Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut pakkokutsutut vieraat eivät tajua jättää tulematta?

Vierailija
25.05.2017 |

Ihan tosi. Luulisi sillä serkun hoidollakin rinkuttavan päässä kellot edes sen verta, että tajuaisi ettei häntä kutsuta kuin pakosta ja etiketin sanelemana. Kun ei olla oltu juuri lainkaan tekemisssä, mutta kun nyt sattuu saman katon alla serkun kanssa asumaan, niin pakko sekin sittem kutsua ettei tule jälkiporua... Tai joku miehen kaverin avokki, joka koskaan ei ole päässyt porukkaan kuulemma mukaan, on aina vain hiljaa kun joutuu seuraan. Luulisi, että tajuaisi viimein ettei kaikkialle ole sitten pakkko änkeytyä.

Menetkö itse joka hiton juhliin vain koska puolisosi on kutsuttu ja sinut pakollisena lisänä? Jos niin mieti vielä kun seuraava kutsu tulee, että halutaankohan sinut sinne ihan oikeasti...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän te sanotte, että kutsu keitä haluat, mutta voi sitä ulinaa ja loukkaantumista, jos sitä omaa vakipanoa tai liutaa kiljuvia kakaroita ei saakaan tuoda juhliin tilantukkeeksi.

Ap

Vierailija
42/44 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ap aina tehdä niin, että tarjoat niissä häissäsi niille pakkokutsutuille vain makarooonilaatikkoa. 200 g riittää heille per nuppi. Siis ettet joudu heille sitä kallista illallista tarjoamaan. Lista vain pitopalveluun pakkokutsuttujen nimistä ja istumapaikoista tiedoksi ennakkoon, niin tietävät kelle tarjoilla vain sen makarooonilaatikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne häihin ole pakko kutsua ketään, jota ei halua. Itse kutsuin sukulaisistani vain vanhempani, siskon + miehen ja yhden tädeistäni. Loput tädit, enot, sedät ja serkut jätin kutsumatta, koska en heitä juurikaan tapaa. Ei ole mun ongelma, jos loukkaantuu. Kavereille tosin kutsut olivar +avec. Tämä pitkälti siitä syystä, että tunnetaan kaveriemme puolisot melko hyvin. Ei ainakaan omassa lähipiirissäni ole sellaisia, jotka vaihtavat puolisoaan vuosittain. Olemme tosin aikuisia. Ap ja hänen kaverit ilmeisesti ei ole.

Vierailija
44/44 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän te sanotte, että kutsu keitä haluat, mutta voi sitä ulinaa ja loukkaantumista, jos sitä omaa vakipanoa tai liutaa kiljuvia kakaroita ei saakaan tuoda juhliin tilantukkeeksi.

Ap

Niin kuin sanottu, sun häät sun päätös ja tietty sulhasen myös, häntä ei pidä sivuuttaa. Muiden mielipiteillä voi pyyhkiä vaikka takamuksen, koska kaikkia ei voi miellyttää. Se on fakta ja pitää löytyä sen verran omaa tahtoa, ettei muut pidä kynnysmattona. Tosin, niin kuin joku tuolla aiemmin sattui mainitsemaan, niin mikäli häät maksaa joku muu kuin hääpari, on hänen toivettaan myös kuultava. Kuka muka haluaa vakipanonsa sukujuhliin? Varmasti hyvin harva... En minä ainakaan. Seksielämäni ei ole kahvipöytäkeskustelun aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä