Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia ihmisiä nämä netissä ilkeilijät ovat tosielämässä?

Vierailija
25.05.2017 |

Oli keskustelun aihe mikä hyvänsä, aina paikalle löytää tiensä joku, jonka on pakko vastata ilkeästi tai vähintäänkin ylimielisesti. Selvää on, ettei "oikeassa elämässä" voi käyttäytyä samalla tavalla. Miksi on niin vaikeaa olla kunnollinen täällä, kun se onnistuu aivan hyvin muuten?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusereita..

Vierailija
2/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sellaisia, jotka eivät uskalla puhua suoraan, vaikka ajattelevat pahaa muista ihmisistä koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku näistä ilkeilijöistä voi olla vaikka ystäväsi, anonyymina voi paljastaa todellisen minänsä.

Vierailija
4/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää on, ettei kovin vaativa ajattelu tule sekavan haukkutulvan kanssa eli tietyt työpaikat rajautuvat pois.

Empatiaa ei ole, tietyt työpaikat ja ihmissuhteet rajautuvat pois.

Ihmissuhdetaitoja ei ole, tietyt työpaikat ja ihmissuhteet rajautuvat pois.

Haukkumiseen palstalla on loputtomasti aikaa, tietyt työpaikat ja ihmissuhteet rajautuvat pois.

Siitä voi päätellä jonkinlaista mallia. Yksinäistä duunia ilman vastuuta jos nyt duunia ollenkaan, ei pysyviä ihmissuhteita.

Vierailija
5/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvin moraalinen ihminen netin ulkopuolella. Netissä on vaan kiva päästellä vähän höyryjä kun saa laukoa suoraan jollekin ihmisapinalle mitä huvittaa

Vierailija
6/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Voin vain kuvitella...

Kun näkee oikeassa elämässä poliisin, rehtorin, Kelan tai pankin virkailijan, lääkärin tai poliitikon, on vaikea kuvitella tätä nettiin ilkeilemään ja haukkumaan muita. Oikeastaan on vaikea kuvitella edes "tavallisempaa" työtä tekevää kuten kassahenkilöä tai siivoojaa tai jotain asiakaspalvelijaa tänne kettuilemaan, koska oikeassa elämässä ne on yleensä niin mukavia. Yleensäkin ihmiset, joita ei henkilökohtaisesti tunne, vaikuttaa oikeassa elämässä kivoilta. Kuitenkin varmaan suurin osa ilkeilijöistä ja haukkujista on sellaisia, ettei sitä oikeassa elämässä heistä uskoisi.

Vierailija
7/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin vaikeaa olla kunnollinen täällä, kun se onnistuu aivan hyvin muuten?

Uskoisin perussyyn olevan pienimunaisuus. Kun oma itsetunto ei riitä, niin sitä yritetään korostaa alentamalla muita.

Vierailija
8/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on varmaan semmoisia 12-17 vuotiaita jonka mielestä haukkuminen on hauskaa. Ketään ei saa haukkua jos ei syytä siihen ole

Vierailija
9/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irl elämän perusteella kaikkein ilkeimmät itseä kohtaan on ollu aina ne kaikkein kauneimmat kanssa sisaret ja miehet myös.

Vierailija
10/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Suurin osa on varmaan semmoisia 12-17 vuotiaita jonka mielestä haukkuminen on hauskaa. Ketään ei saa haukkua jos ei syytä siihen ole

aika usein on kyllä syytä haukkua ja aika monia

Vierailija
11/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaavat huvikseen eli kujeilevat. Miä teen niin mutten ole ilkeä ellei minua loukata,siis tosielämässä. Netissä minua ei voi loukata. Ihmettelen itsekin aggressiivisia inttäjiä ja mimoosamaisia ammattiloukkaantujia

Vierailija
12/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika kirjoitti:

Suakin voi joku haluta haukkua ja aiheesta?

Vierailija
13/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mika kirjoitti:

Suakin voi joku haluta haukkua ja aiheesta?

vaikka joo, ei se muhun vaikuta

Vierailija
14/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tänne oksenneta suustaan ihan kaikki mahdollinen törky, saman tekeminen tosielämässä poikisi liian paljon seuraamuksia. Olen kuitenkin huomannut että tämä palsta on muuttunut parempaan päin, kun satunnaisesti on täällä tullut käytyä jo pidemmän aikaa.

Vierailija
15/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku näistä ilkeilijöistä voi olla vaikka ystäväsi, anonyymina voi paljastaa todellisen minänsä.

Ei "todellinen minuus" vaan vain yksi puoli ihmisyydestä

Vierailija
16/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lastenhoitaja. Et uskoisi minusta.

Vierailija
17/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tänne oksenneta suustaan ihan kaikki mahdollinen törky, saman tekeminen tosielämässä poikisi liian paljon seuraamuksia. Olen kuitenkin huomannut että tämä palsta on muuttunut parempaan päin, kun satunnaisesti on täällä tullut käytyä jo pidemmän aikaa.

Ei oksenneta. Itse olen yksi niistä jotka koittaa parantaa tasoa.

Vierailija
18/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää millaisia ikis, kilttimies sekä se naistenvihaaja-akka ovat oikeasti. En usko että ovat kovin onnellisia tai päästään terveitä koska ei normaali ihminen jauha koko aikaa samaa juttua.Vitsitkin vanhenevat, vain sairas ei ymmärrä lopettaa ajoissa.

Vierailija
19/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvää on, ettei kovin vaativa ajattelu tule sekavan haukkutulvan kanssa eli tietyt työpaikat rajautuvat pois.

Empatiaa ei ole, tietyt työpaikat ja ihmissuhteet rajautuvat pois.

Ihmissuhdetaitoja ei ole, tietyt työpaikat ja ihmissuhteet rajautuvat pois.

Haukkumiseen palstalla on loputtomasti aikaa, tietyt työpaikat ja ihmissuhteet rajautuvat pois.

Siitä voi päätellä jonkinlaista mallia. Yksinäistä duunia ilman vastuuta jos nyt duunia ollenkaan, ei pysyviä ihmissuhteita.

Halusin vain kommentoida tätä, että minulle tuottaa hankaluuksia edes ajatella vastaavani ilkeästi missään, muuten kuin jos menee hermot, luulen syyksi että olen liian empaattinen varmaan, mutta silti toi mitä sanoit kuvaa mua. "Yksinäistä duunia ilman vastuuta jos nyt duunia ollenkaan, ei pysyviä ihmissuhteita."

Vierailija
20/82 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvin moraalinen ihminen netin ulkopuolella. Netissä on vaan kiva päästellä vähän höyryjä kun saa laukoa suoraan jollekin ihmisapinalle mitä huvittaa

Et ole aidosti moraalinen. Olet feikki. Ja aika monet ihmiset vaistoavat feikit esim. rekrytointitilanteissa.