keltaiset verhot
Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!
Kommentit (1079)
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa, pitävätkö NRK:n sivuilla olevat ohjelmatiedot Skamin kohdalla paikkansa? Siellä nimittäin lukee jakson kestoksi 25min, mikä jättäisi vain n. 3min klipin kestolle (tähän asti klippejä on ollut n. 22min verran), miinus lopputekstit. Muistelisin kuitenkin, että siellä on joka viikko ollut se sama 25min vaikka esim. viime viikolla jakso kesti puoli tuntia.
Eihän tän illan klippi VOI olla niin lyhyt, eihän?
Ei pidä onneksi, vaan tuo aika vaihtuu todellisen keston mukaan.
Oikea nelosjakson trailer pyöri takaperin niin että kaikki mokat korjaantui. Senhän täytyy olla lupaus siitä, että loppu on onnellinen, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Oikea nelosjakson trailer pyöri takaperin niin että kaikki mokat korjaantui. Senhän täytyy olla lupaus siitä, että loppu on onnellinen, eikö?
Onnellinen loppu tulee ihan varmasti, mutta silti tekee tiukkaa katsoa näitä tapahtumia ennen sitä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vilde parka :( mitenhän se voi antaa ton Sanalle anteeksi
Sara tuosta on vastuussa. Kuka pystyy ennustamaan, miten joku toinen ihminen reagoi? Eihän Sana voinut tietää, että a) Sara alkaa syyttää Vildeä ja b) hänellä yleensäkin on tuollaista aineistoa Vildestä, jotka aikoo julkaista.
Typerää myös Sanalta luulla, että Sara tai joku muu ei asiaan reagoisi.
Sana teki julkaisun paljastamatta itseään mutta tiesi varmuudella että joku siitä syyt saa niskaansa, ei vaan välittänyt. Vähän tyhjänä kaikuu katumus tässä kohtaa.. :/
Kaksi traileria: menee kaikki pieleen, mutta sitten toisaalta, kaikki on myös mahdollista korjata ja saada onnellinen loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara tuosta on vastuussa. Kuka pystyy ennustamaan, miten joku toinen ihminen reagoi? Eihän Sana voinut tietää, että a) Sara alkaa syyttää Vildeä ja b) hänellä yleensäkin on tuollaista aineistoa Vildestä, jotka aikoo julkaista.
Kyllä tuo nyt on oikeasti Sanan syy, jos syyllisiä etsitään. Toki Sara on jauhanut paskaa ystävistään ympäri ämpäri, mutta kyllä se Sana tuon paskan Vildelle nyt aiheutti. Eihän Sara olisi välttämättä noita edes jakanut koskaan, ilman niitä omia vuodettuja viestejään.
Höpöhöpö. Sara laukoo paskaa joka tapauksessa. Nyt vain tekee sen julkisesti. Tytöt olisivat voineet syyttää ketä tahansa. Tai jos olisi järkeä, niin olisivat oikeasti menneet itseensä. Todellakaan Saran paskamaisista teoista ei voi syyttää ketään muuta kuin häntä itseään.
Eikä Sanan yhtä lailla typeristä teoista voi syyttää ketään muuta kuin Sanaa. Sana on se joka aloitti julkisen sodan ja tuottaa nyt todella paljon pahaa ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää myös Sanalta luulla, että Sara tai joku muu ei asiaan reagoisi.
Sana teki julkaisun paljastamatta itseään mutta tiesi varmuudella että joku siitä syyt saa niskaansa, ei vaan välittänyt. Vähän tyhjänä kaikuu katumus tässä kohtaa.. :/
Mistä sen tietää, mitä Sana tiesi varmuudella? Mä luulen, että Sana luulee välillä olevansa vähän liiankin fiksu. Luuli suunnittelevansa tosi nerokkaan suunnitelman, jota Sara ei hoksaa, mutta sitten koko homma kuseekin...
Siis Isak otti syyt niskoilleen Sanan puolesta? Oli sanonut Saralle, että hän sen teki!!!
Tuleeko tänään kaksi klippiä? Myös Evan synttäreistä illalla?
Eli tuohon päätty 7. jakso ja illalla alkaa 8. jakso?
Olisi tosi outoa, jos Evan synttäreitä ei mitenkään käsitellä, kun kerran jo suunnittelivat.
Vierailija kirjoitti:
Olisi tosi outoa, jos Evan synttäreitä ei mitenkään käsitellä, kun kerran jo suunnittelivat.
Luulen, että ei enempää klippejä tänään. :( Mä kun olisin niiiiiin toivonut jo bileitä pitkästä pitkästä aikaa... Oon varmasti kiittämätön, mutta jotenkin tää perjantaiklippi jätti taas kylmäksi kuten viime viikollakin. Liikaa Isakia mun makuun, tiedän että monet tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä tytöt ei ymmärrettävistä syistä ole juhlatuulella... anyway, toivon kyllä vielä bileklippiä.
Eikös nämä kuitenkin ole Evan 18-vuotissynttärit? Aika iso juttu, luulisi heidän sitä jotenkin haluavan juhlistaa.
No mä olen tosi iloinen, että Sana sai purettua tuota asiaa. Ja nyt varmaan noita paljastustilejäkään ei enää ilmesty muista. Ellei sitten Sara halua jotenkin Isakille kostaa ja paljastaa tosiaan hänestä jotakin.
Toivoisin nyt niin kovasti sitä Yousanan kohtaamista, mutta tuskin tulee enää klippiä tänään :( ehkäpä pojat hengailee viikonloppuna Bakkouheilla? Tosin Yousef pitäisi saada Sanan kanssa kaksin ja se ei poikien kanssa onnistu.
Isakin pisteet kyllä nousi kun otti kontolleen Sanan tempun.
Ja minkä Isak sanoi olleen tappelun syy? Ymmärsinkö oikein että oli saanut Mikaelin takia jonkun mustasukkaisuuspuuskan, ja sitten Elias oli ehtinyt siihen väliin ja mottaista Isakia?
Vierailija kirjoitti:
No mä olen tosi iloinen, että Sana sai purettua tuota asiaa. Ja nyt varmaan noita paljastustilejäkään ei enää ilmesty muista. Ellei sitten Sara halua jotenkin Isakille kostaa ja paljastaa tosiaan hänestä jotakin.
No toivottavasti Sana oppi että joskus kannattaisi avata se suu ennen kun kylvää pahaa ympärilleen.
No nyt on kuvat Vilden valetililtä poistettu ja siellä on anteeksipyyntöteksti.
Mut on toi kyllä vähän outo, että Isak valkoihoisena jätkänä selittää Sanalle, että hijabia pitävän Sanan kokemus ihmisten rasistisuudesta on paskanjauhantaa... Öööh, mistäs Isak sen voi tietää?
Osaako joku sanoa, pitävätkö NRK:n sivuilla olevat ohjelmatiedot Skamin kohdalla paikkansa? Siellä nimittäin lukee jakson kestoksi 25min, mikä jättäisi vain n. 3min klipin kestolle (tähän asti klippejä on ollut n. 22min verran), miinus lopputekstit. Muistelisin kuitenkin, että siellä on joka viikko ollut se sama 25min vaikka esim. viime viikolla jakso kesti puoli tuntia.
Eihän tän illan klippi VOI olla niin lyhyt, eihän?