onko joku tilannut saksasta osoitteesta mytoys.de?
eli apua kyselisin... jos löytyisi joku joka on tilannut www.mytoys.de osoitteesta jotain tai joka tietäisi muuten vaan asiasta.
postikulut sieltä tilattaessa ovat käsittääkseni (?) 15.95e, voiko siihen tulla vielä jotain muita maksuja kaupanpäälle?
entä miten muuten on palvelu pelannut?
onko postikulut samat vaikka tilaisit mitä?
miten menettelit maksun kanssa? itse maksaisin mielelläni ennakkoon, en luottokortilla. ainakin olen käsittänyt sen olevan mahdollista tuossa kaupassa.
rattaita olen sieltä tilaamassa ja ko. nettisivuja ei valitettavasti saa englanniksi ja olen vähän ulalla...
SUURkiitokset sille avuliaalle sielulle, joka osaisi valaista minua hieman tässä asiassa!
viivi
Kommentit (5)
En ole itse tilannut tuosta osoitteesta, mutta käväisin lukaisemassa tuolla sivulla mitä kysymistäsi asioista sanottiin.
Sinulle ainoa maksutapa on luottokortti, ainoastaan Saksassa on mahdollista maksaa myös muilla keinoilla. Ilmoittavat sivuilla myös, että eivät toimita ulkomaille yli 30kg paketteja eikä kovin isoja paketteja, mitä tuo sitten lienee tarkoittaa käytännössä mikä on iso paketti. Postikulut ovat Suomeen tuon 15,95¿, muita maksuja ei tule.
Koska olet tilaamassa rattaita ja paketti on siten mielestäni iso :), niin sinuna laittaisin sähköpostia tuohon asiakaspalvelun osoitteeseen ja kysyisin sieltä lähettävätkö rattaita Suomeen. Osoite oli service@myToys.de ja uskon, että sieltä englanninkielen taitoista henkilökuntaa löytyy.
toi auttoi jo paljon! luulisin että tulevat kyllä alle 30 kg paketissa, kun ko. joggerit painavat noin 11 kg.
Minä olen tuolta tilannut paljonkin tavaraa :) Ei tule mitään muita maksuja päälle ja tuovat kotiin saakka. Suosittelen.
Birdy
Olis tosi halvat joggerit siellä. Mutta niiden kohdalla lukee: " Nur in Deutschland lieferbar" , eli tarkoittaa kai ettei Saksan ulkopuolelle toimiteta?! Osaako joku suomentaa?