keltaiset verhot
Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!
Kommentit (1079)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläkin tuli tosin mieleen, että jos Nooran ja Yousefin viestittely koskee nyt Sanaa ja se miksi Noora halusi tavata Sanan olisi, että kertoisi Yousefin ihastuksesta Sanaan ja se olisi se hyvä uutinen jonka Noora haluaisi kertoa (tai jotain vastaavaa).
Tuskin. Sanahan on Nooralle aiemmin selittänyt siitä että muslimi voi olla vain muslimin kanssa, joten miksi Noora kertoisi tuommoista ilouutisena? Siis oletan että Yousef olisi myös avautunut heidän ongelmastaan eli siitä että Yousef ei ole muslimi, jos kerta olisi Nooralle ihastuksesta kertonut.
Hei entäs, jos Noora ja Yousef järkkäävät sitä Russebussia yhdessä? Se olis ilouutinen Sanalle, joka jättäytyi pois perinteestä. Saisi oman auton ja porukan ja omanlaiset juhlat.
Tietty se rämä perheautokin on kuvioissa mukana...
Toi menisi jo tosi typerän mutkan kautta, jos muka nooraa russebussitouhuissa auttaa koulusta jo valmistunut tyyppi ja ihan vaan sanan parasta ajatellen. Ala-astetasoinen juonenkäänne, kirjoitin itse just tollasia joskus kolmannella luokalla. Julielle pitäisi olla tehty lobotomia, vaikka sitä alan epäillä jo nyt.
Pitäisköhän tehdä niin, että jättää seuraavat klipit katsomatta ja katsoo vasta perjantaina kaikki putkeen? Nyt tulee taas koko ensi viikko varmasti niin ahdistavaa matskua, että saa vaan huutaa päin ruutua "ei Sana eiiiiiiii".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläkin tuli tosin mieleen, että jos Nooran ja Yousefin viestittely koskee nyt Sanaa ja se miksi Noora halusi tavata Sanan olisi, että kertoisi Yousefin ihastuksesta Sanaan ja se olisi se hyvä uutinen jonka Noora haluaisi kertoa (tai jotain vastaavaa).
Tuskin. Sanahan on Nooralle aiemmin selittänyt siitä että muslimi voi olla vain muslimin kanssa, joten miksi Noora kertoisi tuommoista ilouutisena? Siis oletan että Yousef olisi myös avautunut heidän ongelmastaan eli siitä että Yousef ei ole muslimi, jos kerta olisi Nooralle ihastuksesta kertonut.
Hei entäs, jos Noora ja Yousef järkkäävät sitä Russebussia yhdessä? Se olis ilouutinen Sanalle, joka jättäytyi pois perinteestä. Saisi oman auton ja porukan ja omanlaiset juhlat.
Tietty se rämä perheautokin on kuvioissa mukana...
Toi menisi jo tosi typerän mutkan kautta, jos muka nooraa russebussitouhuissa auttaa koulusta jo valmistunut tyyppi ja ihan vaan sanan parasta ajatellen. Ala-astetasoinen juonenkäänne, kirjoitin itse just tollasia joskus kolmannella luokalla. Julielle pitäisi olla tehty lobotomia, vaikka sitä alan epäillä jo nyt.
No tämä kausi on ollut niin täynnä tyypillistä teiniromcom-scheissea, että hyvin tuollainen juonikuvio joukkoon mahtuisi. :)
Vilde voi tuon perusteella myös nostaa pisteitään vielä...
Pitääkin kattoa se trailer vielä uudemman kerran, jos jotain uutta tulisi mieleen.
Kyllä saatiin pettyä Yousefiin! Hänen pitäisi tietää, että Sana ei musliminaisena saa ilmeisesti ottaa mitään kontaktia, joten tuollainen "Sana ei ota yhteyttä, suutelen Nooraa" ajattelu ei toimi. Härskiä, että pyörittää kahta samaan aikaan - sekä Sanaa että Nooraa... Ehkäpä tämä alkuasetelma että Yousef on täydellinen Sanalle ja ympäristö on ainoa este, olikin kokoajan väärä ja ympäristö kyllä antaisi Sanalle mahdollisuuden rakkauteen, Yousef vain ei ole se Oikea. Mutta Mikael, miksi sitä kokoajan nostetaan esiin? Mikä sen rooli on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Sana ei nyt tee mitään tyhmää Nooran sähköpostilla. Mielummin laittaisi vaikka sen kautta viestiä Williamille, ja yrittäisi korjata Nooran ja Williamin välit kuin että lähettelisi Isakilta salaa otettuja viestejä Nooran nimissä. Se rupee olemaan jo niin alhaista toimintaa, että menee monessakin mielessä Sanan pisteet ainakin omissa silmissäni nolliin..
Taitaa olla Andemin idea, että katsojat vihaavat kauden lopussa niin paljon entistä fanisuosikkia Sanaa, että lopulta kannustavat suosiotaan menettänyttä Nooraa yhteen Yousefin kanssa. Andem saa suosikilleen mieluisan lopun sitten kuitenkin, vaikka Thomas Hayes jätti pulaan.
Onko Andem sanonut jossain että Noora on sen suosikki vai mistä nää puheet on lähtenyt?
Ei ole sanonut.
Somessa norjalaisfanit ovat ainakin kertoneet, että Noora on Andemin lempilapsi. Mistä lie haastattelusta ovat poimineet tiedon. Nooran kausi kuulemma kirjoitettiin ensin ja koko sarja on itse asiassa tehty tuon Nooran tarinan varaan. Ykköskausi kirjoitettiin pohjaksi Nooran kaudelle jne. Siinä oli tarkoitus tutustuttaa katsojan kakkoskauden päähahmoihin ja luoda se asetelma...
Olen katsonut tuon haastattelun mihin viittaat. Siinä Andem tosiaan toteaa, että on keksinyt Nooran tarinan ensin, mutta ei halunnut kertoa sitä ensimmäisenä, koska esimerkiksi Williamin hahmo tarvitsi pohjustusta. Tekeekö tämä Noorasta hänen suosikkihahmonsa? Ei.
Ja Noorahan tällä hetkellä kaiken vihan näyttää keräävän päällensä eikä Sana. :D Joten mikäs lempihahmo se sellainen on?
Mä olen kans lukenut Andemin haastattelun, jossa sanoi kirjoittaneensa kahta rinnakkaisjuonta joka jaksoon heti ekasta kaudesta alkaen. Uskon et nää kaks muuta Nooran lisäksi on Isak ja Sana. Evan kausi oli lämmittelyä ja hahmoihin tutustumista.
Mä en ainakaan usko siihen, että tulee joku uusi ihastus vielä loppumetreillä. Vielä eilen tuotiin esille Yousanan kemiaa. Eli joko tämä päättyy siihen, että Sana on yksin tai sitten Yousefin kanssa jotenkin asiat vielä selviävät.
Toi koko eilinen pallonpelauspätkäkin alkoi vaan vi*uttamaan enemmän. Yousef scores, lol, mitäs sen pitäs tässä niinkyn kuvastaa?😉 Ainiin, ja millä oikeudella yousef vaan ilmottaa että "noniin, sit mä vaan otan tän pallon ja lähen kävelemään"? Öööö se ei ole yousefin pallo ja sana pelasi sillä ensin?
Yousef oikeesti vaan yököttää.
Mutta mä en tajua, miten tämä liittyy siihen trailerin musiikkin vinkkaamaan juoneen. Aikeiden piti olla hyvät, ettehän käsitä väärin? Sanan aikeet eivät ole enää hyvät, jos hän menee Nooran nimissä lähettelemään noita paljastusviestejä.
Vai onko tää kappale oikeasti Yousefin viesti Sanalle?
Beibe, kukaan ei voi olla aina enkeli. (Siksihän me Yousefia luultiin.)
Minäkin voin tuntea oloni välillä hulluksi. (No kyllä senkin sekopää, mitä ihmettä touhuat Nooran kanssa?!!) Kun asiat menevät pieleen, voin vaikuttaa pahikselta. (Niin kuin nyt todellakin vaikutat senkin ääliö!!)
Mutta aikeeni ovat silti hyvät, ethän ymmärrä, minua väärin? (No niin varmaan joo. Mitäs jos todistat sen, etkä vaan mussuta siinä?)
Baby, do you understand me now
Sometimes I feel a little mad
But don't you know that no one alive
Can always be an angel
When things go wrong I seem to be bad
But I'm just a soul whose intentions are good
Oh Lord, please don't let me be misunderstood
Tai voisihan ton "hyvät aikeet" -ajatuksen ajatella niinkin, että Saran ympärillä olevat "ystävät" vihdoin tajuavat mikä käärme heillä on keskuudessaan, ja sana vapauttaa heidät siltä.
Okei, jalolta kuulostaa, mutta oikeastihan hän vain ajattelee itseään ja kostoaan.
Toisaalta, me emme tiedä miten Julie on tämän ajatellut, joten hänen mielestäänhän biisi varmaan saumattomasti sopii traileriin ja tapahtumien kulkuun.
Luuletteko, että näemme vielä uskoon kääntyvän Yousefin?
Mun on ainakin vaikea uskoa, että Yousef on kertonut tunteistaan Sanaa kohtaan Nooralle ja nyt he yhdessä suunnittelevat jotain kivaa Sanalle. Jos Noora tietäisi, että Yousefilla ja Sanalla on ollut jotain, niin kai hän olisi ottanut Sanaan ja jutellut siitä suudelmasta? Varmistanut, että heillä on välit kunnossa? Varsinkin sen Vilde&William -sotkun jälkeen. Vai olisiko Noora taas vain salannut sen?
Tiesitkö taukki että kun olet väärä jollekkin kundille jolle räyhäät, keltainen väri lähtenee valkopesussa,,tai,sitten kunnon kemikaaleilla.
Opettele aukomaan pihalla vähemmän päätäsi ennnkuin naikkonen pakitat kärryäsi pois, kilvet paljastaa käyttäjän.
Pelailetko sarjoillasi?
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko, että näemme vielä uskoon kääntyvän Yousefin?
En tiedä. Luulis, että sitten olisi osallistunut tuohon Ramadaniin, jos on aikeissa kääntyä. Sen sijaan hengaa Nooran kanssa, eikä muiden poikien, jotka viettävät Ramadania yhdessä. Mutta voisko se olla se iloinen yllätys Sanalle? Että mä olen epätoivoinen... Mitä hittoa se Noora siinä kääntymisessä muka auttaisi. :(
Tiesitkö taukki että kun olet väärä jollekkin kundille jolle räyhäät, keltainen väri lähtenee valkopesussa,,tai,sitten kunnon kemikaaleilla.
Opettele aukomaan pihalla vähemmän päätäsi ennnkuin naikkonen pakitat kärryäsi pois, kilvet paljastaa käyttäjän.
Pelailetko sarjoillasi?
Mielenkiinnolla näkisin kyllä pian Eliaksen ja Yousefin seuraavan kohtaamisen. Edellisen klipin perusteella Yousef on puhunut Sanasta Eliakselle ja Humble-pätkässähän Elias sai tietää Sanan ihastuksesta. Selvästi hänellä käsitys, että molemmat pitävät toisistaan. Nyt sai kuulla, että Yousef tapaileekin Nooraa. Korosti vielä tuota, että Sanan kaveria Nooraako? Onpa alhaista käytöstä.
Niinpä Yousef. Kuka tahansa muu tyttö, jonka kanssa olisit sekoillut, niin ei olisi ollut niin törkeää ja alhaista. Mutta Sanan kaverin sitten valitsit.
Saas nähdä, miten Elias ottaa Yousefin käsittelyyn.
Kakkos- ja kolmoskausi oli selkeästi rakkaustarinoita, mutta tästä taas on selvästi haluttu jotain ihan muuta. Veikkaan, että ensi viikolla alkaa tapahtua. Noora tuskin pystyy pitämään sisällään ihanaa yousef-uutista enää yhtään pidempään, ja Elias ja yousef kohtaavat väistämättä. Samaten exper5 pääsee realisoitumaan ja sitten, that shit is going down...
No voi että nyt taas... sanoisin muuten, että vaikka nyt kaikki ajatellaan Yousefin ja Nooran jutusta pahinta, se olisi liian ilmiselvää ja Skam tulee vielä yllättämään, mutta tähän asti on ollut niin ennalta-arvattavaa että alkaa toivo mennä. Aika karu loppu kyllä jos ihastus päätyykin kaverin kanssa yhteen ja Sana jää yksin, mutten toisaalta tiedä miten Yousanan voisi enää pelastaa
Saatiin tosiaan vähän selvyyttä siitä Vilden äidistäkin.. Ei tosin yllättänyt