Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinusta on oletettu, että osaat tehdä vain koska olet nainen?

Vierailija
25.05.2017 |

Vastakohtana keskustelulle "Mitä sellaista sinusta on oletettu, ettet osaa tehdä vain siksi että olet nainen?"

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa lapsia.

Vierailija
2/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita miesasiakkaille oikean kokoiset vaatteet, he eivät omia kokojaan tiedä (en ole vaatekaupassa töissä vaan tavaratalossa aivan eri osastolla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tunnistan kangasta hipelöimällä, minkä tyyppinen kangas on kyseessä. Olenhan nainen, joten tunnen kankaat. Ehkä jonkun 100 % puuvillan tai akryylin osaan arvioida, mutta en todella mitään sekoitekankaita saati pesuohjeita näppituntumalla tunnista.

Vierailija
4/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tiedän jostain viihdealan julkkisten avioeroista.

Vierailija
5/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilla

Vierailija
6/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ukko kysyi multa marketin siivoustavaraosastolla, että onko tämä moppi hyvä.

Vierailija
7/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelu, neulominen, kutominen, ruuan laitto, leipominen. Ruokaa osaan kyllä tehdä, mutta en kovinkaan hyvin, enkä yhtään mitään monimutkaista.

Vierailija
8/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelu, neulominen, kukkien yms. hoito...

Vierailija
9/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykin ripustaminen.

Vierailija
10/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytekakun. En osaa eikä  kiinnosta. Sama homma meikkaamisen kanssa. hoitoviettiäkään ei ole.

Vierailija
11/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaaminen ja korkokengillä kävely

Vierailija
12/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voisitko korjata nää housut.." en. Mulla on surkeat kädentaidot. 

Vierailija
13/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimia itkumuurina. Varsinkin ihmiselle joka ei ota mitään vastaan. Se että tekisin asioita vain koska "niin nyt kuuluu tehdä". 

Vierailija
14/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelu, kukkien hoito ja useiden tavallisimpien ruokien (esim. makaronilaatikko) tekeminen ihan käden käänteessä ulkomuistista. Jostain syystä myös muut naiset kyselee multa tosta kukkien hoidosta, vaikken siitä tiedä mitään...

Vierailija
15/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoanlaitto ja leipominen

Vierailija
16/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena likkana olin sihteerinä niin johtokunnan vanha äijä kuvitteli että nielisin aina.

Vierailija
17/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinkeittäminen.

En juo kahvia, joten en sitä juuri koskaan keitä.

Vierailija
18/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompeleminen/neulominen/muut vastaavat käsityöt, en edes tiedä mitä niitä on ja miten eroavat toisistaan. 

Olen myös jonkinlainen ruoanlaiton teorian ja siivoamisen asiantuntija. 

Oletetaan että osaan tehdä juhlakampauksia ja hienoja meikkejä (pidän kyllä laittautumisesta, mutten osaa tehdä edes ranskanlettiä tai muuta silmämeikkiä kuin ripsivärin). Myöskään korkokengillä en osaa kävellä enkä sellaisia omista, vaikka on oletettu että tuollaisenkin taidon hallitsen. 

Monesti vanhemmat ihmiset ovat järkyttyneet, kun ovat kuulleet etten ole koskaan vaihtanut vauvan vaippaa. Olen laiska nainen, kun ei ole tullut sellaista tilannetta eteen :D

Vierailija
19/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa lapsia ja käsitellä nuoria jotka ei tottele ketään. Ei edes poliisia.

Laittaa ruokaa ja siivota ja pitää koko huusholli yksin kunnossa. Laittaa pihaa ja hoitaa lumityöt.

Jäädä kotiin lasten kanssa ja jättää menemättä omiin pikkujouluihin jotta mies pääsee omiinsa.

Että ei ole homma eikä mikään opiskella kolmessa vuodessa täystuntisen kolmivuorotyön ohessa alusta loppuun ylempikorkeakoulututkinto ja hoitaa lapset siinä sivussa.

Ja vielä se että minä sen vuoksi että olen nainen jostain ihmeen syystä haluaisin tehdä nuo edellä mainitut asiat. Not!

Vierailija
20/23 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkien hoito koska minulla on puutarha. Kyllä minä pidän puutarhan hoidosta mutta vain hyötykasvien. Inhoan kukkia ja joku orvokin tai pelargoinian hoito on minulle ihan outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi