Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia ruokakaupan vartija menee ohi läheltä liipaten?

Vierailija
26.05.2017 |

Sama vartija jo siis toistamiseen. Hän ei katsonut suoraan minua päin en tiedä kenet hän siis otti tarkkailuun. Inhottavaa kuitenkin. Päätin että vahdatkoon sitten jos on vahdatakseen ja jatkoin ostoksia. Sitten sitä ei enää näkynyt.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä tavalla hän halusi viestittää: "Täällä vartioin minä. Ei kannata varastaa."

Varmaan kiertää kaikki asiakkaat samalla tavalla. Vähentää varmaan varkauksien määrää, kun jokainen tuntee itsensä vahdatuksi.

Vierailija
22/29 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä kuopiossa? Siellä olen kuullut vastaavaa.

Ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sillä tavalla hän halusi viestittää: "Täällä vartioin minä. Ei kannata varastaa."

Varmaan kiertää kaikki asiakkaat samalla tavalla. Vähentää varmaan varkauksien määrää, kun jokainen tuntee itsensä vahdatuksi.

Ehkä, on kyllä huono aspa siinä tapauksessa.

Vierailija
24/29 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa vartija halusi nuuhkia hyväntuoksuista hajuvettä, jos sinulla oli, oletan että olet nainen.

Hmm, ei se ollut ollenkaa flirttailevan oloinen vartija. Ei ollut hajuvettä tällä kertaa, vain Rexonan Tropicana-deodoranttia.

Vierailija
25/29 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tahtoo veivaa-veivaa.

Vierailija
26/29 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten tapahtuisi jos tuijottaisin vartijaa tai jopa kysyisin onko täällä jotain hämminkiä tai ongelmaa?

Vierailija
27/29 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten tapahtuisi jos tuijottaisin vartijaa tai jopa kysyisin onko täällä jotain hämminkiä tai ongelmaa?

Jos se tulee usein liki niin kysy vaan. Se voi jopa hämmennyksissään sanoa syyn toimintaansa. Sitten pyydät esimiehensä paikalle ja selvitätte asiaa. Tuollaisessa tilanteessa olisi kyllä hyvä että mukana olisi vähän matkan päässä kaveri puolueettomana todistajana. 

Vierailija
28/29 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se tulee usein liki niin kysy vaan. Se voi jopa hämmennyksissään sanoa syyn toimintaansa. Sitten pyydät esimiehensä paikalle ja selvitätte asiaa. Tuollaisessa tilanteessa olisi kyllä hyvä että mukana olisi vähän matkan päässä kaveri puolueettomana todistajana. 

No, saa kai sitä ohi kulkea. Sitten voisin kysyä jos edes hipaisee.

Vierailija
29/29 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi