Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen suhde ja lapsi! :O
Kommentit (834)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi on komea ja seksikäs köriläs!
----
:DD
Ne on kuulemma pimeässä kaikki samantuntuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä toinen nainen kuvitteli olevansa vetovoimaisempi kuin onkaan, yritti salaa pistää asioihin vähän vauhtia olemalla käyttämättä ehkäisyä, mutta Halla-Aho olikin uskollinen vaimolleen ja perheelleen.
Olisiko teistä pitänyt jättää vaimo ja lapset, vai mikä olisi ollut oikea tapa toimia, kun virhe oli jo tapahtunut? Ihmiset ovat inhimillisiä. Ihmiset tekevät virheitä. Halla-aho on myöntänyt tehneensä virheen.
Ja tuo kakkosnaisen vaatimus, että Halla-Ahon olisi pitänyt mainita joka paikassa lehtolapsensa, niin se kyllä kuulostaa vähän katkeran naisen kostopuheelta.
Älä nyt jaksa. Ehkä joku yhden yön kännipano voisi vielä jotenkin mennä inhimillisenä virheenä, mutta ei mikään 8 vuoden järjestelmällinen pettäminen. Ja tuo "Hallo-aho olikin uskollinen vaimolleen ja perheelleen"??? Mitä ihmettä, uskollinen :D Joo ei jättänyt vaimoaan, mutta kaukana uskollisesta. Ja miksi aina syytetään naista ja epäillään, että tahallisesti hankkiutunut raskaaksi? En toki tiedä mikä tilanne on, mutta kyllä 8 vuoden suhteessa voi ihan ehkäisy vaan pettää.
Älä itse jaksa länkyttää siitä kahdeksasta vuodesta. Ainoastaan Siekkinen on väittänyt suhdetta niin pitkäksi, olisi ihan reilua saada siitä Halla-Ahon ja Hilla Halla-ahon lausunto, että oliko suhde niin pitkä ja tapahtuiko se salassa Hillalta.
Soita Hillalle ja kysäise. Jussi lienee jossain panemassa.
Vihreät ja kokoomusnaiset käyty läpi. Olisko kristillisen vuoro?
Ne toipuu vielä Toimista ja Teuvosta, joten ne pitää välivuotta seksiskandaaleista.
Paljastuukohan lapsia vielä lisää?
Jussi on esikuvallinen tekemisissään. Ei kiertele eikä kaartele. Tekee vain työnsä. Ihan sama mitä muut länkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan järkyttynyt, väitättekö tosissanne että Jussi Halla-aholla on seksielämää?
Kyllä, hänellä on kaksi vaimoa. Toinen vuodelta 2002, erittäin rikas ja kaunis, ja toinen vuodelta 2009, aika ruma ja köyhä, mutta nuorempi. Lapsia kummankin kanssa.
Tosikko.😂
Vierailija kirjoitti:
Jussi on esikuvallinen tekemisissään. Ei kiertele eikä kaartele. Tekee vain työnsä. Ihan sama mitä muut länkyttää.
Jussi on tehnyt kaupunginvaltuustossa kovaa jälkeä. Nolla läsnäoloa. Kasvisruokapäivän vastustaminen. Sen tason juttuihin hän kykenee. Se kuvastaa hyvin miehen koko tyhjänpäiväistä poliittista uraa. Nolla saavutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En äänestänyt presidenttiä tämän seksuaalisen suuntautumisen perusteella, enkä kannata tai ole kannattamatta ketään muutakaan poliitikkoa tämän seksielämästä riippuen. Minulle riittää, että poliitikko ilmaisee mielipiteensä ja antaa ratkaisuehdotuksen, ja että hän ei poliittisesti merkittävissä asioissa kiertele, vaan toimii avoimesti.
Sinänsä mielestäni on hienoa, jos poliitikkomme ottavat aidosti vastuuta syntyvyyden vähenemisestä ja tekevät jotain asialle. Kerrankin tekoja, ei vain puhetta.
Hmmm...millähän lailla seksuaalinen suuntautuminen vertautuu avioliitossa pettämiseen? Seksuaalisesta suuntautumsesta vaikeneminen äänestäjille ei ole epärehellisyyttä, koska se ei todella vaikuta asioiden hoitoon, mutta silkka valehtelu ensin vaimolle ja sen jälkeen äänestäjille on epärehellistä mutkaselkäisyyttä. En minä ainakaan luota Halla-Ahon vilpittömyyteen muiden hyväksi toimijana yhtään tämän jälkeen.
Molemmissa on kyse seksuaalisesta käytöksestä, joka on minulle epäkiinnostavaa.
Missä asiassa Halla-aho on valehdellut äänestäjille?
Lapsiensa lukumäärässä.
Ei välttämättä. Tieto saattaa olla hänen sivustollaan (tai muualla) ajalta, jolloin lapsia todella oli neljä.
Ei kenelläkään ole velvollisuus jatkuvasti päivittää tietojaan eri foorumeihin.
Ja vielä - vaikka äänestänkin mieluiten ihmistä, jolla on lapsia, niin ehdokkaan lasten tarkka lukumäärä ei ole ratkaiseva äänestyspäätöstä tehdessäni.
Lyhyesti siis en pidä asiaa ensisijaisesti valehteluna lainkaan, ja toissijaisesti en edes oleellisena, vaikka olisikin valehdeltu.
