Jouduitko töihin tänään kikyn takia?
Kommentit (20)
Sipilä itse kasvattaa kilpailukykyä mussuttamalla voileipäkakkua ja kahvia Koiviston hautajaisissa.
En. Oon tavallinen toimistotätönen pienyrityksessä, ja meillä ei kikyä noteerattu millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä itse kasvattaa kilpailukykyä mussuttamalla voileipäkakkua ja kahvia Koiviston hautajaisissa.
Eiks niillä olekaan raikkaita voileipiä :(
Olen kyllä aina töissä, joten eipä tämä paljon heilauttanut..terkuin yrittäjä.
En sen enempää kuin muinakaan päivinä jolloin pyrin itseni työlläni elättämään.
Meillä tämä on edelleen vapaata. Olen vielä sängyssä, kohta taidan nousta ylös.
Huominenkin on toimisto kiinni ja kaikilla vapaata!
Tämä nykyinen Kiky on ajanut minut helatorstaina töihin jo 25 vuoden ajan. Tänäänkin tehtaalle iltavuoroon.
Ei kiky, ihan vaan koska jonkun on pakko hoitaa maajussin elukat kun isäntä ei itse pysty siihen selkäleikkauksen jäliltä. Lomittaja siis olen.
Kenellä nyt on palkallinen vapaapäivä ja kenellä palkaton? Miten se siis muuttui entisestä? Jos siis työpaikka on pyhinä pimeänä?
Ainiin! Enpä muistanutkaan että nyt on yleinen vapaapäivä. Voi paska..jos olisin muistanut, niin olisin käynyt jo eilen kaupoissa. Eikä tietenkään ole eläinlääkäritkään auki, ääähh.
Meillä Kikyn vuoksi lisättiin 30min työaikaa jokaiselle viikolle.
Ei, tein vapaaehtoisesti tunnin verran etätöitä, että sain tuupattua asioita kollegoille ulkomailla.
En joutunut, on palkallinen vapaapäivä. Meillä ei kikytetä.
En. Meillä ei mitään kikyjä ole, joutuu tekemään 15h päiviä ihan normaalistikin. Ei ota päähän (siis tämä vapaa, muuten kyllä koko ajan). Rekkakuski.
En. Ne jotka joutuivat eivät taida kovin suurella teholla tehdä töitä tänään ja iso osa puuttuu. Minun mielestäni, jos työnantaja haluaa työntekijöitä töihin helatorstaina, niin voisi ehdottaa tuplapalkkaa. Monella työpaikalla ollaan pyhät töissä ja kun työntekijä viihtyy työpaikallaan, niin ei koe sitä ongelmaksi välttämättä.
Palkallinen vapaa ja huomenna pekkanen.
Vierailija kirjoitti:
Noh noh kyllähän vahvasti tuntuu , että Sipilä on ensisijaisesti kansan, vähäosaisten ja työtätekevien puolella, eiks niin. Kokoajan on parantamassa tavallisen palkansaajan asioita. Erityisesti työttömien työnhakijoiden asiat ovat varmaankin hyvin lähellä rakastetun pääministerimme sydäntä.
En, otin kaksi päivää omaa saikkua.
Kiitos Sipilän jäätiin siis yksi päivä miinukselle, työntäköön kilpailukykysopimuksen perseeseensä.