Minkä takia ruokakaupan vartija menee ohi läheltä liipaten?
Sama vartija jo siis toistamiseen. Hän ei katsonut suoraan minua päin en tiedä kenet hän siis otti tarkkailuun. Inhottavaa kuitenkin. Päätin että vahdatkoon sitten jos on vahdatakseen ja jatkoin ostoksia. Sitten sitä ei enää näkynyt.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä kuopiossa? Siellä olen kuullut vastaavaa.
Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä tavalla hän halusi viestittää: "Täällä vartioin minä. Ei kannata varastaa."
Varmaan kiertää kaikki asiakkaat samalla tavalla. Vähentää varmaan varkauksien määrää, kun jokainen tuntee itsensä vahdatuksi.
Ehkä, on kyllä huono aspa siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Jospa vartija halusi nuuhkia hyväntuoksuista hajuvettä, jos sinulla oli, oletan että olet nainen.
Hmm, ei se ollut ollenkaa flirttailevan oloinen vartija. Ei ollut hajuvettä tällä kertaa, vain Rexonan Tropicana-deodoranttia.
Mitä sitten tapahtuisi jos tuijottaisin vartijaa tai jopa kysyisin onko täällä jotain hämminkiä tai ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten tapahtuisi jos tuijottaisin vartijaa tai jopa kysyisin onko täällä jotain hämminkiä tai ongelmaa?
Jos se tulee usein liki niin kysy vaan. Se voi jopa hämmennyksissään sanoa syyn toimintaansa. Sitten pyydät esimiehensä paikalle ja selvitätte asiaa. Tuollaisessa tilanteessa olisi kyllä hyvä että mukana olisi vähän matkan päässä kaveri puolueettomana todistajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se tulee usein liki niin kysy vaan. Se voi jopa hämmennyksissään sanoa syyn toimintaansa. Sitten pyydät esimiehensä paikalle ja selvitätte asiaa. Tuollaisessa tilanteessa olisi kyllä hyvä että mukana olisi vähän matkan päässä kaveri puolueettomana todistajana.
No, saa kai sitä ohi kulkea. Sitten voisin kysyä jos edes hipaisee.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2855647/miksi-kaupoissa-vartijat-pyoriva…
Muitakin löytyy :D
Ehkä sillä tavalla hän halusi viestittää: "Täällä vartioin minä. Ei kannata varastaa."
Varmaan kiertää kaikki asiakkaat samalla tavalla. Vähentää varmaan varkauksien määrää, kun jokainen tuntee itsensä vahdatuksi.