Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi ei taida enää olla kauan hyvinvointivaltio..

Vierailija
27.05.2017 |

Hallitus laittaa pikku hiljaa kaiken alas.. koulutus, sote keskitykset, kaikkien pienituloisten tulojen leikkaukset ym. Samaan aikaan suurituloisten rahanjako hyväveliverkostoissa jatkuu. En ymmärrä miksi täällä halutaan mennä johonkin Amerikan malliin. Rikollisuus, huumeidenkäyttö ja eriarvoisuus lisääntyy kaiken myötä. Ja kansalaisille tuntuu riittävän se, että kunhan "minun työpaikka pysyy ja minun asiat on hyvin niin siitä vaan"..

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään asua täällä jenkeissä. Ihmiset maksavat itse omilla tienesteillään laskunsa ja niitä joita työnteko ei innosta niin asuvat taivasalla. Heidän lapsilla ei ole puhelimia eikä merkkivaatteita niinkuin Suomessa. Olen vasta täällä tajunnut että suuri osa suomalaisia elää pummeina 

Onneksi se ihailemasi jenkkilä on niin turvallinen maa :)

Siellä ei sentään poksahtele pommit rautie- ja lentoasemilla.

(ohis)

Yhdysvalloissa on kouluampumisia vähän väliä. PALJON enemmän kuin euroopassa terrori-iskuja.

Yhdysvalloissa poliisit ampuvat ihmisiä kadulle huvin vuoksi. Joten enpä kehuisi sitä valtiota ikinä.

Eivät poliisit sielläkään ammu ihmisiä kadulle huvin vuoksi. Jotain rajaa.

Joo, eivät "huvin vuoksi", vaan siksi, että joku sattuu olemaan musta...

Vierailija
162/163 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyys ja minä minä asenne on osasyy siihen, että nykyään menee huonommin kuin ennen. Ammattiliitot eivät suostu mihinkään, maataloustukia ei saa leikata, minulta ei saa leikata ja kaikki minulle periaate ei voi johtaa kuin siihen, että rahat loppuu kaikilta.

Ammattiliitot ovat suostuneet mm. jo vuosikausia jatkuneeseen nollakorotuslinjaan (joka faktisesti on laskenut ostovoimaa), ansiosidonnaisen tuntuvaan heikennykseen sekä Sipilän kiky-perseilyihin työnantajille tehtävine palkattomine talkootöineen.

Niinpä. Nyt voisi vastavuoroisesti valkosuomalainen luopua ohranasta ja kaartistaan. Tulis 3 mrd. säästöt.

Suomeksi kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa kommunismi on onnistunut hyvin?

Ja miten tämä liittyy keskusteluun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan