Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (863)

Vierailija
101/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hillahan on tiennyt lapsesta jo pitkään ja on edelleen naimisissa Jussin kanssa, mahtaisiko olla ok asian kanssa?

Tämä on kyllä aika erikoista ettei ole eronnut. En oikein jaksa uskoa mihinkäänä "uhriudun kulissiliittoon lasten ja miehen uran takia" juttuun.

Vierailija
102/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi kuitenkin luulen että pikku kulta on niin pieni ettei hän tajua kuohunnasta mitään, ja myöhemmin kun alkaa tajuta, häneen sattuisi kohua enemmän se että isä kieltää hänen olemassaolonsa, sanoi juridiset paperit mitä tahansa. Lapsen kannalta parempi näin myöhempiä aikoja ajatellen. Ja viime hetket tuoda asia esiin niin ettei lasta satuteta pahasti (koska on liian pieni vielä ymmärtämään mistä on kyse, mutta ei enää kauan).

Luuletko, ettei tällaiset asiat tule myöhemmässä elämässä tämänkin lapsen eteen? Pääsee sitten ihan itse etsimään netistä (viimeistään teini-iässä),  että äiti se lörpötteli lehdille salasuhteestaan poliitikkoon.

Ja tuosta äidistä vielä. Nyt Jussi Halla-aho on pakosta tunnustanut sen lapsensa julkisesti. Mitä vielä mediassa lässytät asiasta? Taitaa mennä all-in, ja heruttaa pikkuhiljaa lisää yksityiskohtia keltaiseen lehdistöön. Joka päivä uusi lööppi. Kohta on enää vähän myöhäistä sanoa, että "minä vain halusin, että lapsi tunnustetaan, oli niin paha mieli". Joopa joo... 

Ei tätä juttua kukaan enää parin vuoden päästä muista kun lapsella alkaa olla älliä tajuta asioita. Ja kun lapsi saa ne selville, niin tuleepahan ainakin selväksi että ainakin äiti oli hänen puolellaan. Koska oikeasti, mitä tuolle lapselle pitäisi sanoa kun hän kysyy kuka isä on? No se on Jussi mutta älä kerro kenellekään? Sekö ei satuta? Jos itseäni ajattelen niin satuttaisi kyllä ihan pirusti kaikissa ikäluokissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai anopin talo? Ettei vain olisi Jusaa vituttanut koko suhteen ajan juurikin se, että on joutunut alistumaan siihen, että asuu anopin asunnossa.. Ja piti hankkia sivuun nuorempi nainen, jolle voi pullistella ja vihdoin olla se great european alfa, josta on saanut esimakua Brysselin salongeissa, mutta jota roolia ei ole koskaan oikein hallinnut. 

Juuri näin. Suurin häpeän aihe tuntuu anopin talossa asumisen olevan Jussille ja tämän vankoille kannattajille. Ei ilmeisesti oikein sovi imagoon tms.

Ja Halla-ahon nousukin saattaa olla pitkälti vaimon ansiota. Se vasta häpeällistä olisi, vai?

Vierailija
104/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Halla-aho että tämä nainen ovat kaksinaamaisia, moraalittomia idiootteja. Toinen paheksuu muslimien moniavioisuutta ja lasten tekemistä siellä täällä, ja toinen on "harras katolilainen". Ja sitten kahdeksan vuoden salasuhde ja lapsi. Voiko itseään enää tämän pahemmin nolata ja mokata?

Vierailija
105/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä Halla-aho että tämä nainen ovat kaksinaamaisia, moraalittomia idiootteja. Toinen paheksuu muslimien moniavioisuutta ja lasten tekemistä siellä täällä, ja toinen on "harras katolilainen". Ja sitten kahdeksan vuoden salasuhde ja lapsi. Voiko itseään enää tämän pahemmin nolata ja mokata?

Kyllä voi. Esim. Patrick Tiainen ja se papin kanssa vaimoaan pettänyt piispa...

Vierailija
106/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
107/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Halla-aho asuu vaimonsa omistamassa talossa Eirassa. Ja vaimolla on ollut kyllä ihan oma ura. Ihmettelen suuresti miten miehellä on käynyt mäihä Hillan saamisessa puolisoksi."

Hän on Panomies. Alphaa on monen naisen vaikea vastustaa. Alpha-Ahossa on mystistä viehätysvoimaa.

Alfa?! Kyl se beta on, kukaan hyvän itsetunnon omaava nainen ei ota miehekseen pettävää miestä joka on varattu. Se joka pettää yhdesti, tekee sen toisenkin kerran. Tuo alfa-nimitys sopii sellaisille miehille, jotka ei petä, on miehekkäitä ja suoraselkäiso. Mistä lähtien alfa on ollut kaksoiselämää viettävä valehteleva poliitikko, jolla on jo perhe omasta takaa ja yks pulla uunista jo tullut ulos uuden naisen kera - alfa - i dont think so. Nainen, jolla on hyvä itseluottamus ja arvot - ei huoli miehekseen pettävää miestä. Nainen tiedostaa, että on muitakin miehiä markkinoilla. Kukaan järkevä nainen ei ota miehekseen jo varattua miestä. Itsekäs nainen ottaa, joka ei kykene laajemmim ajattelemaan kokonaisuuksia ja haittatekijöitä mitä omista toimistaan seuraa ja samaan kategoriaan kuuluu myös tämä Jussi. Se syntynyt lapsi on täysin viaton. On enemmän kyse siitä miten ihmiset toisia kohtelee, ainakin minulle. Jos vaikka tämä Halla-Aho olisi täydestä sydämestään rakastunut, ja tietää rakkauden merkityksen ja osaa ajatella toisenki tunteita, niin hän olisi kertonut totuuden vaimollensa. Vaatii kylmäkiskoisuutta pitää yllä kahta elämää ja se, että tuo juttu ei ole tullut ilmi, niin minulle maallikkona kertoo sen, että oma status menee muiden edelle. Hinnalla hyvänsä halutaan pitää yllä oma kuva itsestä muille. Hänellähän on ollut mahdollisuus erota, puhua totta, toimia oikein, onko niin toiminut? Ei. Kertoo ihmisestä nämä asiat jo jotain. Olisiko juttu tullut nytkään ilmi, ellei nainen sitä itse olisi tuonut ilmi? Ulkopuolisena jos oma mies synnyttäisi toiselle naiselle lapsen ja 8- vuotta olisi suhteessa, ja jos minä itse tästä kuulisin lehdestä, mutta en omalta mieheltä, niin minkä arvoinen olen ollut omalle miehelle silloin??? Sanoisin, että naisena arvostus minua kohtaan on nolla.

Vierailija
108/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Esim. Patrick Tiainen ja se papin kanssa vaimoaan pettänyt piispa...

Ja Markku Koivisto. Okei, olet oikeassa.

Vierailija
109/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jotain Jallu- tai Regina-tyyppistä materiaalia.

Vierailija
110/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi päättää kaapin paikan?

Hilla: Siitä käydään jatkuvaa vääntöä. Minä päättäisin mielelläni kaikesta, mutta olen yrittänyt antaa Jussillekin sananvaltaa.

Jussi: Kotiin liittyvissä asioissa Hillalla on huomattavasti voimakkaammat ja valmiimmat mielipiteet, ja sen takia ajaudutaan usein tilanteeseen, jossa minulta ei edes kysytä. Sitten minua ärsyttää.

Voiks Jussin kommentin lukea rivien välistä että koti=omaisuus. Eli vaimo on raha-asioissa huomattavasti fiksumpi vanhan rahan suvusta kun on. Ja mestaria ketuttaa olla epämestari.

Vierailija
111/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilla Halla-aho on kaunis, koulutettu ja ilmeisesti myös varakas. Kuka hullu pettää tällaista naista?

Vierailija
112/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanna Ukkolan kanssa oli pussaillut julkisella paikalla."

Halla-Aho on aika naistenmies ilmeisesti. Jos paljastuu muutama, niin oletusarvo on että paljastumattomia lienee enemmänkin.

Mitenkäs naiset eivät voi tuota miestä vastustaa, vaikka hyvin tietävät hänen olevan varattu? Onko hänessä jotain animaalista viehätysvoimaa, jonka huomaa vasta lähikosketuksessa :D ? 

Vierailija
113/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilla Halla-aho on kaunis, koulutettu ja ilmeisesti myös varakas. Kuka hullu pettää tällaista naista?

Tällaisia hulluja on vaikka kuinka mutta oletko varma että kyse oli salasuhteessa kyse oli pettämisestä?

Vierailija
114/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hilla Halla-aho on kaunis, koulutettu ja ilmeisesti myös varakas. Kuka hullu pettää tällaista naista?"

Miksei omasta mielestään ainakin alpha-uros voisi uskoa että nainen juuri on se, jonka pitäisi olla kiitollinen hänen Mestarillisesta seurastaan.

Kun mikään ei riitä ja sitä rataa...    sitten äkkää toisen naisen ja päässä kuuluu L'orealin mainos "You're worth it" ja ei muuta kuin naista kaatamaan   ;)

Vierailija
115/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hillalta ei irronnut hommalle aina kun ruinattiin?

Vierailija
116/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on tehty yhteistuumin ja tunnustettukin

Dna-testin jälkeen 2016.

Vierailija
117/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikkoon eivät ole tavanneet mutta päivittäin viestittelevät Jussin kanssa.

Kohta on Jussin viestit iltapäivälehdissä kaikkien luettavissa.

Vierailija
118/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi oikeasti tietää mitä lapsen äidin toimia suuresti paheksuvat itse tekisivät nyt kun lapsi alkaa olla riittävän iso ymmärtämään ja kysymään että kun kaikilla on isä, kuka on minun isä. Ihan ensiksi se että käydäänkö tämä kohu nyt kun lapsi on taapero eikä tajua tapahtumista höykäsen pöläystä, vai sitten kun hänellä on tarhakavereita tai koulukavereita? Vai pimitetäänkö lapselta tieto isästä aikuisuuteen asti ja samalla viedään oikeus isään? Vai tehdäänkö isästä lapselle sydänjuuria myöten loukkaava salaisuus? Lehdistä luetaan kuinka isä puhuu lapsistaan mutta jättää yhden rannalle? Minusta äiti teki oikein ja lapsen edun mukaisesti, viime tingassa.

Vierailija
119/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamulla on Kela Gold, mutta Halla-aholla on Vero Gold. Näiden ero on että Kela Goldin vuosilimiitti on n. 10k kun taas Vero Goldin on n. 100k

Vero Goldilla voi maksella jalkavaimon lentoja Brysseliin ja rahan eteen ei tarvitse tehdä mitään, kunhan vähän trollailee hommafoorumille joskus. Ei tarvi ikinä edes saapua kaupunginvaltuuston istuntoihin paikalle. Jää aikaa pelata jalkavaimojen kanssa. Veronmaksaja kiittää.

Vierailija
120/863 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika omituinen temppu naiselta tuoda asia esiin. Halla-ahohan on kaikesta päätellen tunnustanut lapsen ja ollut sen kanssa säännöllisesti tekemisissä. Tulee kyllä mieleen, että salarakas hakee nyt kostoa tai nolaamista. Koko median mielenkiinto on kohdistunut Halla-ahon aviottomaan lapseen - miten se hyödyttää lasta?  Jos minä olisin jonkun (julkkiksen) avioton lapsi, en haluaisi, että olisi yleisesti tiedossa faijani olevan häpeällisesti käyttäytynyt pukki ja mutsin löyhämoraalinen toinen nainen.

Mitä omituista siinä on jos haluaa, että oma lapsi tunnustetaan?! Itse näen asian näin, tuo kaikki rakentuu Halla-Ahon ympärille, jos hän ei olisi julkisuudessa, niin asia varmaankin tulisi ilmi ilman sitä. Liian helppoa ajatella, että sen naisen vika, naisella ei voi muuta olla mielessä kuin kosto, no haloo?? Miehellä on kaksi perhettä, joista kumpikaan ei mitään tiedä. Se mieshän se tässä laskelmoinut on!!! Ei se sen salarakkaan vika ole, mitä, pitäiskö naisen olla vain hiljaa ja alistua kohtaloonsa, ja äijä porskuttaa kahden perheen välillä!! .....