Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keltaiset verhot

Vierailija
27.05.2017 |

Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!

Kommentit (1079)

Vierailija
241/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin Elias voi olla homo. Ei kolme homo a yhessä ohjelmassa oo paljon jos vertaa vaikka salkkareihin ninn siellähän niitä on ollut vaikka kuin paljon.

Vierailija
242/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Elias olisi homo, miksi hän olisi rohkaissut sisartaan yousefin suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elias voi olla homo, mutta ei ole kiinnostunut Yousefista?

No jos näin, mistä vihje homoudesta on tullut? Siitä että Eskild tapansa mukaisesti soitti suuta?

Vierailija
244/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos näin, mistä vihje homoudesta on tullut? Siitä että Eskild tapansa mukaisesti soitti suuta?

No tämä nyt on täyttä mutuilua. Itse en ole yhtään varma Eliaksen homoudesta. Teoria muiden joukossa vain... Mutta esim. näiden seikkojen perusteella olen miettinyt, voisiko näin olla.

- Eskildin vihjaus

- Yousefin tarina Mikaelista, joka reagoi huonosti Eveniin, koska on niin uskovainen, tuntuu ontuvalta.(Suvaitsevaisuusvihjeitä Mikaelista: Mikael  naureskelee hyväntahtoisesti Evenin elokuvalle kahdesta miehestä, jotka rakastuvat, käyttää pinkkiä kynsilakkaa eli ei ilmeisesti itse ole mikään heteromacho, jonka pitäisi todistella jotakin, juo alkoholia eli tuskin on niin himouskovainen kuin Yousef väittää). Mikaelia ei missään vaiheessa ole esitetty minään muuna, kuin harmittomana tyyppinä eli miksi Yousef huijaisi tässä Sanaa? Eliaksen takiako? Elias oli se, joka reagoi huonosti tai jolla meni välit Eveniin? (Tai sitten Yousef itse reagoi huonosti, ja siksi muuntelee totuutta)

- Eliaksen juominen: tätä ei ole vielä selitetty, vaikka selvästi oli Sanan ja äidin mielestä omituista käytöstä Eliaskselle. Minkä takia Elias juo?

- Elias löi Isakia: tunnistiko Isak Eliaksen niistä homobaareista, joissa kävi ja soitti suutaan siitä? Vai liittyykö Eveniin: oliko heillä jotakin meneillään?

- Evenin reaktio baarissa: Kaksi, jotka tulevat etunenässä eli, jotka Even näkee ensimmäisenä, ovat Elias ja Yousef. Eli liittyyko reaktio juuri jompaan kumpaan heistä? Taas kerran Mikael ei ole lähimaillakaan ja hänen piti olla se syy, miksi Even romahti.

- Eliaksen reaktio Eveniin. Hän näyttää hoksaavan Evenin ensimmäisenä ja tuuppaa Yousefia. He kaksi taas näyttävät reagoivan eniten. Muut pojat eivät oikeastaan.

- Evenin lämpimät välit Bakkoushien perheeseen. Halusiko tietää erityisesti Eliaksesta, koska hänellä oli ollut tunteita tätä kohtaan?

- Eliaksen ja Sanan keskustelu sen jälkeen kun Sana on kyseenalaistanut uskontonsa suhtautumisen homoseksuaalisuuteen ja uskovan ja ei-uskovan liittoon. Toinen aihe oli Sanalle tärkeä. Oliko toinen aihe Eliakselle?

Vierailija
245/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä homoja tuodaan esille. Mutta yhtään lesboa ei oo. Miksei? Noora ois mun puolesta sopinut siihen.

Vierailija
246/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yousef saattoi mennä senkin takia heti seuraavana päivänä selvittämään välit Nooran kanssa, koska huomasi kuinka vihainen Sana oli edelleen veljelle, joka oli tapellut Sanan ystävän kanssa. Ainakin ilme oli vakava, kun näki Sanan suuttumuksen edelleen tuosta ystävään kajoamisesta.

Vierailija
247/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulen (ja haluan uskoa), että Yousef tapaa Nooraa, jotta he saavat heidän välinsä selvitettyä. Noora tosin ei tiedä tästä, vaan luulee että heillä on treffit. MUTTA jos Yousef on tekstaillut Nooran kanssa koko edelliset kaksi viikkoa, niin..... Ok, onhan se tekstailu voinut olla aika Nooran dominoimaa, mutta on se Yousef silti vastannut.. kai :D ääh, mä vaan toivon, että tässä tulee onnellinen loppu. Siitä en ole enää varma, onko mun onnellisessa lopussa Sana ja Yousef yhdessä.

Vierailija
248/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun onnellisessa lopussa ainakin pitää olla Yousana. Sana sulkeutuu paljon sisäänsä ja on selvästi avoimimmillaan ja onnellisimmillaan Yousefin seurassa. Hän on ihan eri ihminen silloin, kun on Yousefin kanssa. Sana tarvitsee tuollaisen kumppanin, joka oivaltaa, mistä tökätä sopivasti, niin ei mene liian sisälle omille ajatuksiin. Tuo on kyllä oikea ihme, miten Yousef saakin Sanan aina niin nopeasti taas avautumaan. Elias väittää, että Sana on vaikea ja sulkeutunut tapaus. Mutta kun Sana on kahden kesken Yousefin kanssa, niin ei mene edes paria minuuttia, kun hän on jo pehmeämpi ja vastaanottavaisempi.

Vierailija
249/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa koripallokohtauksessa Yousefilla on sellainen meininki, että hänhän saa uudestaan kontaktin Sanaan. Tämmöinen asetelma ei vetele, missä Sanaa ei enää kiinnosta olla tekemisissä. Sana välttelee katsetta, ja Yousefin ilme on päättäväinen, että aivan varmana katsot mua uudestaan vielä silmiin. Ja niinhän siinä kävi. Mutta sitten Yousef tajuaa, että ihan tuollaisella pelailulla ei hommaa pitemmän päälle saada toimimaan, jos haluaa oikeasti korjata välit Sanaan. Eli siksi selvittelee nyt mokiaan.

Koko Briskeby-video voi olla täysin kusetusta sen tekstailun suhteen. Ehkä Yousef ei ole ollutkaan missään yhteyksissä Nooraan. Nyt vasta näkee kasvotusten, jotta voi puhtaalta pöydältä aloittaa Sanan kanssa. Tai sitten ovat tekstailleet, ja Noora on tosiaan ollut aloitteellisempi. Nyt kun Yousef sai pienen kontaktin Sanaan, ei halua ottaa riskiä, että pilaa taas kaiken jättämällä Noora-kuvion roikkumaan.

Vierailija
250/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa tänään klippiä tyttöjen kesken. Haluaisin nähdä myös Sanan ja Eliaksen keskustelua, mutta tällä kaudella on ollut ihan liian vähän tyttöjengiä.

Vierailija
251/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä nyt on täyttä mutuilua. Itse en ole yhtään varma Eliaksen homoudesta. Teoria muiden joukossa vain... Mutta esim. näiden seikkojen perusteella olen miettinyt, voisiko näin olla.

- Eskildin vihjaus

- Yousefin tarina Mikaelista, joka reagoi huonosti Eveniin, koska on niin uskovainen, tuntuu ontuvalta.(Suvaitsevaisuusvihjeitä Mikaelista: Mikael  naureskelee hyväntahtoisesti Evenin elokuvalle kahdesta miehestä, jotka rakastuvat, käyttää pinkkiä kynsilakkaa eli ei ilmeisesti itse ole mikään heteromacho, jonka pitäisi todistella jotakin, juo alkoholia eli tuskin on niin himouskovainen kuin Yousef väittää). Mikaelia ei missään vaiheessa ole esitetty minään muuna, kuin harmittomana tyyppinä eli miksi Yousef huijaisi tässä Sanaa? Eliaksen takiako? Elias oli se, joka reagoi huonosti tai jolla meni välit Eveniin? (Tai sitten Yousef itse reagoi huonosti, ja siksi muuntelee totuutta)

- Eliaksen juominen: tätä ei ole vielä selitetty, vaikka selvästi oli Sanan ja äidin mielestä omituista käytöstä Eliaskselle. Minkä takia Elias juo?

- Elias löi Isakia: tunnistiko Isak Eliaksen niistä homobaareista, joissa kävi ja soitti suutaan siitä? Vai liittyykö Eveniin: oliko heillä jotakin meneillään?

- Evenin reaktio baarissa: Kaksi, jotka tulevat etunenässä eli, jotka Even näkee ensimmäisenä, ovat Elias ja Yousef. Eli liittyyko reaktio juuri jompaan kumpaan heistä? Taas kerran Mikael ei ole lähimaillakaan ja hänen piti olla se syy, miksi Even romahti.

- Eliaksen reaktio Eveniin. Hän näyttää hoksaavan Evenin ensimmäisenä ja tuuppaa Yousefia. He kaksi taas näyttävät reagoivan eniten. Muut pojat eivät oikeastaan.

- Evenin lämpimät välit Bakkoushien perheeseen. Halusiko tietää erityisesti Eliaksesta, koska hänellä oli ollut tunteita tätä kohtaan?

- Eliaksen ja Sanan keskustelu sen jälkeen kun Sana on kyseenalaistanut uskontonsa suhtautumisen homoseksuaalisuuteen ja uskovan ja ei-uskovan liittoon. Toinen aihe oli Sanalle tärkeä. Oliko toinen aihe Eliakselle?

Mä en nää Eliasta yhtään homona, tässä vähän mun vasta-argumentteja ja teorioita noihin pointteihin: 

- Eskildin vihjausta en ottaisi yhtään tosissaan, tuohan oli Eskildin tyylistä puhetta vaan ilman mitään merkitystä.

- Mä uskon, että se on Yousef joka suhtautui Eveniin huonosti, ja sen takia alkoi epäilemään uskoaan, kun pelästyi omaa suhtautumistaan ja sen aiheuttamia juttuja. Ei uskalla myöntää sitä, että oli itse se, koska potee syyllisyyttä Evenin itsemurhayrityksistä.

- Elias joi, koska bussibileistä jäänyt vodkapullo oli saatavilla. Todella vaikea nähdä miten tuo juominen liittyisi homouteen? Juonellisestikin toi oli sopivaa, koska näin saatiin Sana ja Yousef yhteen. Eihän me tiedetä, jos Elias muutenkin välillä juo, ehkä nyt meni vaan vodkan avulla överiksi. Ja vaikka sen äitikin sanoi, ettei ole tyypillistä Eliakselle niin tuskin Elias olisi juopotteluistaan äidilleen kertonutkaan.

- Aikasemminkin olen tän teorian kertonut, mutta uskon että tuo tappeluhomma meni jotakuinkin näin: Even on pihalla kertonut Isakille aiemmista tapahtuneista, ja koska etunenässä baariin tuli Elias ja Yousef, joita Isak ei tunne, hän ei ole tiennyt kumpi oli se, joka oli syypää aiempiin tapahtumiin. Vihoissaan ja suruissaan on purkanut Eliakseen, joka puolustautuessaan löi Isakia.

Sinänsä tämä teoria nyt viime viikkoisten klippien jälkeen vähän mutkistui, koska Elias sanoi lyöneensä Isakia (luulisi, että olisi puolustellut itseään Sanalle, että oli vain itsepuolustusta eikä ollut itse tappeluun syypää), ja koska Isak kyseli Evenin menneisyydestä Sanasta, eli onko sittenkään Even kertonut mitään baarin ulkopuolella.  Mä kuitenkin edelleen uskon, että Isak oli se joka jollain tapaa tuon aloitti.. jos Elias olisi hyökännyt Isakin kimppuun "ilman mitään syytä", Isak tuskin olisi viestissä kirjoittanut Sanalle tyyliin "njääh ne mua mitään hakannut", vaan olisi ehkä ollut jotenkin enempi suuttunut tilanteesta. Elias taas ei ole jälkikäteen suuttunut Isakin hyökkäyksestä koska itse aiheuttikin Isakille puolustautumisellaan isomman haaverin. No, jään mielenkiinnolla odottelemaan miten tämä tappelu loppujenlopuksi meni.

Kuitenkin sitä, että tuo asia olisi liittynyt Yousefiin, tukee se, että Yousef pysyi poissa tappelusta, ja sen sijaan meni pyytämään Sanan selvittämään asiaa. Ei siis halunnut itse entisestään sekoittaa tilannetta menemällä mukaan.

- Miksi Elias olisi tuupannut Yousefia huomioimaan Evenin, jos juttu Evenin kanssa olisi liittynyt häneen itseensä? Jos Elias on homo, hän luultavasti olisi vain pelästynyt ja yrittänyt olla huomioimatta Eveniä tms. Mun mielestä tuokin selvästi osoittaa, että juttu Evenin kanssa liittyy Yousefiin, koska Elias tuuppaa nimenomaan Yousefia. 

- Even kysyi Sanalta Eliaksesta siksi, että näin pystyttiin katsojille osoittamaan, että hän on ollut läheisesti tekemisissä poikien kanssa, hengaillut Eliaksen ja Sanan kotona, ollut mukana poikaporukassa. On myös luonnollista, että Even kysyy nimenomaan Eliaksesta, koska Elias on Sanan veli. 

- Homoseksuaalisuuteen suhtautumisen kyseenalaistaminen (samoin kuin koko purkaus äidilleen ylipäätään) liittyi siihen aiempaan keskusteluun Yousefin kanssa. Sana oli vihoissaan siitä, että Yousef oli menettänyt uskonsa sen takia, että uskonto laittaa ihmiset suhtautumaan huonosti homoseksuaaleihin. 

Lisäksi Elias on tuntunut aika vilpittömästi olevan innoissaan mm. tutustumisesta Sanan tyttökavereihin ja Noorasta. Tuskin hän olisi erikseen kysellyt, että tuleehan hekin bileisiin, jos olisi ihastunut Yousefiin (eikös tätäkin ollut spekuloitu), koska ei varmaan haluaisi "kilpailijoita" Yousefin lähelle.

Vierailija
252/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun onnellisessa lopussa ainakin pitää olla Yousana. Sana sulkeutuu paljon sisäänsä ja on selvästi avoimimmillaan ja onnellisimmillaan Yousefin seurassa. Hän on ihan eri ihminen silloin, kun on Yousefin kanssa. Sana tarvitsee tuollaisen kumppanin, joka oivaltaa, mistä tökätä sopivasti, niin ei mene liian sisälle omille ajatuksiin. Tuo on kyllä oikea ihme, miten Yousef saakin Sanan aina niin nopeasti taas avautumaan. Elias väittää, että Sana on vaikea ja sulkeutunut tapaus. Mutta kun Sana on kahden kesken Yousefin kanssa, niin ei mene edes paria minuuttia, kun hän on jo pehmeämpi ja vastaanottavaisempi.

Mäkin shippaan Yousanaa. Vaikka monet on nyt kääntynyt Yousefia vastaan, ja jossain vaiheessa itsekin mietin, että olispa Sanan onnellinen loppu se, että hän on päätyy olemaan onnellinen itsekseen, niin Sana on nyt vajonnut niin syvälle yksinäisyyteensä, että on ihana katsoa tuota avautumista Yousefin kanssa. Vaikka Yousef törttöilikin, mä toivon, että tuo tapaaminen Nooran kanssa olisi ollut nimenomaan joku välienselvittely siinä mielessä, että Yousef sanoo mokanneensa jne.

Todella hankala uskoa, että Sanalle olisi väännetty joku valehteleva f*ckboi. Kyllähän se pussailu Nooran kanssa oli iso moka, mutta mitään väärää Yousef ei ole tehnyt. Sana on jatkuvasti antanut ristiriitaisia singaaleja. He kuitenkin viestittelivät silloin ennen kuin Yousef kertoi, ettei olekaan m*slimi, joten kynnys aloittaa viestittely uudestaan koris/kukka-klipin jälkeen ei pitäisi olla ollut kovin suuri. Ja mun mielestä on luonnollista se, että Yousef ei tuota viestittelyä aloittanut, koska Sana oli aiemmin poistanut hänet kavereista, eikä vastannut viesteihin, joten ei halunnut ahdistella Sanaa, vaan antaa hänen päättää jatkosta. Ja koska Sana ei tätä aloitetta tehnyt ja näin antoi Yousefin ymmärtää, ettei ole kiinnostunut/uskonnottomuus on liian suuri este, ihmekös tuo jos Yousef yrittää hukuttaa suruaan pussailemalla muita (varsinkin kun melko varmasti Noora on tuossa tilanteessa ollut aloitteentekijä). Tuon jälkeen varmaan Yousef tajusi, että ei tän kyllä näin pidä mennä, ja Bakkhousien keittiössä yrittää saada kontaktia Sanaan epävarmana siitä onko Sana nähnyt pussailun. Ja koriskohtauksessa Yousef tuo esille ärsytyksensä ja kyllästymisensä odottamaan Sanan toimintaa ja että Sanan pitäisi tehdä asian eteen myös jotain.

Kyllä tän vielä on pakko kääntyä hyväksi!

Vierailija
253/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti valkaisuainetta ja 60-90-asteen pesu!

Vierailija
254/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää tarina oiski se jossa ei oo onnellista loppua.

Vierailija
255/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Eskildin vihjaus

Mä en nää Eliasta yhtään homona, tässä vähän mun vasta-argumentteja ja teorioita noihin pointteihin: 

- Eskildin vihjausta en ottaisi yhtään tosissaan, tuohan oli Eskildin tyylistä puhetta vaan ilman mitään merkitystä.

- Mä uskon, että se on Yousef joka suhtautui Eveniin huonosti, ja sen takia alkoi epäilemään uskoaan, kun pelästyi omaa suhtautumistaan ja sen aiheuttamia juttuja. Ei uskalla myöntää sitä, että oli itse se, koska potee syyllisyyttä Evenin itsemurhayrityksistä.

- Elias joi, koska bussibileistä jäänyt vodkapullo oli saatavilla. Todella vaikea nähdä miten tuo juominen liittyisi homouteen? Juonellisestikin toi oli sopivaa, koska näin saatiin Sana ja Yousef yhteen. Eihän me tiedetä, jos Elias muutenkin välillä juo, ehkä nyt meni vaan vodkan avulla överiksi. Ja vaikka sen äitikin sanoi, ettei ole tyypillistä Eliakselle niin tuskin Elias olisi juopotteluistaan äidilleen kertonutkaan.

- Aikasemminkin olen tän teorian kertonut, mutta uskon että tuo tappeluhomma meni jotakuinkin näin: Even on pihalla kertonut Isakille aiemmista tapahtuneista, ja koska etunenässä baariin tuli Elias ja Yousef, joita Isak ei tunne, hän ei ole tiennyt kumpi oli se, joka oli syypää aiempiin tapahtumiin. Vihoissaan ja suruissaan on purkanut Eliakseen, joka puolustautuessaan löi Isakia.

Sinänsä tämä teoria nyt viime viikkoisten klippien jälkeen vähän mutkistui, koska Elias sanoi lyöneensä Isakia (luulisi, että olisi puolustellut itseään Sanalle, että oli vain itsepuolustusta eikä ollut itse tappeluun syypää), ja koska Isak kyseli Evenin menneisyydestä Sanasta, eli onko sittenkään Even kertonut mitään baarin ulkopuolella.  Mä kuitenkin edelleen uskon, että Isak oli se joka jollain tapaa tuon aloitti.. jos Elias olisi hyökännyt Isakin kimppuun "ilman mitään syytä", Isak tuskin olisi viestissä kirjoittanut Sanalle tyyliin "njääh ne mua mitään hakannut", vaan olisi ehkä ollut jotenkin enempi suuttunut tilanteesta. Elias taas ei ole jälkikäteen suuttunut Isakin hyökkäyksestä koska itse aiheuttikin Isakille puolustautumisellaan isomman haaverin. No, jään mielenkiinnolla odottelemaan miten tämä tappelu loppujenlopuksi meni.

Kuitenkin sitä, että tuo asia olisi liittynyt Yousefiin, tukee se, että Yousef pysyi poissa tappelusta, ja sen sijaan meni pyytämään Sanan selvittämään asiaa. Ei siis halunnut itse entisestään sekoittaa tilannetta menemällä mukaan.

- Miksi Elias olisi tuupannut Yousefia huomioimaan Evenin, jos juttu Evenin kanssa olisi liittynyt häneen itseensä? Jos Elias on homo, hän luultavasti olisi vain pelästynyt ja yrittänyt olla huomioimatta Eveniä tms. Mun mielestä tuokin selvästi osoittaa, että juttu Evenin kanssa liittyy Yousefiin, koska Elias tuuppaa nimenomaan Yousefia. 

- Even kysyi Sanalta Eliaksesta siksi, että näin pystyttiin katsojille osoittamaan, että hän on ollut läheisesti tekemisissä poikien kanssa, hengaillut Eliaksen ja Sanan kotona, ollut mukana poikaporukassa. On myös luonnollista, että Even kysyy nimenomaan Eliaksesta, koska Elias on Sanan veli. 

- Homoseksuaalisuuteen suhtautumisen kyseenalaistaminen (samoin kuin koko purkaus äidilleen ylipäätään) liittyi siihen aiempaan keskusteluun Yousefin kanssa. Sana oli vihoissaan siitä, että Yousef oli menettänyt uskonsa sen takia, että uskonto laittaa ihmiset suhtautumaan huonosti homoseksuaaleihin. 

Lisäksi Elias on tuntunut aika vilpittömästi olevan innoissaan mm. tutustumisesta Sanan tyttökavereihin ja Noorasta. Tuskin hän olisi erikseen kysellyt, että tuleehan hekin bileisiin, jos olisi ihastunut Yousefiin (eikös tätäkin ollut spekuloitu), koska ei varmaan haluaisi "kilpailijoita" Yousefin lähelle.

Juu, olen samaa mieltä havaintojesi kanssa. Tilanteet todellakin voi tulkita juuri noin. Itse kans kallistun enemmän siihen, että Yousefin rooli on isompi siinä Evenin romahtamisessa. Mun mielestä myös se uskosta luopuminen antaisi viitteitä siihen. Samoin Isak on niin temperamenttinen, että hän on hyvinkin voinut aloittaa tappelun. Ja käsittääkseni se hämminki siellä ulkona oli alkanut jo kun Elias oli vielä sisällä baarissa. Eli siinä on jotain muutakin ollut kuin Eliaksen ja Isakin välinen välienselvittely.

Mutta se Yousefin liittyminen tappeluun mua vähän hämää.  Mun mielestä hän näki siellä baarin takana jonkun tutun kun saapui baariin ja meni siis ehkä tätä moikkaamaan. Kun ulkona jo tapahtui jotain, niin hän tuli baarin takaosasta Sanan ohi etuovelle. Eli luultavasti sen tuttunsa luota oli tulossa. Elias ja Adam näyttivät hänelle, että pihalla tapahtuu jotakin.Missä vaiheessa hän siis olisi ehtinyt aloittaa tappelun?

Mutta kuten sanoin, mulla ei sinänsä ole mitään varmoja tulkintoja. Paljon vain erilaisia teorioita, joista yksi on tuo Eliaksen mahdollinen homous.

Vierailija
256/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, nyt muistui mieleen, miksi olin niin epäileväinen Saran ystävällisyydestä Sanaa kohtaan. Somessa joku oli napannut kuvat kolmannen kauden avausjaksossa. Bileissä näytetään nopeasti kuinka Sara vihaisena vaahtoaa Ingridille jostakusta ja viittaa kädellään taakseen. Samantien tulee leikkaus bilettävien ihmisten keskellä olevaan Sanaan, joka vilkaisee kameraan (eli se kohtaus, josta olisi jo pitänyt tajuta tämän kauden päähenkilö). Eli se vinkki Saran vihamielisyydestä Sanaa kohtaan annettiin jo kolmannen kauden ekassa jaksossa. Kyllä pitäis aina luottaa siihen ekaan tuntumaan. Andem vihjailee jo etukäteen huomaamatta, mitä tuleman pitää.

Vierailija
257/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei joku tumblrissa sanoi, että Sana selitti jotain niistä bilsajutuista Isakille ihan väärin. En itse tiedä biologiasta mitään, niin osaisiko joku täällä kertoa onko se totta? Ja jos on, niin onkohan kyse vaan huonosta kässäristä vai tarkoituksella osoittaa ettei Sanakaan ole niin hyvin kärryillä? Vai oliko se tyyppi joka niin sanoi vaan itse väärässä.

Vierailija
258/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois outoa, et kun nykytilanteeseen nähden aika poikkeuksellisesti otetaan sarjan päähenkilöks muslimi, eikä se hoikka ja kaunis valkoihoinen tytteli, niin sarjassa ei olisikaan happy endingiä?

Varsinkin, kun vielä nykytilanteessa Pohjoismaissa on verratain vähän ihmisiä eri etnisillä alkuperillä ja aika varmasti muslimitytön on hankalampaa etsiä seurustelukumppania kuin syntyperäisen pohjoismaalaisen, niin se skenaario sitten halutaan esittää :D

Toisaalta ärsyttää kyllä, että kaikkialla yleisenä juonikuviona on, että kun vain päähenkilö saa poikaystävän, niin maailma pelastuu ja ongelmat ratkeaa. Sana on kuitenkin todistanut olevansa todellinen vahva ja itsenäinen nainen aikasemmilla kausilla, ja nyt kun on mies kuvioissa niin menee pasmat ihan sekaisin

Vierailija
259/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ois outoa, et kun nykytilanteeseen nähden aika poikkeuksellisesti otetaan sarjan päähenkilöks muslimi, eikä se hoikka ja kaunis valkoihoinen tytteli, niin sarjassa ei olisikaan happy endingiä?

Varsinkin, kun vielä nykytilanteessa Pohjoismaissa on verratain vähän ihmisiä eri etnisillä alkuperillä ja aika varmasti muslimitytön on hankalampaa etsiä seurustelukumppania kuin syntyperäisen pohjoismaalaisen, niin se skenaario sitten halutaan esittää :D

Toisaalta ärsyttää kyllä, että kaikkialla yleisenä juonikuviona on, että kun vain päähenkilö saa poikaystävän, niin maailma pelastuu ja ongelmat ratkeaa. Sana on kuitenkin todistanut olevansa todellinen vahva ja itsenäinen nainen aikasemmilla kausilla, ja nyt kun on mies kuvioissa niin menee pasmat ihan sekaisin

Eihän se pelkästään Yousefista johdu, että Sanan pasmat ovat sekaisin. Se Russebussikuvio on aika iso tekijä, koska koulukiusaamistaustan takia Sana ei luota helposti muihin tyttöihin ja kaverit taas tuntuvat sopeutuvan todella luonnollisesti hänestä epäilyttäviltä tuntuviin tyyppeihin. Ja sitten kun yrittää luottaa muiden mukana ja huomaakin, ettei olisi koskaan pitänytkään luottaa, niin tuntuu, että on aivan totaalisen yksin jälleen kerran. Siihen päälle rakkaussurut, niin johan on soppa valmis.

Vierailija
260/1079 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan tänään ollenkaan klippiä? Jos pitävät jännityksessä, että minkä ratkaisun Sana nyt sitten teki sen sähköpostiosoitteen ja Saran viestien suhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi