keltaiset verhot
Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!
Kommentit (1079)
Miten Yousef tietäisi, että Noora on Sanan paras kaveri?
Tietää, että on kaveri, mutta ehkä helpompi kohde - ts. irtoaa muutakin kuin hymyjä - kiinnosti enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin, että ensi perjantaina Sana astuu sinne bileisiin jossain aivan tajuttoman upeassa voimaväriasussa ja häikäisee kaikkien beige-valko-sini-harmaa-asuisten keskellä. Ei enää mitään surupukua.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/bd/7e/68/bd7e689be0524b7fd739…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/58/3f/95/583f95e1ccae4cceb2fc…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/bd/df/09/bddf0979b9143e62a9af…
Nyt lähdetään uuteen nousuun.
Tätä toivon myös,täällä ollaan aikasemminkin puhuttu Sanan pukeutumisesta,välillä vois olla eri väristä hijabia tai jotain värikkäämpää alaosaa.Toivotaan et Sana yllättää meidät bileissä.
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä hassu, että Yousefilla on niin eri käsitys Evenin romahtamisesta kuin muilla. Elias puhui ihan rennosti ja oli tosi realistinen asian suhteen. Yousef menettää uskonsa ja häntä pitää edelleen lohduttaa kun vain kuuleekin Evenin nimen... Just tällaisista alkaa aivot käymään ylikierroksilla, että tuossa on PAKKO olla jotain muutakin. Lopussa se onkin, että no Yousef on vain herkempi. That's it.
Mitä jos se Yousefin selityskin on vain, no "mä en tykkää tappeluista" ja "no mä olin loukkaantunut sulle ghostaamisesta, mutta kyllä mä sut siis haluan enkä Nooraa". Ja kaikki katsojat ovat: MITEN YOUSEF VOI JÄTTÄÄ SANAN YKSIN??? MITEN HÄN VOI SUUDELLA PARASTA KAVERIA??? MITEN HÄN VOI TÄSTÄ SELVITÄ ILMAN TAKAISIN USKOON LÖYTÄMISTÄ???
Mutta Sana onkin: No okei, mä tykkään kans susta. Ollaan vain jatkossa suorempia toistemme kanssa, niin ei tule väärinkäsityksiä enää ja epävarmaa oloa. Ok?
Yousef: Ok
*The End*
Joo, ja sit kun joka paikassa vielä kokoajan hoettu, että tässä sarjassa KAIKELLA on merkityksiä ja piilotettu noita numerosarjoja ja kaikkia jippoja. Helposti sitten alkaa etsimään noita eri merkityksiä ja vääntämään niitä ihan kaikesta. Noi kolme ekaa kautta katseli ilman näitä "piilomerkityslaseja", eikä ruvennut itsekseen spekuloimaan mitään, ja sitten kun luki noista joistain piilomerkityksistä ja vihjauksista tuleviin, ja katsoi uudestaan nuo kaudet, niin etsi kokoajan sieltäkin niitä lisää, vaikka ei niitä nyt kuitenkaan ihan älyttömästi ollut. Tällä kaudella se homma sit lähtikin ihan käsistä, ja kaikelle kehitteli useampia merkityksiä. :D
Mä luulen, että Elias ja Yousef ovat puhuneet asiasta keskenään ja Elias tietää, ettei Yousef ole Nooran kanssa. Reagoi kuitenkin sen verran Balloon-poikien ilmoitukseen, että varmasti on asiasta Yousefilta kysynyt. Siinä yhteydessä Yousef on varmaankin myös kertonut Eliakselle, että suuteli Nooraa bileissä ja sen takia oli chattailua ja tapaaminen. Ja Elias ei patista Sanaa sen enempää kertomaan syytä mielenkiinnon lopahtamiseen, koska tietää tuon suutelun olevan jo Sanalle ihan tarpeeksi iso syy menettää kiinnostuksensa Yousefia kohtaan.
Sana sanoi Evenin kaipaavan Eliasta. Olin ihan varma, että Elias sanoo Yousefin kaipaavan Sanaa mutta Sana keskeytti ennen kuin Elias pääsi edes alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä hassu, että Yousefilla on niin eri käsitys Evenin romahtamisesta kuin muilla. Elias puhui ihan rennosti ja oli tosi realistinen asian suhteen. Yousef menettää uskonsa ja häntä pitää edelleen lohduttaa kun vain kuuleekin Evenin nimen... Just tällaisista alkaa aivot käymään ylikierroksilla, että tuossa on PAKKO olla jotain muutakin. Lopussa se onkin, että no Yousef on vain herkempi. That's it.
Mitä jos se Yousefin selityskin on vain, no "mä en tykkää tappeluista" ja "no mä olin loukkaantunut sulle ghostaamisesta, mutta kyllä mä sut siis haluan enkä Nooraa". Ja kaikki katsojat ovat: MITEN YOUSEF VOI JÄTTÄÄ SANAN YKSIN??? MITEN HÄN VOI SUUDELLA PARASTA KAVERIA??? MITEN HÄN VOI TÄSTÄ SELVITÄ ILMAN TAKAISIN USKOON LÖYTÄMISTÄ???
Mutta Sana onkin: No okei, mä tykkään kans susta. Ollaan vain jatkossa suorempia toistemme kanssa, niin ei tule väärinkäsityksiä enää ja epävarmaa oloa. Ok?
*The End*
Joo, ja sit kun joka paikassa vielä kokoajan hoettu, että tässä sarjassa KAIKELLA on merkityksiä ja piilotettu noita numerosarjoja ja kaikkia jippoja. Helposti sitten alkaa etsimään noita eri merkityksiä ja vääntämään niitä ihan kaikesta. Noi kolme ekaa kautta katseli ilman näitä "piilomerkityslaseja", eikä ruvennut itsekseen spekuloimaan mitään, ja sitten kun luki noista joistain piilomerkityksistä ja vihjauksista tuleviin, ja katsoi uudestaan nuo kaudet, niin etsi kokoajan sieltäkin niitä lisää, vaikka ei niitä nyt kuitenkaan ihan älyttömästi ollut. Tällä kaudella se homma sit lähtikin ihan käsistä, ja kaikelle kehitteli useampia merkityksiä. :D
Haha, samaa mieltä :D musta tuntuu, että mulla on kanssa lähtenyt ihan lapasesta :D eilen esim. päivittelin sitä Isakyaki02 instaa illalla ihan paniikissa, kun sinne ilmestyi yksi postaus lisää, profiilikuva ja se alkoi seurata Isakia. Olin varma, että siellä on jotain kamaluuksia Isakista ja Evenistä. Oisitte nähnyt mun ilmeen, kun se yhtäkkiä olikin julkinen ja ilmiselvä trolli!! :DD
Vierailija kirjoitti:
Sana sanoi Evenin kaipaavan Eliasta. Olin ihan varma, että Elias sanoo Yousefin kaipaavan Sanaa mutta Sana keskeytti ennen kuin Elias pääsi edes alkuun.
Niin tekikin!!!
Elias: Ja sinua... tiedät Yousef (kaipaa).
Eiiiiiiiii.
Olipas yousef jotenkin raasuna.
Vähän Isakin ja Sanan keskustelua tähän väliin..
Joku paiskas oven lopussa ja varsinkin Yousef pelästy. Oliko vihainen Sana?
Puhuiko Elias jotain itsevarmuuden saamisesta tehtävän avulla kun taputteli alistuneen näköistä Yousefia... :)
Vierailija kirjoitti:
Olipas yousef jotenkin raasuna.
No oli toddella raasuna. Ei vaikuttanut kyllä siltä, että olisi uudessa onnellisessa parisuhteessa...
Eikö tuossa ollut se sama One dance kappale, joka soi koripallokohtauksen aikana?
No en mä tiedä, ihan normaalilta musta vaikutti. Yousef siis. Magnus taitaa vieläkin olla huolissaan Vildesta ja Eliaksesta.
poikien video tullut. olipa yuosef vakavan oloinen:(
*The End*