keltaiset verhot
Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!
Kommentit (1079)
Tästähän tuli päivitysrikas lauantai!! Ihanaa, kerrankin näin
Vierailija kirjoitti:
Herregud, nyt se paska alkaa lähentyä sitä tuuletinta!!!
Täh? Kuinka niin. Täähän alkaa rauhottumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kyllä luulen, että tulee vielä draamaa. Kaikilla aiemmilla jaksoilla kasijaksossa on tapahtunut jotain suurta. Esim. kolmoskausi loppui siihen, kun Sonja paljasti Evenin olevan maaninen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kyllä luulen, että tulee vielä draamaa. Kaikilla aiemmilla jaksoilla kasijaksossa on tapahtunut jotain suurta. Esim. kolmoskausi loppui siihen, kun Sonja paljasti Evenin olevan maaninen.
ääh, siis kolmoskauden kasijakso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti joo. Mut en mä näe mikä nyt niin tota kirjottajaa innosti - aika seesteisesti tää nyt kulkee eteenpäin.
Mä ajattelisin että Isak oli vähän enemmän sillee "mitä helkkariaaaa puhuuks ne Evenistä?" Kun että se innostuis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne Evan bileet vasta ens viikonloppuna? Argh en jaksa oottaa ☹️ Haluan pitkän Yousana-klipin seuraavaksi!!
Mä haluan, että Yousana selvittää välinsä ENNEN bileitä jo, ja voivat sitten siellä tanssia pariskuntana.
Joo sitä mäkin tarkotin, että seukkina jo Yousanan kohtaaminen :)
Toivottavasti tulisi edes tekstaripäivitys vielä Yousanan välillä! Tuo kappalehan korosti sitä, että pitää vastata viesteihin. Nyt tullut kaksi kertaa. Ottaisko Yousef vihdoin suoraan yhteyttä Sanaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelisin että Isak oli vähän enemmän sillee "mitä helkkariaaaa puhuuks ne Evenistä?" Kun että se innostuis.
Joo ei se ollu mikään "ai kuinka mukavaa"-reaktio ollut.
Pistäkääs vielä klippiä ennenkuin käyn nukkumaan, kiitos. :D
Joo, tosiaan varsin aktiivinen lauantai ollut materiaalin suhteen! :D Toivotaan, että jatkuu loppua kohden samanlaisena.
Mä jotenkin mietin, että jos ensi viikosta tulisi tyttöjengin välien selvittelyviikko tämän päivän klipin alun perusteella. Kävisi mulle kyllä. Ja perjantaina sitten vihdoin ja viimein ne bileet! Niitä odotellessa. Siellä varmasti tapahtuu kyllä jonkunlaista draamaa.
Tumblrissa oli käännös tuosta HB-videosta, ne sanoo siin lopussa että "okei me ei olla enää yksin, sisko ja äiti tuli kotiin."
Siks Y meni niin jäihin.
Mitä vittua just luin?
Mikä maa mikä valuutta... mistä sanavidayosa te puhutte
Minusta on vähän outoa, että Elias on Sanan yhteystiedoissa koko nimellä. Yleensähän sisaruksille on joku lempinimi, tai jos on luettelossa useampia samannimisiä, niin muille on laitettu sukunimi, mutta sisarus on vain sillä etunimellään.
Joo, harrastuksiini kuuluu pienten yksityiskohta"mokien" bongaaminen leffoista ja sarjoista...
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vähän outoa, että Elias on Sanan yhteystiedoissa koko nimellä. Yleensähän sisaruksille on joku lempinimi, tai jos on luettelossa useampia samannimisiä, niin muille on laitettu sukunimi, mutta sisarus on vain sillä etunimellään.
Joo, harrastuksiini kuuluu pienten yksityiskohta"mokien" bongaaminen leffoista ja sarjoista...
Mulla on kyllä kaikki perheenjäsenet Etunimi Sukunimi -tyylillä puhelimessa. :D
Mulla on ainakin kaikki etu- ja sukunimellä. Avomiehen kokonaisen nimen perässä on sydän.
En kyllä jaksa uskoa että Nooralla ja Yousefilla olisi mitään juttua. Kyllä pojat naljailisivat enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaikki tuttavat, perheenjäsenet, ystävät, sukulaiset koko nimillä. Olenko siis outo? :D
Joo, klippi, jossa Yousef ryntää Sanan luo ja vaatii kertomaan päin naamaa, että kaikki on ohi.