keltaiset verhot
Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!
Kommentit (1079)
Toivottavasti Yousana ei enää palaa yhteen. Aikamoinen idiootti tuo Yousef!
Mulla on vaan niin paha mieli tosta klipistä. Ja tosiaan Elias ei kyllä tiennyt tosta jutusta, oli niin yllättynyt ja vakavan oloinen. Sillä tuli varmasti sanan puolesta paha mieli.
Pistää kyllä miettimään mikä tyyppi tuo yousef on, ja tosiaan toivon, että sana ei todellakaan päädy yhteen hänen kanssaan. Ei yousef ole ollut sanaan tosissaan ihastunut, jos on valmis ilman puhumista vaihtamaan lennosta tämän parhaaseen kaveriin. Ja vaikka kuinka täällä oltiin sitä mieltä, ettei Julie kirjoittaisi noin ilmiselvää juonenkuviota eli Nooran iloinen uutinen olisi koskenut yousefia, niin on hyvin vaikea enää muuta kuvitella.
Mä oon vaan ihan superpettynyt tähän kauteen. Nooran kakkoskausi, katsotaan ja ihaillaan kun taas seurustelee ihanan ja komean pojan kanssa.
Mä oon niiiiiin pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Yousana ei enää palaa yhteen. Aikamoinen idiootti tuo Yousef!
Joo. Tuosta ei kyllä nousta. Ainoastaan sitten, jos yhteydenpito onkin koskenut Sanaa. Eli Yousef on kertonut Nooralle Sanasta ja he jotain häneen liittyen yhdessä puuhaavat. Mutta muuten toi on nyt kyllä game over. Todella veemäistä pitää yhteyttä selän takana siihen ystävään, jota meni nuoleskelemaan, jos mukamas on jotain tunteita ollut Sanaa kohtaan. Kylläpä Yousef olikin pettymys.
Ompa kiva että Elias onkin Sanan puolella, hetken jo ehdin ajatella toisin <3
Nautin siitä että Noora saa paskaa niskaansa pian, mutta Sana siitä liemeen lopulta joutuu..
Joo, jos tää nyt oikeasti menee niin että Yousef ja Noora on yhdessä ja Sana vielä kaiken lisäksi pilaa välinsä muiden kanssa typeryyksiä tekemällä, niin on kyllä ihan p-stä. Ja huono maku jäisi koko sarjasta.
Vielä pidän pientä toivoa yllä että noi poikien jutut on huhupuhetta/väärinkäsitys tms. (koska ei olla kuultu mitään varmaa Yousefin tai Nooran suusta), mutta todennäköisyys sille pienenee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ompa kiva että Elias onkin Sanan puolella, hetken jo ehdin ajatella toisin <3
Nautin siitä että Noora saa paskaa niskaansa pian, mutta Sana siitä liemeen lopulta joutuu..
Joo Elias oli heti, että onpa alhaista toimintaa Yousefilta. Nyt menee sitten se kaveruus puihin.
Ehkä Yousef tapaa Nooraa sen merkeissä, että sanoo ettei enää halua olla Nooran kanssa tekemisissä? Aina saa toivoa... :D tosin mä alan kyllä jo haudata mun haaveet onnellisesta Yousana-lopusta...
Mutta ne Saran viestit muuten olivat tosi törkeitä.
Toivon vain, ettei lähetä niitä Nooran sähköpostin kautta. Mutta jollakin tapaa olisi kyllä hyvä, jos asianomaiset saisivat tietää. Siellä herjattiin kyllä ihan kunnolla porukkaa.
Mä toivon, että Sana nyt ottaa takapakkia eikä oikeasti tee mitään tyhmää enää. PLIIS!
Ja ainiin, Vilden äiti siis on alkoholisti niin kuin täällä arveltiin... :(
Jotenkin haluan nyt uskoo että Noora ja Yousef hengailee Sanan takia... pliiiiiis.
Onko nää jossain jo käännettynä vaikka englanniks?
Jep, näyttää siltä että Julie on kirjoittanut lemppareilleen happy endingin ja muut saavat lunta tupaan senkin edestä.
Tässä kuulkaa vielä käy niin, että sana jää yksin. Se trailerin kuvio siitä että sana kamppaa Nooran, no, sehän nyt toteutuu kun käyttää Nooran sähköpostia. Ja noora hajottaa vilden helmet - alkoholistiäiti paljastuu. Mitäs sitten kävikään? Vilde tönäisee evaa ja läikäyttää Evan juomat (mikä tää on? Viittaus siihen Saran mailiin jossa Evan liiallisesta sluttybilettämisestä puhuttiin?) Chrisin päälle (mikä tää on?), ja Chris kumauttaa selfie-tikulla eveniä..
Mä kyllä luulen, että Elias tulee puhumaan yousefille. Mutta mitä se enää auttaa. Se kitisevä-ääninen Nick carter -wannabe tuskin siltikään herää noora-koomastaan. Korkeintaan vikisee pienen hiljaisen anteeksipyynnön.
Ai että mä toivon, että tässä jutussa se paskis on yousef. Se, joka loukkasi eveniä. Basura.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Yousef tapaa Nooraa sen merkeissä, että sanoo ettei enää halua olla Nooran kanssa tekemisissä? Aina saa toivoa... :D tosin mä alan kyllä jo haudata mun haaveet onnellisesta Yousana-lopusta...
Niin eihän se Mutasim maininnut, kuinka kauan ovat chattailleet. Onko kyse yhdestä kerrasta vai ovatko pitkän aikaa jo olleet yhteyksissä?
Ei hitto toivekuvittelua. Mä alan jo kans luopumaan toivosta. Kyllä tuota Nooraa nyt niin nostatetaan, että Andem haluaa hänelle onnellisen lopun. Sanan hahmo taas on muutettu ihan raivoiitaksi, joka vaan suunnittelee kostoa eli ansaitsee sen yksinäisyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin haluan nyt uskoo että Noora ja Yousef hengailee Sanan takia... pliiiiiis.
No ihan varmaan joo. Just niinkuin aiemmin kauden alussa täällä oltiin ihan varmoja, että noora vain tiedusteli yousefista sanan puolesta, halusi nähdä reaktion. Ehkä hän suutelikin yousefia sanan puolesta, halusi ystävälleen vain parasta?😉
Mutta, vakavasti, tuskinpa tässä sanalle mitään yllätystä suunnitellaan. Muistelkaa vaikka sitä briskeby-videota 17.5 juhlinnasta - yousef naputti koko ajan puhelintaan hymy huulilla. Nooran kanssa se chättäsi ihan varmasti.
Vieläkään ei tappeluun lisäselvennystä :( Itse toivoin niin, että kun tämä on viimeinen kausi niin 1-2 viimeistä jaksoa olisivat olleet vähän ns. rauhallisempia ja useampi hahmoista saisi vielä sellaisen jonkinlaisen hetkensä ja tavallaan päätöksen tarinalleen, mutta draama näyttää vain yltyvän. Ärsyttää nyt jo se draama mikä syntyy jos Sana paljastaa viestit. vaikka toisaalta olisi hyvä jos joidenkin luonne viestien myötä paljastuisi.
Itselläkin tuli tosin mieleen, että jos Nooran ja Yousefin viestittely koskee nyt Sanaa ja se miksi Noora halusi tavata Sanan olisi, että kertoisi Yousefin ihastuksesta Sanaan ja se olisi se hyvä uutinen jonka Noora haluaisi kertoa (tai jotain vastaavaa).
Oiskohan liikaa toivottu myöhäisiltaan vielä yhtä klippiä, jossa nähtäisiin eliaksen ja sanan juttelua? Koska eliashan on ainut joka tietää sanan ihastuksesta..
Elias tulee kyllä tässä viemään vielä pisteet kotiin. Oli se oikeesti sen verran ihmeissään ja harmistuneen näköinen.
Mua pelottaa että huomenna tulee tyttöjen tekstaripäivitystä, että ne on saaneet Nooralta sähköpostia... tai pahimmassa tapauksessa jo tänään, jos Sana pisti töpinäksi heti ton klipin päätyttyä... voivoi mikä soppa tästä tulee, mä niin toivon että Sana ei levittäisi niitä viestejä Nooran sähköpostin kautta mutta turha toivo...
Noora noora, noora noora.