Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keltaiset verhot

Vierailija
27.05.2017 |

Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!

Kommentit (1079)

Vierailija
201/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikään Andem ei uskaltanut ruveta käsittelemään sitä miten Sanan seurustelukuviot käytännössä toimisi, joten vekslaillaan tässä niin että Sana ja Yousef päätyvät yhteen vasta ihan lopussa, jos nyt ollenkaan.

Vierailija
202/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yousef saa porttikiellon Bakkoushien taloon.

Go Elias, Go Elias!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin kovasti, että Nooran uutinen koskisi jotain muuta, ja uskoinkin siihen koska tuskin hän pelkästä pussailusta kertoisi innoissaan viikkoa myöhemmin jos ei sen jälkeen olisi ollut muuta. Mutta nyt kun tiedetään että ovat olleet paljon yhteyksissä niin taitaahan se olla se juttu :(( Oon kyllä niin pettynyt tähän kauteen

Vierailija
204/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Team Elias all the way! <3 Se ilme, mikä hänellä oli kun kuuli että Yousef säätää sanan kaverin kanssa, pää painui sivulle ja totesi miten alhaista..

Aika herttasta tavallaan, että hän antoi mielummin poikien luulla, että hän on mustasukkainen kuin paljastaa oman siskonsa ihastusta. Koska toinen reaktio ois voinu olla spontaani huudahdus, että mitä hittoa se sit pelaa mun siskon kanssa!

Vierailija
205/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Elias oikeasti sanoo Yousefille kunnolla. Ärsyttää, kun Yousefin asenne näyttää olevan se, ettei hän ole tehnyt mitään väärää. Mutta kyllä tuo parhaan ystävän valinta sekoilukumppaniksi ja nyt ilmeisesti vielä deittailevatkin jo, on ihan hemmetin törkeää. Ja Sana vielä salaili sitä veljeltä, että Yousefilla säilyy hyvät välit Eliakseen. Ja sit tuollainen ylimielinen asenne, kun haastaa Sanaa hänen kotonaan.

Vierailija
206/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa näitten käännöksien kanssakin. Ekassa minkä katoin oli käännetty että Elias kysyy, että ovatko he tosissaan, ikään kuin viitaten Nooraan ja Yousefiin, ovatko he nyt vakavasti yhdessä. Sitten katoin toisen missä Elias kysyykin käännöksen mukaan pojilta ovatko pojat tosissaan Nooran ja Yousefin chattailusta.

Vierailija
207/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla ainoa, joka oli vakuuttunu tän klipin jälkee, et seuraava käänne on, et kyse ois pussailun jälkeisestä välienselvittelystä, jotka ei välttämättä oo treffit. Eli Noora odottaa, et ne on treffit, mutta Yousef voiki tulla sanomaan, et sori se oli virhe, et oon oikeesti kiinnostunu toisesta. Tälläsiä tilanteita on joskus baari-iltojen jälkeen, mut ehkä harvemmin sillon, ku ei olla humalassa. Mulle tuli silti ekana mieleen tää. Viestittely voi sillon olla myös vaan tapaamisen sopimista.

Vierailija
208/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan olla ainoa, joka oli vakuuttunu tän klipin jälkee, et seuraava käänne on, et kyse ois pussailun jälkeisestä välienselvittelystä, jotka ei välttämättä oo treffit. Eli Noora odottaa, et ne on treffit, mutta Yousef voiki tulla sanomaan, et sori se oli virhe, et oon oikeesti kiinnostunu toisesta. Tälläsiä tilanteita on joskus baari-iltojen jälkeen, mut ehkä harvemmin sillon, ku ei olla humalassa. Mulle tuli silti ekana mieleen tää. Viestittely voi sillon olla myös vaan tapaamisen sopimista.

No toivotaan näin. Mulla vaan on fiilis, että Noora ja yousef chattasivät silloin 17mai-briskebyssä myös.. Se hymy ja yousefin poissaolevuus, tuskinpa vaan netissä surffaili vauva -av:llakaan.😂

Vierailija
209/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Briskeby-video antaa vain ymmärtää, että viestittelyä on jatkunut jo pitempään.

Toki toivoisin, että tuo sinun ajatuksesi on oikea. Olisi selvästi helpottava ratkaisu, jos Yousef eilisen jälkeen on päättänyt laittaa stopin Nooran odotuksille. Mutta sitten toisaalta, ovatko he deittailleet tässä välissä jo? Ja joka tapauksessa ainakin olleet yhteyksissä? Bileistä on kuitenkin aikaa kaksi viikkoa... Ei Yousef Sanankaan kanssa kovin kauaa ehtinyt viestittelemään eli tuossa ajassa voi jo syntyä jotakin enemmän kuin viestittelyä.

Vierailija
210/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä muuten! Yousef on ehdottanut Nooralle tapaamista: Noora on innoissaan ja kertomassa Sanalle: tavatessa käy ilmi että Yousef ei olekaan kiinnostunut vaan on kyse muusta: Sana kuitenkin luulee että he ovat yhdessä: sydänsuruissaan ja vihaisena käyttää Nooran sähköpostia paljastaakseen Saran, aiheuttaa kamalan sotkun: käykin ilmi, että kaikki on ollut vaan iso väärinkäsitys ja vihoittelu on ollut turhaa, mutta on liian myöhäistä...

Vierailija
211/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Mutta olisi yllättänyt Yousefin kirjoittamassa Nooralle jotain poikkeuksellista one-lineria, eli eiköhän tässä ole vaan kierosta miehestä kyse. Sellaista ei muuten Skamin aihevalikoimaan vielä kuulukaan. Kiero nainenhan jo löytyy ja se on Sara.

Vierailija
212/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ilmiselvää, että meitä katsojia ja Sanaa ja kaikkia muitakin huijataan nyt tarkotuksella harhaan ennen ku asioiden todellinen laita paljastuu.

Vierailija
213/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä muuten! Yousef on ehdottanut Nooralle tapaamista: Noora on innoissaan ja kertomassa Sanalle: tavatessa käy ilmi että Yousef ei olekaan kiinnostunut vaan on kyse muusta: Sana kuitenkin luulee että he ovat yhdessä: sydänsuruissaan ja vihaisena käyttää Nooran sähköpostia paljastaakseen Saran, aiheuttaa kamalan sotkun: käykin ilmi, että kaikki on ollut vaan iso väärinkäsitys ja vihoittelu on ollut turhaa, mutta on liian myöhäistä...

Kiinnostava teoria, ja voi hyvin pitää paikkansa. Silti mietin, että miksi "on jo liian myöhäistä"? Tarkoitan, että olisiko tuo niin iso dealbreaker että yousef ei enää suostuisi olemaan sanan kanssa jos kuulisi koko tarinan? Ja miksi nyt ei ole liian myöhäistä, kun sana kuitenkin on yllättänyt yousefin ja Nooran, ihastuksensa ja parhaan ystävän suutelemasta? Mielenkiintoista arvotusteoriaa.

Vierailija
214/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toivotaan näin. Mulla vaan on fiilis, että Noora ja yousef chattasivät silloin 17mai-briskebyssä myös.. Se hymy ja yousefin poissaolevuus, tuskinpa vaan netissä surffaili vauva -av:llakaan.😂

Entäs jos tuokin on nyt huijausta. Silmät näkee tietyn pahaenteisen kuvion. Katsoin meinaan uudestaan, niin joo Yousef hymyilee siinä, mutta reaktiona poikien jutuille. Kun kuulee jotakin, mitä pojat sanovat, katsoo sivuilleen ja naureskelee. Kun katsoo kännyyn, ilme on oikeastaan aika normaali ja keskittynyt.

Mitä jos Noora siis viestittelee Yousefille ja yrittää viritellä juttua (yksi teoriahan oli, että Noora kokee tällä kertaa Vilden kohtalon) ja Yousef lähinnä vastailee kohteliaisuudesta? Kunnes sitten eilisen jälkeen päätti, että nyt on pakkoa sanoa suoraan, ettei tästä tule mitään. Eilinenkin kohtaus on tulkittavissa kahdella tavalla: pahaenteinen, eli Yousef on saanut tarpeekseen ja sitten se toiveikkaampi versio: Yousefin ja Sanan tapa "nokitella ja tunnustella" ennen varsinaista välienselvittelyä.

Vierailija
215/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tää oli nimenomaan se mun ajatus. Selittäis Yousefin eilistä käytöstä myös.

Vierailija
216/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Mutta olisi yllättänyt Yousefin kirjoittamassa Nooralle jotain poikkeuksellista one-lineria, eli eiköhän tässä ole vaan kierosta miehestä kyse. Sellaista ei muuten Skamin aihevalikoimaan vielä kuulukaan. Kiero nainenhan jo löytyy ja se on Sara.

No Isak oli kyllä aika kiero ekalla kaudella :D 🐍🐍🐍

Vierailija
217/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni mietitään ihan liikaa, mitä aiemmilla kausilla on tapahtunut ja miten sitä logiikkaa voitaisiin monistaa tähän kauteen. Monesti on jo nähty, että se mitä on aiemmin kerrottu ja näytetty esim aikuisiin liittyen, ei noudata samaa kaavaa ja logiikkaa tällä kaudella. Samaten joku tiesi varmuudella, ettei tänään voi tulla klippiä koska eilen tuli, ja viikonloppuisin voi tulla vain yksi.

Meidän pitää karistaa aiempien kausien kaavat ja taakat nyt niskoiltamme ja miettiä, että mikä sopii sanaan ja tähän kauteen. Mikä voisi olla loogisen epäloogista, mutta kuitenkin seurata tarinankerrontaa ja yllättää meidät katsojat.

Vierailija
218/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että Elias on ihastunut yosefiin.

Vierailija
219/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos tuokin on nyt huijausta. Silmät näkee tietyn pahaenteisen kuvion. Katsoin meinaan uudestaan, niin joo Yousef hymyilee siinä, mutta reaktiona poikien jutuille. Kun kuulee jotakin, mitä pojat sanovat, katsoo sivuilleen ja naureskelee. Kun katsoo kännyyn, ilme on oikeastaan aika normaali ja keskittynyt.

Mitä jos Noora siis viestittelee Yousefille ja yrittää viritellä juttua (yksi teoriahan oli, että Noora kokee tällä kertaa Vilden kohtalon) ja Yousef lähinnä vastailee kohteliaisuudesta? Kunnes sitten eilisen jälkeen päätti, että nyt on pakkoa sanoa suoraan, ettei tästä tule mitään. Eilinenkin kohtaus on tulkittavissa kahdella tavalla: pahaenteinen, eli Yousef on saanut tarpeekseen ja sitten se toiveikkaampi versio: Yousefin ja Sanan tapa "nokitella ja tunnustella" ennen varsinaista välienselvittelyä.

Joo mäkin luulen näin! Noora kyllä tykkää Yousefista ja ovat sitten jutelleet Nooran aloitteesta. Yousef haluaa kertoa kasvotusten, ettei tunteita hänen puolelta ole. Noora ehtii sitten etukäteen luulla, että kyseessä on treffit ja se oli varmaan se mistä halusi Sanalle kertoakin... Yousef taas yrittää uudestaan lämmitellä Sanaa niin kuin eilen nähtiin.

Vierailija
220/1079 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että meillä on skamissa jo tarpeeksi homoja ilman että eliaksestakin leivotaan yksi lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi