keltaiset verhot
Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!
Kommentit (1079)
Imam Valtersen ❤️
Niin upeasti kirjoitettu kohtaus, paljon hyvää yhteiskunnallista pohdintaa, josta monelle ajateltavaa - kumminkin puolin.
Vähän kyllä hirvittää et jättääkö asian tähän vai kostaako Isakille...
Jahas, eli se Vilden oksennusvideo oli joku pilailujuttu minkä tytöt oli kuvanneet humalassa edellisenä viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Imam Valtersen ❤️
Niin upeasti kirjoitettu kohtaus, paljon hyvää yhteiskunnallista pohdintaa, josta monelle ajateltavaa - kumminkin puolin.
Siis jättääkö Sara asian tähän.
Minä en usko että Sara jättää asiaa tähän, jotenkin sellainen olo itsellä että pahin pa*kamysrky on vasta vielä edessä. (Toivon todellakin olevani väärässä).
Isak oli lyönyt Mikaelia ja Elias oli tullut puolustamaan kaveriaan.
Vierailija kirjoitti:
Imam Valtersen ❤️
Olen ollut aika pettynyt tähän kauteen muuten, mutta täytyy sanoa, että nyt oli kyllä suorastaan hätkähdyttävän hienosti kirjoitettu kohtaus.
Toivottavasti Sara jättää nyt asian. Ainakin Vilden anteeksipyyntöviestissä oli, että ei olisi pitänyt alentua samalle tasolle kuin saranors2:n tilin luoja.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin nyt niin kovasti sitä Yousanan kohtaamista, mutta tuskin tulee enää klippiä tänään :( ehkäpä pojat hengailee viikonloppuna Bakkouheilla? Tosin Yousef pitäisi saada Sanan kanssa kaksin ja se ei poikien kanssa onnistu.
Isakin pisteet kyllä nousi kun otti kontolleen Sanan tempun.
Ja minkä Isak sanoi olleen tappelun syy? Ymmärsinkö oikein että oli saanut Mikaelin takia jonkun mustasukkaisuuspuuskan, ja sitten Elias oli ehtinyt siihen väliin ja mottaista Isakia?
Joo näin Isak sen sanoi.
Mut mä en oikein tajunnu sitä mustasukkaisuuden syytä? Tuskin se nyt jonku vanhan kaveruuden takia mustis olisi? Onko niillä oikeesti sit ollutkin jotain? Pitääkö Even ja Mikael vieläkin "liikaa" yhteyttä ja Isak siksi mustasukkainen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi luullut, että Sanallekin oli selvää että Isak tuosta saa lokaa niskaansa :(
Toivottavasti tämä ei johda uuteen tappeluun Isakin ja Eliaksen välillä (esim. koska sillä Sanan luomalla valetilillähän taidettiin haukkua myös Sanaa ja jos Elias alkaa esim. puolustamaan siskoaan ja hänhän luulee vielä Isakin luoneen tilin)
Onko myös se Isakyaki2 tili poistettu, kun en löytänyt?
Eihän Sara sitä julkistanut, kuka saranors2:n takana oli. Taitaa tämä nyt jäädä tähän. Hyvä niin. Liikaa muutenkin selvitettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin nyt niin kovasti sitä Yousanan kohtaamista, mutta tuskin tulee enää klippiä tänään :( ehkäpä pojat hengailee viikonloppuna Bakkouheilla? Tosin Yousef pitäisi saada Sanan kanssa kaksin ja se ei poikien kanssa onnistu.
Isakin pisteet kyllä nousi kun otti kontolleen Sanan tempun.
Ja minkä Isak sanoi olleen tappelun syy? Ymmärsinkö oikein että oli saanut Mikaelin takia jonkun mustasukkaisuuspuuskan, ja sitten Elias oli ehtinyt siihen väliin ja mottaista Isakia?
Joo näin Isak sen sanoi.
Mut mä en oikein tajunnu sitä mustasukkaisuuden syytä? Tuskin se nyt jonku vanhan kaveruuden takia mustis olisi? Onko niillä oikeesti sit ollutkin jotain? Pitääkö Even ja Mikael vieläkin "liikaa" yhteyttä ja Isak siksi mustasukkainen?
No eikö Even silloin heittänyt Isakille, että Mikael oli hänen aikaisempi elämänsä mies. Isak taitaa oikeasti olla aika mustis ja tosiaan sitä äkkipikaisuutta löytyy. Ehkä Even ja Mikael olivat vain vaihtaneet kuulumisia ja Isak tullut mussuttamaan väliin, että et kyllä vie mun miestä... Sen takia Iska oli niin nolona Sanalle, kun itse aloittanut koko jutun mustiksena.
Eiks toi ollut sama paikka, missä Isak tunnusti syntinsä Evalle? Ei ihme, että sanoi, että no on hän itsekin mokaillut, unohda koko juttu. :)
Alkaisko Sana nyt taas palailemaan entiselleen. Seuraavaksi juttutuokio Eliaksen kanssa. Tekevät sovinnon. Ja sitten ehkä välienselvittelyä muiden kanssa. Sais nyt tietää siitä Yousefistakin jotakin. Viikko taas mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nämä kuitenkin ole Evan 18-vuotissynttärit? Aika iso juttu, luulisi heidän sitä jotenkin haluavan juhlistaa.
Olisko sit kuitenkin huomenna?
Tai voihan seuraava klippi tulla myöhemmin illalla uusimman jakson jälkeen tai vaikka keskellä yötä kuten kolmoskaudella.
Tytöt laittoivat heti kun vuorokausi oli vaihtunut sen onnitteluviestin menemään. Jotenkin tuntuu, etteivät jätä juhlimatta, kun noin iso juttu.
Jos seuraava klippi tulee myöhään illalla, kun tämän viikon jakso on jo esitetty?
Ehkä Even oli kertonut Isakille suudelleensa Mikaelia. Ja mistäs sen tietää vaikka siinä olisi ollut enemmänkin, mehän ollaan saatu vinkkejä että Mikael ei ainakaan miltään homofoobikolta vaikuta, voihan hän vaikka ollakin homo tai vaikka bi? Ja on sitten balloon-pojille kertonut vain osan totuudesta, sen minkä Yousef kertoi Sanalle/Yousef on itse muuttanut tarinaa hieman.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt laittoivat heti kun vuorokausi oli vaihtunut sen onnitteluviestin menemään. Jotenkin tuntuu, etteivät jätä juhlimatta, kun noin iso juttu.
Jos seuraava klippi tulee myöhään illalla, kun tämän viikon jakso on jo esitetty?
Ja miksi varsinkin nyt jättäisivät juhlimatta, koska Vilden maine puhdistettiin? Sitä suuremmalla syyllä varmaan haluavat pitää hauskaa yhdessä? Ja Sanalla iso tentti ohi, niin hänelläkään ei ole mitään syytä vältellä enää seuraa.
Vaikka Sara ei Isakia paljastaisikaan niin taitaa sen Isakin tunnustuksen moni Saran porukasta tietää (lukiko chatissä , että Isak tunnusti meille) joten en ihmettelisi jos juttu lähtee koulussa leviämään.
Vieläkin minua mietityttää se Evenin reaktio karaokessa, oliko se siis nyt vain yllätys siitä että Mikael tuli sinne? Ehkä minulla on vain liian vilkas mielikuvitus, mutta jotenkin minusta tuntui että sen Evenin reaktion taustalla oli jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Sara ei Isakia paljastaisikaan niin taitaa sen Isakin tunnustuksen moni Saran porukasta tietää (lukiko chatissä , että Isak tunnusti meille) joten en ihmettelisi jos juttu lähtee koulussa leviämään.
Vieläkin minua mietityttää se Evenin reaktio karaokessa, oliko se siis nyt vain yllätys siitä että Mikael tuli sinne? Ehkä minulla on vain liian vilkas mielikuvitus, mutta jotenkin minusta tuntui että sen Evenin reaktion taustalla oli jotain muutakin.
Chatissä joo Ingrid sanoi, että tunnusti. Mutta Vilden valetilillä oli kirjoitettu vain, että "emme olisi saaneet alentua samalle tasolle saranors".n tilin luojan kanssa". Eli ei kerrottu kuka oli. Ja mun mielestä tuo antaa ymmärtää, että nyt tyttöjä kaduttaa eivätkä aio enää jatkaa samalla lailla.
Kyllä olisi luullut, että Sanallekin oli selvää että Isak tuosta saa lokaa niskaansa :(
Toivottavasti tämä ei johda uuteen tappeluun Isakin ja Eliaksen välillä (esim. koska sillä Sanan luomalla valetilillähän taidettiin haukkua myös Sanaa ja jos Elias alkaa esim. puolustamaan siskoaan ja hänhän luulee vielä Isakin luoneen tilin)
Onko myös se Isakyaki2 tili poistettu, kun en löytänyt?