keltaiset verhot
Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!
Kommentit (1079)
Voi, tulisko tänään vielä toinenkin klippi?
Siis toi Yousefhan halvaantui sen jälkeen kun se oven paiskaisu (Sana) tapahtui. Herrajee toisen jäykistynyttä olemusta ja ilmettä. Meni ihan pasmat sekaisin.
Mä en edes kuullut mitään oven paiskomista? Ihmettelin miks ne lopetti yhtäkkiä.
Minkä set upin Sana nyt on järjestänyt?
Tarkotetaanko tolla Briskeby tän päivästä klippiä vai onks se joku eri?mistä voi katsoa?
Oon varma että Yousefin ja Nooran homma menee näin: Käy ilmi, että Noora teki aloitteen ja suuteli Yousefia. Sitte Yousef meni puihin tässä homassa että ääh mitä nytte tän tilanteen hoidan. Sitte se ja Noora tapas, se kerto Nooralle että sil on tunteita Sanaa kohtaan. Sit Noora yritti kertoo tätä asiaa Sanalle, mut Sana ehti sanoo että joo tiedän. Sitte Noora oli sillai et no mitä Sana ajattelee siitä ja että tykkääkö se siitä?
Uusi tekstaripäivitys!! Elias ja Sana
Vierailija kirjoitti:
Tarkotetaanko tolla Briskeby tän päivästä klippiä vai onks se joku eri?mistä voi katsoa?
Youtube: Hei Briskeby -kanava (Balloon poikien videoita)
Onko ne Evan bileet vasta ens viikonloppuna? Argh en jaksa oottaa ☹️ Haluan pitkän Yousana-klipin seuraavaksi!!
Järjestääkö Sana Isakin kanssa jotain Magnusiin ja Vildeen liittyen vai Eveniin liittyen? Mitä Sana järkkää???
Siis tuleeko oikeasti jotain tänään? Mitä Isak tarkoitti sillä, että Sana suunnittelee/järjestelee jotakin?
Miten tätä materiaalia tulee yhtäkkiä näin paljon?
- 6 minsan klippi
- Briskeby-video
- 2 tekstaripäivitystä
Jee! :D
Johan nyt tapahtuu :D Tulis nyt vielä klippi niin kruunais tän illan.
Mitä te nyt sekootte? Isak viittasi tohon Sanan aikaisempaan "set-uppiin" eli just siihen Saran paljastamiseen sun muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne Evan bileet vasta ens viikonloppuna? Argh en jaksa oottaa ☹️ Haluan pitkän Yousana-klipin seuraavaksi!!
Mä haluan, että Yousana selvittää välinsä ENNEN bileitä jo, ja voivat sitten siellä tanssia pariskuntana.
Ärsyttää ku nää viestit ei päivity tänne ilman että itse ensin laittaa jotain :D
Oho ja taas chattia Isakin kanssa!
Herregud, nyt se paska alkaa lähentyä sitä tuuletinta!!!
Isak innostu, kun pojat puhuvat videolla Evenistä!
Oikeasti me saadaan ens perjantaina kivat bileet!!!
Even ja Balloon-pojat yhdessä.
Tyttöjen sotkut selvitetty.
Yousana selvittää tunteensa!
Toi oli kyllä hyvä, kun Elias, Yousef ja Mutta saa kunnon paskahalvauksen siitä oven paiskomisesta ja Mikael vaan virnuilee. :D :D Nopeasti loppui videon teko siihen...