Sossut aiheutti viattoman lapsen kuoleman!
Eikä heitä edes rangaistu!
Kommentit (50)
Mielivaltaista päätöntä toimintaa lakia rikkoen, lisäksi vielä suojeltua.
Onko tämä nyt jotenkin uusi tieto, että ei viranomaisilla ole mitään rikosoikeudellista vastuuta?
Hyvä sivusto, jossa juttua viranomaisten mielivaltaisesta toiminnasta.
Eerika oli jo sossujen huostassa, mutta nämä päättivät antaa lapsen alkkikselle ja hakkaajalle. Tarkin suku oli sossusukua. Eli ei todellakaan voi sanoa, ettei sossuilla olisi ollut tässä merkittävää osaa. Tyttöähän riepoteltiin sossuilta sossuille. Ja jostain vielä luin että Laamanen olisi käyttänyt sijais"kodeilta" oppimaansa mattoterapiaa kääriessään pientä tyttöä mattoon. Jäi mieltä kaivelemaan, että oliko Laamanenkin sossu tai jonkun sijoitus"kodin" työntekijä, kun tunsi näiden metodit? Vai oliko sossumummo neuvonut?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne vanhemmat sen aiheutti
Kun vapaasti annettiin aiheuttaa.
Sossut sossulassa ja sossumummon kasvattama sossujen ihanneisukki.
Tehkää itse edes vuosi sossun työtä ja tulkaa sitten haukkumaan sossuja uudestaan. Hirveä asiakasmäärä, kiire, ihmiset valehtelevat ja heitä uhkaillaan.
Miksi tuli sellainen tunne että jollakulla on nyt jotain hampaankolossa henkilökohtaisesti sossua vastaan? Kamalia tapauksia tälläiset, mutta ei sossutkaan mitään ylijumalia ole.
Tavisten lasuilla ei ollut mitään vaikutusta, kun sossut hoitivat asiat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuli sellainen tunne että jollakulla on nyt jotain hampaankolossa henkilökohtaisesti sossua vastaan? Kamalia tapauksia tälläiset, mutta ei sossutkaan mitään ylijumalia ole.
Eivätkä näköjään edes ammattilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää itse edes vuosi sossun työtä ja tulkaa sitten haukkumaan sossuja uudestaan. Hirveä asiakasmäärä, kiire, ihmiset valehtelevat ja heitä uhkaillaan.
Suomessa saa vapaasti valita ammattinsa ja työpaikkansa. Älä meille rähjää, esimies on oikea osoite.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt jotenkin uusi tieto, että ei viranomaisilla ole mitään rikosoikeudellista vastuuta?
Eikä hulluilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätköhän he ammattilaisia ole, enkä ole koskaan sossun kanssa tekemisissä ollut, mutta inhimillisiä erehdyksiä tapahtuu, on kiire, stressi, hankalia asiakkaita, varmaan jopa uhkailua ja ties mitä. Joten ikävä kyllä tälläisiäkin tapauksia sitten sattuu joskus.
Vierailija kirjoitti:
Kuule en tekisi päivääkään tuollaista p*skaduunia. Enkä varsinkaan rahasta.
Sossut kumarsivat Eerikan mummun edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätköhän he ammattilaisia ole, enkä ole koskaan sossun kanssa tekemisissä ollut, mutta inhimillisiä erehdyksiä tapahtuu, on kiire, stressi, hankalia asiakkaita, varmaan jopa uhkailua ja ties mitä. Joten ikävä kyllä tälläisiäkin tapauksia sitten sattuu joskus.
Minä olen ollut sossun kanssa tekemisissä, ja haistan että olet takuuvarmasti sossu. Kukaan muu ei nimittäin pelkää hankalia asiakkaita niin paljon kuin sossut. Jättävät nämä huostaamatta ja tunkevat vaan näille kasakaupalla rahaa. Alaikäisille omat kämpät ja työssäkäyvää paremmat toimeentulot ja harkinnaiset. Mutta kun asiat eivät hoidu pelkästään rahalla. Tarvittaisiin välittämistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Sossut kumarsivat Eerikan mummun edessä.
Olihan tämä pyhä sossujohtaja ja poikansa pyhän sossujohtajan pyhä poika. Millaisiakohan muiden sossujen lapset ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut sossun kanssa tekemisissä, ja haistan että olet takuuvarmasti sossu. Kukaan muu ei nimittäin pelkää hankalia asiakkaita niin paljon kuin sossut. Jättävät nämä huostaamatta ja tunkevat vaan näille kasakaupalla rahaa. Alaikäisille omat kämpät ja työssäkäyvää paremmat toimeentulot ja harkinnaiset. Mutta kun asiat eivät hoidu pelkästään rahalla. Tarvittaisiin välittämistäkin.
kaupan kassa ja sossu siis haisevat samalta vissiin sitten. No se selittää miksi minua katsellaan joskus nypeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule en tekisi päivääkään tuollaista p*skaduunia. Enkä varsinkaan rahasta.
Minkälainen ihminen haukkuu toisen työtä joka on vielä todella tärkeä työ paskaduuniksi? Häpeä edes vähän.
Sosiaaliviranomaiset ois voinu ehkäistä tapahtuman, mutta ei kuolemaa sentään sossun syyksi voi laittaa...