Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keltaiset verhot

Vierailija
27.05.2017 |

Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!

Kommentit (1079)

Vierailija
941/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan nyt tapahtuu :D Tulis nyt vielä klippi niin kruunais tän illan.

Joo, klippi, jossa Yousef ryntää Sanan luo ja vaatii kertomaan päin naamaa, että kaikki on ohi.

Vierailija
942/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tuli päivitysrikas lauantai!! Ihanaa, kerrankin näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herregud, nyt se paska alkaa lähentyä sitä tuuletinta!!!

Täh? Kuinka niin. Täähän alkaa rauhottumaan.

Vierailija
944/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kyllä luulen, että tulee vielä draamaa. Kaikilla aiemmilla jaksoilla kasijaksossa on tapahtunut jotain suurta. Esim. kolmoskausi loppui siihen, kun Sonja paljasti Evenin olevan maaninen.

Vierailija
945/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kyllä luulen, että tulee vielä draamaa. Kaikilla aiemmilla jaksoilla kasijaksossa on tapahtunut jotain suurta. Esim. kolmoskausi loppui siihen, kun Sonja paljasti Evenin olevan maaninen.

ääh, siis kolmoskauden kasijakso

Vierailija
946/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmasti joo. Mut en mä näe mikä nyt niin tota kirjottajaa innosti - aika seesteisesti tää nyt kulkee eteenpäin.

Vierailija
947/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelisin että Isak oli vähän enemmän sillee "mitä helkkariaaaa puhuuks ne Evenistä?" Kun että se innostuis.

Vierailija
948/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne Evan bileet vasta ens viikonloppuna? Argh en jaksa oottaa ☹️ Haluan pitkän Yousana-klipin seuraavaksi!!

Mä haluan, että Yousana selvittää välinsä ENNEN bileitä jo, ja voivat sitten siellä tanssia pariskuntana.

Joo sitä mäkin tarkotin, että seukkina jo Yousanan kohtaaminen :)

Vierailija
949/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulisi edes tekstaripäivitys vielä Yousanan välillä! Tuo kappalehan korosti sitä, että pitää vastata viesteihin. Nyt tullut kaksi kertaa. Ottaisko Yousef vihdoin suoraan yhteyttä Sanaan?

Vierailija
950/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelisin että Isak oli vähän enemmän sillee "mitä helkkariaaaa puhuuks ne Evenistä?" Kun että se innostuis.

Joo ei se ollu mikään "ai kuinka mukavaa"-reaktio ollut.

Vierailija
951/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkääs vielä klippiä ennenkuin käyn nukkumaan, kiitos. :D 

Vierailija
952/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosiaan varsin aktiivinen lauantai ollut materiaalin suhteen! :D Toivotaan, että jatkuu loppua kohden samanlaisena.

Mä jotenkin mietin, että jos ensi viikosta tulisi tyttöjengin välien selvittelyviikko tämän päivän klipin alun perusteella. Kävisi mulle kyllä. Ja perjantaina sitten vihdoin ja viimein ne bileet! Niitä odotellessa. Siellä varmasti tapahtuu kyllä jonkunlaista draamaa.

Vierailija
953/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumblrissa oli käännös tuosta HB-videosta, ne sanoo siin lopussa että "okei me ei olla enää yksin, sisko ja äiti tuli kotiin."

Siks Y meni niin jäihin.

Vierailija
954/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua just luin?

Mikä maa mikä valuutta... mistä sanavidayosa te puhutte

Vierailija
955/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vähän outoa, että Elias on Sanan yhteystiedoissa koko nimellä. Yleensähän sisaruksille on joku lempinimi, tai jos on luettelossa useampia samannimisiä, niin muille on laitettu sukunimi, mutta sisarus on vain sillä etunimellään.

Joo, harrastuksiini kuuluu pienten yksityiskohta"mokien" bongaaminen leffoista ja sarjoista...

Vierailija
956/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vähän outoa, että Elias on Sanan yhteystiedoissa koko nimellä. Yleensähän sisaruksille on joku lempinimi, tai jos on luettelossa useampia samannimisiä, niin muille on laitettu sukunimi, mutta sisarus on vain sillä etunimellään.

Joo, harrastuksiini kuuluu pienten yksityiskohta"mokien" bongaaminen leffoista ja sarjoista...

Mulla on kyllä kaikki perheenjäsenet Etunimi Sukunimi -tyylillä puhelimessa. :D

Vierailija
957/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin kaikki etu- ja sukunimellä. Avomiehen kokonaisen nimen perässä on sydän.

Vierailija
958/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksa uskoa että Nooralla ja Yousefilla olisi mitään juttua. Kyllä pojat naljailisivat enemmän.

Vierailija
959/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaikki tuttavat, perheenjäsenet, ystävät, sukulaiset koko nimillä. Olenko siis outo? :D

Vierailija
960/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys: Sana + Magnus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä