Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keltaiset verhot

Vierailija
27.05.2017 |

Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!

Kommentit (1079)

Vierailija
881/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tässä vielä ehtii tapahtumaan? Isompi katastrofi on jo vältetty.

Vierailija
882/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Eliaskin on siinä käsityksessä, että Yousef ja Noora ovat yhdessä. Mistäs me tiedetään, kuinka paljon ovat olleet kuluneella viikolla yhteyksissä...

Ja mistäs sitä tosiaan tietää, vaikka Noora ja Yousef ovatkin yhdessä.

Tää kausi on ollut ihan perseestä tuon paras kaveri nappaa ihastuksen -kuvion takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen edelleen et Evan synttäreillä räjähtää.

Tässä puhuu niin moni ristiin niin monessa asiassa.

Vierailija
884/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämää entistä enemmän Yousefin käytös. Eliaksen mukaan se Even-juttu ei siis ollut heidän puoleltaan kauhean traumaattinen. Surullinen ja harmittava vain, koska menettivät kaverin. Ja siihen liittyi muutenkin outoa käyttäytymistä Evenin puolelta. Eli miksi Yousef tulkitsi sen niin eri tavalla, että menetti uskonsa? Ja miksi Yousef kartteli tappeluun menemistä? Ja oliko se Even nyt syy siihen omituisen vakavaan tuijotteluun siellä baarissa vai ei?

Vierailija
885/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, jos vasta ens viikon perjantaina selviää tuo kolmiodraama. Huhhuh... Kolme viikko venkoilua asian suhteen.

Vierailija
886/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko oikeesti olla että Noora ja Yousef on yhdessä.

Vierailija
887/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin uusin jakso näkyy Areenassa??

Vierailija
888/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hämää entistä enemmän Yousefin käytös. Eliaksen mukaan se Even-juttu ei siis ollut heidän puoleltaan kauhean traumaattinen. Surullinen ja harmittava vain, koska menettivät kaverin. Ja siihen liittyi muutenkin outoa käyttäytymistä Evenin puolelta. Eli miksi Yousef tulkitsi sen niin eri tavalla, että menetti uskonsa? Ja miksi Yousef kartteli tappeluun menemistä? Ja oliko se Even nyt syy siihen omituisen vakavaan tuijotteluun siellä baarissa vai ei?

Musta alkaa tuntua, että Andem ei ole ajatellut ihan loppuun asti, kuinka paljon nuo juonikiemurat oikeasti jäävät vaivaamaan. On ajatellut vain, että ovat jännittäviä, muttei sitä, että ne eivät katsojien mielestä ole enää selitettävissä ymmärrettävästi.

Esim. tuo tappelukuvio. Miksi ihmeessä Elias ei olisi missään vaiheessa maininnut suuttuneelle siskolleen, että Isak löi Mikaelia ja aloitti koko sopan? Tämähän juuri lepytti Sanan. Kun sai tietää, että veli ei lyönyt homouden takia vaan puolusti kaveriaan. Nämä kaksi asuu saman katon alla. Eikö muka kahdessa viikossa ole Eliakselle tullut mieleen mainita asiaa, vaikka hän on niin kovasti yrittänyt saada Sanalta anteeksi? Ei ole lainkaan uskottavaa.

Toinen on tuo, että Yousef suutelee juuri Nooraa. Yousef on kuvailtu hyväksi tyypiksi. Elias oli valmis hyväksymään Yousefin ja Sanan seurustelun, vaikka tämä ei ole m*slimi ja tietää Sanan saavan siitä vihaa päälleen. Kuitenkin Yousef muka suutuspäissään suutelisi juuri Nooraa, Sanan parasta ystävää. Ihan sairaan epäkunnioittavaa ja loukkaavaa sekä pahantahtoista käytöstä. Ei ole uskottavaa. Yousef olisi suudellut jotakin random-tyttöä päästääkseen asian yli, ei Sanan parasta ystävää. Pelkästään jo sen takia, ettei Elias paheksuisi ystävän näpäyttelevää ja kostonhaluista käytöstä sisartaan kohtaan.

Kolmas, miksi Yousef yleensäkin olisi tehnyt noin Sanalle tämän ollessa samoissa juhlissa ja sitten leikkisi tietämätöntä asiasta? Eikö Yousef hyvänä tyyppinä ottaisi asiaa puheeksi ja selvittäisi välit, koska kyseessä on kaverin rakas pikkusisko. Sen sijaan näyttää, että on lähettänyt nimenomaan tämän suutelukumppanin asialle selvittelemään asioita puolestaan. Ei kovin yousefmaista. Hänenhän piti olla muita kunnioittava. Miksi siis lähettää Nooran, jonka kanssa sekoili, kyselemään Sanan fiiliksiä, jotka voivat olla loukatut, jos olikin kiinnostunut Yousefista?

Lisäksi se tappelun karttaminen. Aikooko Andem tosiaan sivuuttaa sen asian, että Yousef lähetti Sanan yksinään selvittämään 9 jätkän tappelua ja jäi itse sisälle nuoleskelemaan tämän kaverin kanssa? Haluttiinko tällä vain lisädraamaa, mutta ei selitetä, miksi hyvä ja kunniallinen Yousef tekisi näin?

Yousefin m*slimitausta:  Yousef tietää täysin hyvin, että Sana ei voi näyttää samalla tavalla tunteitaan miestä kohtaan eikä varsinkaan ei-m*slimia kohtaan. Miksi hän siis reagoi niin radikaalisti? Sana tosiaan pompotteli, mutta m*slimitaustan perusteella, tämä oli odotettavaa käytöstä Sanalta. Monet m*slimitytöt somessa sanoivat, että juuri noin hekin olisivat tehneet kuin Sana. Eli se oli juurikin se, mitä myös Yousefin olisi pitänyt odottaa. Eikö hän siis ollutkaan valmis etenemään hitaampaa tahtia Sanan kanssa? Koska se perjantaihan tuntui taas antavan toivoa. Se oli itse asiassa hyvinkin positiivinen käänne, koska kaiken järjen mukaan, Sana ei olisi enää suostunut viettämään aikaa lainkaan Yousefin kanssa tuolla tavalla kahden kesken. Mutta hän teki niin. Eikö se itse asiassa ollut aika iso kiinnostuksen osoitus Sanan puolelta?

Vierailija
889/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko oikeesti olla että Noora ja Yousef on yhdessä.

Siinä tapauksessa Nooralla on uusi kusipää kainalossa. Elias ei tuntenut kaveriaan ollenkaan. Ja Yousef pelleili parhaan ystävänsä pikkusiskon kustannuksella oikein urakalla. Ihan sairasta. Se tarkoittaa sitä, että kaikkien noiden välien pitäisi mennä poikki.

Elias ja Yousef (miten voi olla kaveri sellaiselle, joka käytti hyväksi pikkusiskon tunteita?)

Noora ja Sana (miten voi olla kaveri sellaisen kanssa, joka seurustelee sua pilkkana pitäneen jätkän kanssa?)

Sana ja Yousef (miten voit kunnioittaa tai suhtautua neutraalisti tyyppiin, johon luotit ja joka kaiken aikaa halusi ystäväsi?)

Vierailija
890/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin uusin jakso näkyy Areenassa??

Uusi jakso tulee tänään klo23.59.

Odottavan aika on pitkä :D

Vierailija
891/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi jakso tulee klo 16.30 Areenaan. 

Vierailija
892/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä nyt jotenkin ihan sekasin tän kauden kanssa. En tiedä onko liikaa hypännyt mukaan spekuloimaan, kun oiskin pitänyt vaan ajatella asiat ihan simppelisti. Eliaksen/Yousefin homousteorioihin en sentään uskonut missään vaiheessa, mutta olin ihan varma, että Yousef oli se, ketä Even olisi yrittänyt pussata. No kyllähän nuo Eliaksen puheetkin vielä jättää asiat auki, mutta luultavasti se olisi ihmetellyt Sanan puheita jos ne olis ollut ihan tuulesta temmattuja (siis se Mikael-juttu).

Tai ehkä tulee sellainen olo, että jossain vaiheessa on levitelty liikaa juonilonkeroita pitkin poikin, ja sitten huomattu, että aika loppuukin kesken, ja pitää sitten keksiä noille lonkeroille se yksinkertaisin ratkaisu.

Noh, onhan tässä vielä kolme jaksoa aikaa selvitellä joitain asioita. Nyt kuitenkin tuntuu, että Noora ja Yousefkin on sitten ihan oikeesti yhdessä, kun nuo kaikki muutkin kuviot on mennyt silleen niinkuin periaatteessa olisi ihan ensin pitänyt ajatella, mutta sitten kaikista pienistä yksityiskohdista tehnyt havaintoja, jotka harhauttanut ajattelemaan ihan muita kuvioita.

No, yritän viimeiseen asti ajatella, että tuolle Yousef ja Noora -kuviolle löytyy vielä joku järkevä ratkaisu. Vaikka voihan se Sanan onnellinen loppu olla se, että oppii avautumaan ja antamaan itsestään muille. Ärsyttää kyllä silti jos Yousef naitetaan nimenomaan Nooralle, ääh! Ei ei ei en kyllä siltikään usko, että N ja Y on yhdessä! 

Vierailija
893/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä nyt jotenkin ihan sekasin tän kauden kanssa. En tiedä onko liikaa hypännyt mukaan spekuloimaan, kun oiskin pitänyt vaan ajatella asiat ihan simppelisti. Eliaksen/Yousefin homousteorioihin en sentään uskonut missään vaiheessa, mutta olin ihan varma, että Yousef oli se, ketä Even olisi yrittänyt pussata. No kyllähän nuo Eliaksen puheetkin vielä jättää asiat auki, mutta luultavasti se olisi ihmetellyt Sanan puheita jos ne olis ollut ihan tuulesta temmattuja (siis se Mikael-juttu).

Tai ehkä tulee sellainen olo, että jossain vaiheessa on levitelty liikaa juonilonkeroita pitkin poikin, ja sitten huomattu, että aika loppuukin kesken, ja pitää sitten keksiä noille lonkeroille se yksinkertaisin ratkaisu.

Noh, onhan tässä vielä kolme jaksoa aikaa selvitellä joitain asioita. Nyt kuitenkin tuntuu, että Noora ja Yousefkin on sitten ihan oikeesti yhdessä, kun nuo kaikki muutkin kuviot on mennyt silleen niinkuin periaatteessa olisi ihan ensin pitänyt ajatella, mutta sitten kaikista pienistä yksityiskohdista tehnyt havaintoja, jotka harhauttanut ajattelemaan ihan muita kuvioita.

No, yritän viimeiseen asti ajatella, että tuolle Yousef ja Noora -kuviolle löytyy vielä joku järkevä ratkaisu. Vaikka voihan se Sanan onnellinen loppu olla se, että oppii avautumaan ja antamaan itsestään muille. Ärsyttää kyllä silti jos Yousef naitetaan nimenomaan Nooralle, ääh! Ei ei ei en kyllä siltikään usko, että N ja Y on yhdessä! 

Mä en vain ymmärrä, miksi m*slimitytöille, jotka ihan oikeasti ei voi näyttää samalla lailla tunteitaan heitettäis Skamin puolesta tuollainen lällälää, avaa suusi -keskari päin näköä? Jos et käyttäydy yhtä avoimesti kuin tavalliset coolit norjalaistytöt, jotka heti käyvät pussaamaan, niin menetät ihastuksesi näille blondeille vapaamielisille kaunottarille.

Että olisi hirveä päätös koko sarjalle. Mua ottaa tää nyt kyllä niin päähän. Mä en ikinä varmaan pääse sen yli, että Yousef naitettiin juuri Sanan parhaalle ystävälle.

Vierailija
894/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on joku Järki ja tunteet -kuvio. Yousef ei velvollisuudentuntoisena kehtaa enää antaa pakkeja Nooralle, jota meni suutelemaan. Hän on nyt sitten valmis olemaan hänen kanssaan loppuun asti, vaikka oikeasti rakastaa Sanaa. Vasta kun Noora saa itseään vielä enemmän miellyttävän rakkaan (Williamin) ja hylkää siis toisen vaihtoehtonsa Yousefin, voi Sana ja Yousef saavuttaa uuden mahdollisuuden rakkaudessa. :D :D

Vierailija
895/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka uskonkin Yousefin ja Sanan päätyvän yhteen on tuolle Yousef/Noora - kuviolle vaikea keksiä ns. uskottavaa ratkaisua joka ei olisi liian "saippuaoopperamainen" (tyyliin se olikin Yousefin kaksoisveli jota Noora suuteli, tai kaikki olikin vain Sanan mielikuvitusta eikä oikeasti mitään Yousefin/Nooran välillä tapahtunut).

Ärsyttää kyllä suunnattomasti se, että tuossa kuviossa on noin monta henkilöä jotka voisivat asiat selvittää, mutta heistä kukaan ei oikein saa sanottua asioita suoraan ja selvitettyä asioita.

Vierailija
896/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos N ja Y ovat yhdessä, miksi kukaan ei esim tekstaillessa mainitse siitä mitään?

Vierailija
897/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin, että ensi perjantaina Sana astuu sinne bileisiin jossain aivan tajuttoman upeassa voimaväriasussa ja häikäisee kaikkien beige-valko-sini-harmaa-asuisten keskellä. Ei enää mitään surupukua.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/bd/7e/68/bd7e689be0524b7fd739…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/58/3f/95/583f95e1ccae4cceb2fc…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/bd/df/09/bddf0979b9143e62a9af…

Nyt lähdetään uuteen nousuun.

Vierailija
898/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä keksin ! Yousef on varmaan joutunut sairaalaan tjtn ja siitä Elias ja Noora on yrittänyt kertoa tai yousefille on muuten sattunut jotain

Vierailija
899/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos N ja Y ovat yhdessä, miksi kukaan ei esim tekstaillessa mainitse siitä mitään?

Joo, kyllä siitä olisi jotakin hehkutusta.

Vierailija
900/1079 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-jakson klipissä kun Sana vaan sanoi päässeensä jo yli Youseffista.Varmaan Elias olisi sanonut Noorasta ja Youseffista jotain koska ei vielä tiennyt Sanan tietävän niistä.Vai olisko Elias sanonut jotain Youssefin tunteista Sanaa kohtaan tai varoittanut jotenkin.

Todellaki toivon et pian tulee samanlainen puistonpenkki kohtaaminen missä Sana ja Youssef puhuis kunnolla eikä mitään pelaamista pallon kanssa tai porkkanan syöntiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme