Miksi tämä pakkomielle vaan ajan kanssa pahenee?
Luvattiin että helpottaa, katkaset vaan välit juu ja unohtuu koko hyypiö mutta ei...
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ihmismieli on kaunis. Auttaisiko puhuminen tämän henkilön kanssa tai jonkun muun kanssa?
Ehkä puhuminen sinun kanssasi helpottaa?
Tosi nätti on mieli... No ei auttanut viimeksi kun puhuttiin niin huusin kauniisti kuin palosireeni että pysy kaukana.. Kauniin looginenkin tämä mieli on...
Miten voi vihata ja haluta ja toivoa painuvan sinne missä pippuri kasvaa mutta haluta lähelle? Inhota mutta ei kestä eroa koska niin ihana? Ja tämä kropassa risteilevä tunteiden kirjo on vielä inhottavampaa..
Tekisi mieli lyödä koska en voi olla haluamatta häntä.
Tämän kaiken piti olla sillä ohi kun sanoo ei ja heippa mutta ei ole, miksi? Ei perustelut, ei järkisyyt, ei mikään auta..
Mulla kesti kolme vuotta. Mutta kun se psykoosi menee ohi, ah mikä vapaus!
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesti kolme vuotta. Mutta kun se psykoosi menee ohi, ah mikä vapaus!
Miten pääsit irti?
Olet fyysisesti koukussa. Et henkisesti pysty muuttumaan. Eli haluat olla haluttu, todisteluita kaipaa epävarma.
Hakkaa säkkiä, masturboi.
Jos hän oli väkivaltainen, juokse pois.
Jos itse olit se hankala, armahda toinen sinusta. Jos rakastaa, antaa toisen mennä.
Vierailija kirjoitti:
Olet fyysisesti koukussa. Et henkisesti pysty muuttumaan. Eli haluat olla haluttu, todisteluita kaipaa epävarma.
Hakkaa säkkiä, masturboi.
Jos hän oli väkivaltainen, juokse pois.
Jos itse olit se hankala, armahda toinen sinusta. Jos rakastaa, antaa toisen mennä.
Niin en pysty muuttumaan, oisko vinkkejä? Nyrkkeilysäkin ostin ihan tätä prosessia varten, ei auta, masturboida en voi koska ajattlen häntä. Juoksin pois mutta ajatukset jäi. Ei ollu kyllä väkivaltainen mutta narsisti.
Rakastin rakastin ja annoin mennä ja mitä sain? Hirveän piinan joka ei lopu ikinä, nyt kaduttaa ja mietin että loppuisko tämä piina äkimmin jos kävis läpi ihan vaikeemman kautta. Ehkä mieluummin enemmän kipua mutta äkimmin ohi kuin tämmöistä vuosien tolkutonta piinaa?
Aika parantaa. Onko limerenssi ilmiönä tuttu?
Vierailija kirjoitti:
Aika parantaa. Onko limerenssi ilmiönä tuttu?
Niin mahtaako olla 10 vai 20 vuotta? Ei sitä mahdottomia jaksa odotella että aika parantaa.. Ihan samasta näyttää hänkin kärsivän..
Eikö olekin hassua että aina sanotaan että pitäisi mennä eteen päin ja pitäisi ja pitäisi mutta missään ei jaeta neuvoja miten sen prosessin saa toteutettua...
Olet kiinni koska edelleen toivot suhteen jatkuvan. Itselleni auttoi narsistista irtautumiseen kun tajusin miten pohjalla olin. Sitä yritän aina ajatella jos alan haikailemaan häntä takaisin.
Monta vuotta perässä kärkkynyt taka-aasialainen yrittää sitä vastoin pimeässä kortteli missä lie huutamalla jöttää entisen asiakkaansa! Voisi kuvitella että on amatööri-hörö kadulta mutta kolossa edelleen huutaa. Ei siis pystynyt 2014 ottamaan "vastaan" vaan kolleegalle pilapuhelu miesasiakkaan käynnin aikana, tiesi siis hyvin koska kohteensa tuli asiakkaaksi.
Ja tunnin,parin päästä korttelissa jatkuva "mä rakasta sua",
Huom. 0 ms tapailuja muuta vaataavaa, mahtaa olla sika-tyhmä sikarikki.
Ja lisää haluaa ongelmia iitselleen. Tuossa ajassa kilpaileva on yrittäjä perustanut maailmanlaajuisen ketjun!!!
Vierailija kirjoitti:
Olet kiinni koska edelleen toivot suhteen jatkuvan. Itselleni auttoi narsistista irtautumiseen kun tajusin miten pohjalla olin. Sitä yritän aina ajatella jos alan haikailemaan häntä takaisin.
Alitajuisesti ehkä.. Ehkä kaikki on tulosta siitä että kielsin tunteeni alusta asti...
Ihmismieli on kaunis. Auttaisiko puhuminen tämän henkilön kanssa tai jonkun muun kanssa?