Suomi ei taida enää olla kauan hyvinvointivaltio..
Hallitus laittaa pikku hiljaa kaiken alas.. koulutus, sote keskitykset, kaikkien pienituloisten tulojen leikkaukset ym. Samaan aikaan suurituloisten rahanjako hyväveliverkostoissa jatkuu. En ymmärrä miksi täällä halutaan mennä johonkin Amerikan malliin. Rikollisuus, huumeidenkäyttö ja eriarvoisuus lisääntyy kaiken myötä. Ja kansalaisille tuntuu riittävän se, että kunhan "minun työpaikka pysyy ja minun asiat on hyvin niin siitä vaan"..
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyys ja minä minä asenne on osasyy siihen, että nykyään menee huonommin kuin ennen. Ammattiliitot eivät suostu mihinkään, maataloustukia ei saa leikata, minulta ei saa leikata ja kaikki minulle periaate ei voi johtaa kuin siihen, että rahat loppuu kaikilta.
Ammattiliitot ovat suostuneet mm. jo vuosikausia jatkuneeseen nollakorotuslinjaan (joka faktisesti on laskenut ostovoimaa), ansiosidonnaisen tuntuvaan heikennykseen sekä Sipilän kiky-perseilyihin työnantajille tehtävine palkattomine talkootöineen.
Niinpä. Nyt voisi vastavuoroisesti valkosuomalainen luopua ohranasta ja kaartistaan. Tulis 3 mrd. säästöt.
Suomeksi kiitos
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa kommunismi on onnistunut hyvin?
Ja miten tämä liittyy keskusteluun?
Joo, eivät "huvin vuoksi", vaan siksi, että joku sattuu olemaan musta...