Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia ihmisiä nämä netissä ilkeilijät ovat tosielämässä?

Vierailija
25.05.2017 |

Oli keskustelun aihe mikä hyvänsä, aina paikalle löytää tiensä joku, jonka on pakko vastata ilkeästi tai vähintäänkin ylimielisesti. Selvää on, ettei "oikeassa elämässä" voi käyttäytyä samalla tavalla. Miksi on niin vaikeaa olla kunnollinen täällä, kun se onnistuu aivan hyvin muuten?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin samasta aiheesta alkukeväästä. Sain vastaukseksi monta kommenttia pelkkää vihaa.

Vierailija
22/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvin moraalinen ihminen netin ulkopuolella. Netissä on vaan kiva päästellä vähän höyryjä kun saa laukoa suoraan jollekin ihmisapinalle mitä huvittaa

Et ole aidosti moraalinen. Olet feikki. Ja aika monet ihmiset vaistoavat feikit esim. rekrytointitilanteissa.

Miten tuo rekrytointi tilanne liittyy yhtään mihinkään? Sivusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai paljastaa sut.Mikä tuntuu todennäköisimmltä.Mitä motkotat,jos kaik on jees omasta mielestäsi.

Vierailija
24/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Voin vain kuvitella...

Kun näkee oikeassa elämässä poliisin, rehtorin, Kelan tai pankin virkailijan, lääkärin tai poliitikon, on vaikea kuvitella tätä nettiin ilkeilemään ja haukkumaan muita. Oikeastaan on vaikea kuvitella edes "tavallisempaa" työtä tekevää kuten kassahenkilöä tai siivoojaa tai jotain asiakaspalvelijaa tänne kettuilemaan, koska oikeassa elämässä ne on yleensä niin mukavia. Yleensäkin ihmiset, joita ei henkilökohtaisesti tunne, vaikuttaa oikeassa elämässä kivoilta. Kuitenkin varmaan suurin osa ilkeilijöistä ja haukkujista on sellaisia, ettei sitä oikeassa elämässä heistä uskoisi.

Tähän täytyy sanoa, että kyllä se poliisi osaa ilkeillä ihan päin naamaakin, vaikka aihetta ei olisikaan, vaikka niin kuvitteleekin.

Vierailija
25/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvin moraalinen ihminen netin ulkopuolella. Netissä on vaan kiva päästellä vähän höyryjä kun saa laukoa suoraan jollekin ihmisapinalle mitä huvittaa

Et ole aidosti moraalinen. Olet feikki. Ja aika monet ihmiset vaistoavat feikit esim. rekrytointitilanteissa.

Jos ihminen käyttäytyy kaikkien moraalisääntöjen mukaan irl, on hän silloin aidosti moraalinen. Mikäs sä olet tuomioita jakelemaan kenellekään?

Vierailija
26/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai paljastaa sut.Mikä tuntuu todennäköisimmltä.Mitä motkotat,jos kaik on jees omasta mielestäsi.

Mihis tämä nyt liitty?

Vierailija
27/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin veikata,etkä ole.Tunnet jonkinsortin häpeää jo tekiäsi kohtaan,esität parempaa

Vierailija
28/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekrtointi tilanteessa lienee ollaan hakemassa työpaikkaa. Ei ihmissuhdetta, jos olen oikein ymmärtänyt?

Vierailija
29/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin veikata,etkä ole.Tunnet jonkinsortin häpeää jo tekiäsi kohtaan,esität parempaa

Nukuppas pääs selväks et tiedät edes mihin kohtaan täytyy kommentoida.

Vierailija
30/82 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teet työs hyvin, ei siihen pitäis olla kenelläkään mitään sanomista. Itse en ilkeile netissä.

Vierailija
31/82 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvää on, ettei kovin vaativa ajattelu tule sekavan haukkutulvan kanssa eli tietyt työpaikat rajautuvat pois.

Empatiaa ei ole, tietyt työpaikat ja ihmissuhteet rajautuvat pois.

Ihmissuhdetaitoja ei ole, tietyt työpaikat ja ihmissuhteet rajautuvat pois.

Haukkumiseen palstalla on loputtomasti aikaa, tietyt työpaikat ja ihmissuhteet rajautuvat pois.

Siitä voi päätellä jonkinlaista mallia. Yksinäistä duunia ilman vastuuta jos nyt duunia ollenkaan, ei pysyviä ihmissuhteita.

Halusin vain kommentoida tätä, että minulle tuottaa hankaluuksia edes ajatella vastaavani ilkeästi missään, muuten kuin jos menee hermot, luulen syyksi että olen liian empaattinen varmaan, mutta silti toi mitä sanoit kuvaa mua. "Yksinäistä duunia ilman vastuuta jos nyt duunia ollenkaan, ei pysyviä ihmissuhteita."

Ehkäpä nekin on ihmisiä joilla on menny syystä tai toisesta hermo?

Vierailija
32/82 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi pidetty, hauska tyyppi töissä ja lojaali, välittävä ystävä vapaa-ajalla. Palstalla päästelen höyryjä ja laitan idiootteja paikalleen.

Vierailija
33/82 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELÄMÄM GOLU 

Vierailija
34/82 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rekrytointikommentti on hassu. Rekrytoijathan etsivät aina sitä samanlaista sosiaalista tyyppiä. Meillä on töissä maailman paras työntekijä, joka ei pärjää noissa rekrytointitilanteissa yhtään. Hän on sitä tyyppiä, josta ei saa hyvää ensivaikutelmaa. Mutta sen luotettavampaa työntekijää ei olekaan kuin hän.

Ikävä kyllä voimme työllistää häntä vain osa-aikaisesti, sillä meillä ei ole kokoaikaiseen työntekijään varaa. Tuon ihmisen kohdalla on valitettavasti niin, että kaikki rekrytoivat ovat hänen kohdallaan väärässä.

Vierailija
35/82 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tosi pidetty, hauska tyyppi töissä ja lojaali, välittävä ystävä vapaa-ajalla. Palstalla päästelen höyryjä ja laitan idiootteja paikalleen.

Mut mikä sä olet laittamaan ketään paikalleen?

Vierailija
36/82 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joka ammatissa tarvitse olla yli sosiaalinen.

Vierailija
37/82 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli keskustelun aihe mikä hyvänsä, aina paikalle löytää tiensä joku, jonka on pakko vastata ilkeästi tai vähintäänkin ylimielisesti. Selvää on, ettei "oikeassa elämässä" voi käyttäytyä samalla tavalla. Miksi on niin vaikeaa olla kunnollinen täällä, kun se onnistuu aivan hyvin muuten?

Taidat olla näitä jotka ovat eläneet todella helpon elämän jossa vanhemmat ovat aina korjanneet kaikki ongelmat edeltäsi pois ja nyt netissä joudut ensimmäistä kertaa kohtaamaan kritiikkiä tai jopa ihmisiä jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä ja tämä nyt ottaa niin kovasti sinua päähän.

Vierailija
38/82 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut mikä sä olet laittamaan ketään paikalleen?

Idiotismin voittoon tarvitaan vain se, että normaalit ovat hiljaa.

Vierailija
39/82 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla näitä jotka ovat eläneet todella helpon elämän jossa vanhemmat ovat aina korjanneet kaikki ongelmat edeltäsi pois ja nyt netissä joudut ensimmäistä kertaa kohtaamaan kritiikkiä tai jopa ihmisiä jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä ja tämä nyt ottaa niin kovasti sinua päähän.

Tehän olette samaa mieltä. Käytkö täysillä? Sivusta.

Vierailija
40/82 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on kokenu niin paljon vastoinkäymisiä, ettei tilapäisesti jaksa kuunnella ininää tikusta sormessa aikuisella ihmisellä. Ei voi tietää.