Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossut aiheutti viattoman lapsen kuoleman!

Vierailija
25.05.2017 |

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuli sellainen tunne että jollakulla on nyt jotain hampaankolossa henkilökohtaisesti sossua vastaan? Kamalia tapauksia tälläiset, mutta ei sossutkaan mitään ylijumalia ole.

Eivätkä näköjään edes ammattilaisia.

Eivätköhän he ammattilaisia ole, enkä ole koskaan sossun kanssa tekemisissä ollut, mutta inhimillisiä erehdyksiä tapahtuu, on kiire, stressi, hankalia asiakkaita, varmaan jopa uhkailua ja ties mitä. Joten ikävä kyllä tälläisiäkin tapauksia sitten sattuu joskus.

Minä olen ollut sossun kanssa tekemisissä, ja haistan että olet takuuvarmasti sossu. Kukaan muu ei nimittäin pelkää hankalia asiakkaita niin paljon kuin sossut. Jättävät nämä huostaamatta ja tunkevat vaan näille kasakaupalla rahaa. Alaikäisille omat kämpät ja työssäkäyvää paremmat toimeentulot ja harkinnaiset. Mutta kun asiat eivät hoidu pelkästään rahalla. Tarvittaisiin välittämistäkin.

kaupan kassa ja sossu siis haisevat samalta vissiin sitten. No se selittää miksi minua katsellaan joskus nypeästi.

Kaupan kassat eivät jaa rahaa, vaan ottavat sitä, ja yleensä kortilta. Olet jo jäänyt kiinni.

Vierailija
22/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää itse edes vuosi sossun työtä ja tulkaa sitten haukkumaan sossuja uudestaan. Hirveä asiakasmäärä, kiire, ihmiset valehtelevat ja heitä uhkaillaan.

Kuule en tekisi päivääkään tuollaista p*skaduunia. Enkä varsinkaan rahasta. 

Minkälainen ihminen haukkuu toisen työtä joka on vielä todella tärkeä työ paskaduuniksi? Häpeä edes vähän.

En häpeä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuli sellainen tunne että jollakulla on nyt jotain hampaankolossa henkilökohtaisesti sossua vastaan? Kamalia tapauksia tälläiset, mutta ei sossutkaan mitään ylijumalia ole.

Eivätkä näköjään edes ammattilaisia.

Eivätköhän he ammattilaisia ole, enkä ole koskaan sossun kanssa tekemisissä ollut, mutta inhimillisiä erehdyksiä tapahtuu, on kiire, stressi, hankalia asiakkaita, varmaan jopa uhkailua ja ties mitä. Joten ikävä kyllä tälläisiäkin tapauksia sitten sattuu joskus.

Minä olen ollut sossun kanssa tekemisissä, ja haistan että olet takuuvarmasti sossu. Kukaan muu ei nimittäin pelkää hankalia asiakkaita niin paljon kuin sossut. Jättävät nämä huostaamatta ja tunkevat vaan näille kasakaupalla rahaa. Alaikäisille omat kämpät ja työssäkäyvää paremmat toimeentulot ja harkinnaiset. Mutta kun asiat eivät hoidu pelkästään rahalla. Tarvittaisiin välittämistäkin.

kaupan kassa ja sossu siis haisevat samalta vissiin sitten. No se selittää miksi minua katsellaan joskus nypeästi.

Kasakaupalla, ei kassakaupalla...  :)

Vierailija
24/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää itse edes vuosi sossun työtä ja tulkaa sitten haukkumaan sossuja uudestaan. Hirveä asiakasmäärä, kiire, ihmiset valehtelevat ja heitä uhkaillaan.

Minkälainen ihminen haukkuu toisen työtä joka on vielä todella tärkeä työ paskaduuniksi? Häpeä edes vähän.

En häpeä mitään.

Sen kyllä uskon.

Vierailija
25/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen käskee muiden tehdä sossun duunia - ilman koulutusta????????????????????????????

Vierailija
26/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En häpeä mitään.

Sen kyllä uskon.

Ei ole uskon asia, vaan tieto jonka juuri sait.

Vierailija
27/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sossut kumarsivat Eerikan mummun edessä.

Olihan tämä pyhä sossujohtaja ja poikansa pyhän sossujohtajan pyhä poika. Millaisiakohan muiden sossujen lapset ovat?

Varmasti yhtä ihania ja hyvin kasvatettuja...

Vierailija
28/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä heitä edes rangaistu!

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/8-vuotiaan_Eerikan_surma

Tyhmyydestä ei sakoteta.

Vierailija
29/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se oikeuttaakin toimimaan mielivaltaisesti yms. Pitääkö se oma pahaolo purkaa asiakkaisiin?

Vierailija
30/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se yksiössä asunnut ent juoppo naistenhakkaaja absolutisti ja hänen naisystävänsä joka teeskenteli ranskalaista lääkäriä vaikka oli lähihoitaja. Sirpa ja Touko.

Eerikan äiti puuttui, oli huolestunut, mutta sossut sanoivat että ehkä sulla viiraa päässä. Tragedia josta on opittavaa. Päättävä sos.tt oli Seija Marin.

Vierailija
31/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut filosofian kautta tuota keissiä. Voidaanko sanoa että lapsi oli täysin viaton, jos sillä oli surmaajan ja sossumummon geenejä, ja näiden antama kasvatus? Mitä rääkätystä lapsesta olisi tullut isona? Sossujohtaja? Vai olisiko ollut niin vahva että olisi pystynyt katkaisemaan suvun perinteet?

Mitä on pahuus?

Vierailija
32/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen käskee muiden tehdä sossun duunia - ilman koulutusta????????????????????????????

Kuka sitä ilman koulutusta tekee? Tiesitkö että tuo yltiömäinen kysymysmerkkien määrä antaa susta todella juntin kuvan.

Vierailija
33/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tämä pyhä sossujohtaja ja poikansa pyhän sossujohtajan pyhä poika. Millaisiakohan muiden sossujen lapset ovat?

Voin kertoa että rappionarkkareita ja psyykkisesti vaurioituneita ovat sossujen lapset. Varma tieto.

Vierailija
34/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se yksiössä asunnut ent juoppo naistenhakkaaja absolutisti ja hänen naisystävänsä joka teeskenteli ranskalaista lääkäriä vaikka oli lähihoitaja. Sirpa ja Touko.

Eerikan äiti puuttui, oli huolestunut, mutta sossut sanoivat että ehkä sulla viiraa päässä. Tragedia josta on opittavaa. Päättävä sos.tt oli Seija Marin.

Sossut käyttää muuten tota "sulla taitaa viirata päässä" -korttia todella usein, jos jonkun pärstä ei miellytä. Vähän kuin entisessä Neuvostoliitossa aikoinaan. Olisiko joku sama ideologia takana?

(Mullekin suositeltiin psykiatria eron yhteydessä sossun toimesta. Mulle riitti "hoidoksi" ihan vaan kun pääsin eroon väkivaltaisesta eksästä.)

Vierailija
35/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa että rappionarkkareita ja psyykkisesti vaurioituneita ovat sossujen lapset. Varma tieto.

Ja yks on nuuskakauppias, minkä tiedän.

Vierailija
36/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien tuhansien tietyssä ammatissa olevien ihmisten lapset narkkareita? Apua :D Sun jutuista näkee miks oot joutunut sossujen kanssa tekemisiin.

Vierailija
37/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä ilman koulutusta tekee? Tiesitkö että tuo yltiömäinen kysymysmerkkien määrä antaa susta todella juntin kuvan.

No en minä ainakaan. Vaikka joku sossu sellaista tässä ketjun alkupuolella ehdotteli. Olen mielelläni juntti, ei haittaa sun haukut.

Vierailija
38/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien tuhansien tietyssä ammatissa olevien ihmisten lapset narkkareita? Apua :D Sun jutuista näkee miks oot joutunut sossujen kanssa tekemisiin.

Mistä sä näet että kys. vastaaja on teidän asiakas? Onpas teillä laajat vakoilusysteemit...

Vierailija
39/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kai sossujen kanssa asiat hyvin, mutta suutarin lapsilla ei ole kenkiä pitää paikkansa aika usein.

Vierailija
40/50 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä näet että kys. vastaaja on teidän asiakas? Onpas teillä laajat vakoilusysteemit...

Kaikki joita huvittaa ja ihmetyttää toi sun raivohullu ajojahti vieraita ihmisiä kohtaan, on sun silmissä automaattisesti sossuja? Diagnoosis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän