Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAkuisten tiistai

28.03.2006 |

Eilen oli neuvola, ja dopplerilla kuultiin sydänäänet.

Virtsa oli ok, samoin verenpaineet ym.

Verikokeita otettiin.

Seuraava etappi on toukokuussa rakenneultra.

Nyt rv 12 + 2

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikin uutta tietoa tuosta miten sikiön mitta vaikuttaa viikkoihin. Kuulostaa kyllä ihan järkevältä :) Meille vaan ei ole mitään muita mittoja koskaan sanottu kuin pää-perämitta niin siksi pidin itsestään selvänä sen vaikuttavan noihin viikkoihin.

Mua vähän kyllä " harmittaa" (jos näin voisi asian ilmaista), kun meillä ei LA:ta muutettu, vaikka molemmissa alkuraskauden ultrissa vaavi on ollut kooltaan edessä joitakin päiviä (nyt oli 6 pv). Ilmeisesti vaan on sitten eri käytännöt eri paikoissa...Nooooh, katotaan kun ens kerralla menen kunnalliselle rakenneultraan, josko ne siellä sitten muuttaisivat LA:n. Jos se siirtyisi päivällä taaksepäin niin osuisi mun nimipäivääni ;)

Sattui muuten ihan uskomaton juttu töissä!! Ette arvaakaan.....Saatiin puolin sun toisin tietää työkaverin kanssa olevamme täysin samoilla raskausviikoilla :D :D Ei tuntunut yhtään todelliselta eikä tunnu vieläkään! Upea juttu...joskaan ei välttämättä työnantajan mielestä*hui* Kumpikaan meistä ei olla kerrottu vielä työnantajalle...Mun piti tänään kertoa, mutta en vaan kertakaikkiaan saanut kakistettua sitä ulos tilaisuuden tullen :( Mutta siis että mulla on nyt hyvin lähellä " mammakaveri" , joka menee samoissa.Hänkin odottaa ensimmäistään :) Hienoa!!

Mutta nyt tarvii lähtee tekemään jotain ruokaa...vaikka töissä tuli syötyä ihan kiitettävästi vähän väliä jotain!

Nyt illanjatkoja jokaiselle!!!

Toivottelee: Je_Ni & " Pikku-Hippu" 12+2

Vierailija
42/43 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan olen kovasti miettinyt että onko meidän vaavi nyt sitten tosi iso vai erehtyikö kätilö? Kun meillä tuo pää-perämitta oli 75mm ja silti viikkoja 12+3, mikä on outoa, kun lueskelee nnäitä juttuja ja sitten katsoin vielä tuosta " mewille tulee vauva" kirjasesta että tämän koon mukaan oltaisiin jo 15 viikolla...hieman pistää ihmetyttämään...

nyt siis rv 13+1 ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viikko sitten ultrassa ja menkkojen mukaan la pitäisi olla 30.9..No ultrassa sitten vauvasta otettiin ne mitat joka oliko niitä nyt 3 vai 4 eri paikkaa mitä mitattiin ja jokainen antoi eri lasketun ajan. Eli nyt pääperämitan mukaan (52mm vastasi rv 11+6 menkkojen mukaan 12+4) la onkin 5.10 mutta esim.reisiluunmitan mukaan jo 27.9..Olin hiukan ihmeissäni nuin monesta eri la ja kätilö selitti että la aika määräytyy tuon pääperämitan mukaan vaikka muut näyttäisi mitä ja tämä merkittiin myös neuvolakorttiin.

Jäi kyllä harmittaan vaikkakin oli vain 5 päivän siirto mutta kun tämä oottavan aika on pitkä muutenkin..

Jemin79 rv12+5, pojat 98,00,03,04