpostia gmail.comiin- tulee teksti: ei salattu. Telialla ei ole SLT suojausta.

En todellakaan suosittele Telian asiakkuutta.

Vierailija
58/218 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia palvelee huonosti asiakkaitaan. Ajanhakuvarauksessa lukee usein: ei käytössä. CHATissä pitäisi kategoroida kysymys, kun ei liity mihinkään annettuun luokkaan, homma tyssää siihen tai sieltä ei osata vastata kysymykseen Soittopyyntöyhteydenottoon (Telian sivujen kautta) sieltä soitetaan kerran 20 sek. puhelu ja jos et juuri sillä hetkellä pysty vastamaan, mikä ymmärrettävää, uutta soittoa ei tule.

Telian ei ole SLT suojausta, minkä vuoksi inet.fistä kun lähettää meilin gmail.comiin: lukee Ei suojattu viesti. Ei anna kovin uskottavaa kuvaa viestin lähettäjästä. En todellakaan suosittele Teliaa.

Vierailija
59/218 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
60/218 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan sitten olla outolintu joukossa, kun itse ollut yli 10 vuotta soneran/telian asiakkaana sekä puhelinliittymissä, että  nettiyhteyksissä ja KOSKAAn ei ole ollut valittamista mistään. Asiakaspalveluun jos on tarvinnut olla yhteydessä, niin aina on ollut nopeaa ja asiantuntevaa palvelua. Päinvastoin ne muutamat kerrat kun on ongelmia ollut on nekin selvitetty nopeasti , tehokkaasti ja ystävällisesti. En toki menisi muitakaan operaattoreita haukkumaan, vaikka työliittymien kanssa muistakin toimijoista on varsin hyvin kokemuksia. Telia on oman perheen osalta testattu, että toimii myös siellä, missä muut liittymät ei. Yksikään operaattori ei voi antaa 100 prosenttista varmuutta, että kaikki toimii aina moitteetta, kun on tekniikasta kyse ja se nyt välillä vain tökkii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän