Kelpaako miehille nainen, joka ei halua ollenkaan ikinä lapsia? :)
Kommentit (25)
Nykyään on paljon naisia sekä miehiä, jotka eivät halua lapsia. Vapaaehtoinen lapsettomuus on yleistä ja yleistyy selvästi kokoajan. Joten kyllä löytyy kaikille ottajia :)
Olen myös miettinyt tätä ja pelännyt, etten löydä miestä, joka haluaa olla lapseton. Oman kokemukseni mukaan 20-30-vuotiaat miehet eivät tunnu osaavan sanoa, haluavatko lapsia. Yleinen vastaus tuntuu olevan, että no en tiedä, ehkä joskus. Turhauttavaa. Eikä ihan ensimmäisillä treffeillä viitsisi alkaa kysellä, haluaako mies lapsia joskus.
Toivottavasti, koska minä en ainakaan muuten löydä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aika moni mies sanoo, ettei halua lapsia, luulen, että he eivät paradoksaalisesti halua kuitenkaan vaimoa, joka jakaa tämä ajatuksen.
Kyllähän lapsia haluava nainen on tietyllä tavalla pehmeäluonteisemman ja naisellisemman oloinen mielikuvissa. Enpä kuitenkaan tämän takia valitsisi sellaista naista, vaan velanainen on minulle ainut vaihtoehto. En vain kestä lapsien seuraa ja ääntä pitkään ja olen erittäin huono ottamaan vastuuta muista kuin itsestäni, ja oikeastaan itsestänikin huonohko.
Minä ainakin haluaisin.