Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi juhlien järjestäminen on aina niin vaikeaa?

Vierailija
25.05.2017 |

Tai ei siinä muuta hankalaa ole kuin ihmisten saaminen paikalle. Yrittää kysellä sopivia ajankohtia, laittaa kutsua pari kuukautta etukäteen, kokeilee eri vuodenaikoja ja paikkoja ja silti paikalle tulee ehkä se 15-25% kutsutuista. Onko teillä jotain vinkkejä tai kikkoja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt. Kai ees joku täällä on saanut järkättyä onnistuneet juhlat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mikä on juhlan aihe?

Vierailija
4/11 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, mikä on juhlan aihe?

Vaikka mitä on ollut synttäreistä valmistumiseen. Lisäksi epämääräisiä "kesäjuhlia" ja muuta missä ei mitään erikoisempaa syytä. Ollut teemalla (harvemmin) ja ilman

Vierailija
5/11 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pidin viimeksi synttäreitäni, soitin kaikille kavereilleni noin kuukautta ennen bileitä. Paikalle saapui noin 30 kaveriani. Vain 3 kutsuttua ei tullut ja niistäkin kahdella oli etukäteen tiedossa ollut este. 

Luulen, että hyvän osanoton takasi se, että soitin heille kaikille. Ei mitään Facebook- tai WhatsApp-kutsuja

Vierailija
6/11 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlija kirjoitti:

Kun pidin viimeksi synttäreitäni, soitin kaikille kavereilleni noin kuukautta ennen bileitä. Paikalle saapui noin 30 kaveriani. Vain 3 kutsuttua ei tullut ja niistäkin kahdella oli etukäteen tiedossa ollut este. 

Luulen, että hyvän osanoton takasi se, että soitin heille kaikille. Ei mitään Facebook- tai WhatsApp-kutsuja

Kiitos vinkistä. Tätä voisi kokeilla seuraavalla kerralla

Vierailija
7/11 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti vieraat eivät oikein viihdy teidän juhlissanne. Ei millään pahalla, mutta jotkut ihmiset eivät vain osaa emännöidä/isännöidä siten, että kaikilla on mukavaa ja tunnelma rento, vaikka kivoja ihmisiä olisivatkin. Tiettyihin kyläpaikkoihin alkaa muutaman vuoden jälkeen keksi tekosyitä, ettei tarvitsisi mennä.

Tai sitten ystävänne ovat harvinaisen kiireisiä ihmisiä.

Vierailija
8/11 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti vieraat eivät oikein viihdy teidän juhlissanne. Ei millään pahalla, mutta jotkut ihmiset eivät vain osaa emännöidä/isännöidä siten, että kaikilla on mukavaa ja tunnelma rento, vaikka kivoja ihmisiä olisivatkin. Tiettyihin kyläpaikkoihin alkaa muutaman vuoden jälkeen keksi tekosyitä, ettei tarvitsisi mennä.

Tai sitten ystävänne ovat harvinaisen kiireisiä ihmisiä.

Mitenköhän tässä voisi kehittyä? Mielestäni oon aina ihan rento enkä vouhota tai neuroottisesti jakele lasinalusia. Puitteet ovat mielestäni kunnossa ja otan tarjoiluissa vieraat huomioon

Vierailija
9/11 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Selvästi kyse on siitä, että porukka ei viihdy juhlissani. Kaikki pääsevät paikalle jos kyseessä on jonkun muun järjestämät bileet, mutta minun juhliini paikalle tulee juurikin noin 20% kutsutuista. Todella ikävää. Joskus olen potenut hirveää kriisiä tästä ja olen miettinyt, että enkö ole kovin pidetty ihminen sitten kuitenkaan. Kavereita on, mutta mikseivät he halua viettää aikaa juhlissani? Muuten vaan kahvittelu- ja kännäysseura kelpaa, mutta juhlani eivät :( 

Voi myös olla, että ihmiset laiskistuvat. Kotisohva alkaa tuntua houkuttelevammalta ja kynnys tehdä oharit on matala (kiitos facebookin ja whatsappin). Ihmiset saattavat myös ajatella, että "ei se nyt haittaa jos minä jätän menemättä, meneväthän muut kuitenkin". Harmi sitten vaan, jos 80% kutsutuista ajattelee näin :(

Vierailija
10/11 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en osaa neuvoa. Halusin järjestää 50-v juhlat. Ainoa veljeni on tuolloin matkoilla, samoin ainoa tätini. 15-vuotias tyttäreni haluaa mielummin mennä koulun loppumisen kunniaksi viikoksi kaverilleen, joka asuu aivan eri paikkakunalla. Pojallani on paras syy ever, anopin 50-v synttärit ovat tasan samana  päivänä, ja sinne ei tarvitse matkustaa, mun luokse olisi 250 km. Mun bestis on tuolloin toipilas ikävästä leikkauksesta.

Vierailija
11/11 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös olla, että ihmiset laiskistuvat. Kotisohva alkaa tuntua houkuttelevammalta ja kynnys tehdä oharit on matala (kiitos facebookin ja whatsappin). Ihmiset saattavat myös ajatella, että "ei se nyt haittaa jos minä jätän menemättä, meneväthän muut kuitenkin". Harmi sitten vaan, jos 80% kutsutuista ajattelee näin :(

Jep tuo on niin kurja ajattelutapa :(