Mutta av-mamma on av-mamma ja ajattelee aina kaikkia asioita omista lähtökohdistaan. Ainahan on uhka, että av-mamman oma mies polkaisee jonkun misukan raskaaksi. Tämän uhkan olemassaolo tekee av-mamman paitsi yleisen vihaiseksi maailmalle, myös hyvin moralistiseksi jo ennalta, ja hänen mielestään sivusuhteessa lapsen siittäneen ihmisen osaamissubstanssikin katoaa saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En äänestänyt presidenttiä tämän seksuaalisen suuntautumisen perusteella, enkä kannata tai ole kannattamatta ketään muutakaan poliitikkoa tämän seksielämästä riippuen. Minulle riittää, että poliitikko ilmaisee mielipiteensä ja antaa ratkaisuehdotuksen, ja että hän ei poliittisesti merkittävissä asioissa kiertele, vaan toimii avoimesti.
Sinänsä mielestäni on hienoa, jos poliitikkomme ottavat aidosti vastuuta syntyvyyden vähenemisestä ja tekevät jotain asialle. Kerrankin tekoja, ei vain puhetta.
Hmmm...millähän lailla seksuaalinen suuntautuminen vertautuu avioliitossa pettämiseen? Seksuaalisesta suuntautumsesta vaikeneminen äänestäjille ei ole epärehellisyyttä, koska se ei todella vaikuta asioiden hoitoon, mutta silkka valehtelu ensin vaimolle ja sen jälkeen äänestäjille on epärehellistä mutkaselkäisyyttä. En minä ainakaan luota Halla-Ahon vilpittömyyteen muiden hyväksi toimijana yhtään tämän jälkeen.
Lapsiensa lukumäärässä.
Ei välttämättä. Tieto saattaa olla hänen sivustollaan (tai muualla) ajalta, jolloin lapsia todella oli neljä.
Ja vielä - vaikka äänestänkin mieluiten ihmistä, jolla on lapsia, niin ehdokkaan lasten tarkka lukumäärä ei ole ratkaiseva äänestyspäätöstä tehdessäni.
Lyhyesti siis en pidä asiaa ensisijaisesti valehteluna lainkaan, ja toissijaisesti en edes oleellisena, vaikka olisikin valehdeltu.
Mutta av-mamma on av-mamma ja ajattelee aina kaikkia asioita omista lähtökohdistaan. Ainahan on uhka, että av-mamman oma mies polkaisee jonkun misukan raskaaksi. Tämän uhkan olemassaolo tekee av-mamman paitsi yleisen vihaiseksi maailmalle, myös hyvin moralistiseksi jo ennalta, ja hänen mielestään sivusuhteessa lapsen siittäneen ihmisen osaamissubstanssikin katoaa saman tien.
No esim. kuntavaaleissa ilmoitti joka paikassa lapsiluvukseen neljä. Käsittääkseni kuntavaalien aikaan niitä oli jo enemmän...
"Maaliskuussa eräs puoluetoveri kuvasi IS:lle Halla-ahoa sanomalla, että tämä on ”perhekeskeinen ihminen”, joka korostaa lojaaliutta perheelle ja puolueelle."
Tässä sille perhearvojen puolustamislähdettä kaivanneelle.
Vierailija kirjoitti:
Kierteli ja kaarteli ilmoittaessaan lapsiluvukseen neljä.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep, itse palstailen täällä, vaikka ei ole lasta tai miestäkään. Ja tuomitsen silti Halla-ahon touhut. Vaikka ei ole pelkoa että noin kävisi itselle (päinvastoin olen kai se pelottava misukka, jonka kanssa jonkun mies voisi pelehtiä).
Kiinnostais mitä Hilla tästä tykkää, oliko niillä jotain avoin suhde -viritelmää sitten vai oliko puhdasta pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiensa lukumäärässä.
Ohis.
Älä viitsi aikuinen ihminen, lopeta jo. Et usko itsekään noin paksua soopaa kun mitä kirjoitit.
Sinä jolla oli piireistä sisätietoa; joku mietti, ettei Siekkinen ois Jussin ainoa käynnissä oleva salasuhde. Mitä tiedät tästä? Yleisellä tasolla: Kyllä, Ei, En tiedä?
Jälkeenpäin kun nyt kelaa niin Joonas Nordmanin parodia Halla-Ahosta oli niin osuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep, itse palstailen täällä, vaikka ei ole lasta tai miestäkään. Ja tuomitsen silti Halla-ahon touhut. Vaikka ei ole pelkoa että noin kävisi itselle (päinvastoin olen kai se pelottava misukka, jonka kanssa jonkun mies voisi pelehtiä).
Heh, mulla on kaksi lasta kahden eri miehen kanssa. Siltikään en mitenkään lämpinisi Jussi ilmeettömälle.
Vierailija kirjoitti:
Jännästi juuri puheenjohtajakilpailun alla tullut julkisuuteen. Joku selkeästi ei halua Halla-ahosta puheenjohtajaa. Ei sillä, itsellänikin menee maku ihmisestä, kun selviää häikäilemättömät pettämiskuviot.
Lainaan jo aiemmin kirjoittamani kommentin, ajankohta ei varmasti ole sattumaa mutta ...
Vierailija - (sivulta 24) kirjoitti:
Ei se varmasti ollut sattumaa, mutta eikö Halla-ahon ole kehuttu olevan älykäs?
Niinpä, tämä sattumus herättää kunhieman enemmän mietitään kysymyksiä enemmänkin. Miten älykkääksi kehuttu ihminen menee niin helppoon, että kuvittelee tuollaisen jäävän pimentoon.
Herää kysymys, Eikö hänen olisi pitänyt ymmärtää vahingon satuttua tuoda esiin asia hyvissä ajoin, eikä jättää sitä aseeksi vastustajille vai eikö hän sittenkään ole niin älykäs ja kaukaa viisas kun hommafoorumilaiset hänen väittävät olevan?
Toiseksi, herää kysymys, kuten aina kun jää valheesta (lapsiluku) kiinni, että mitä muita luurankoja hänellä on kaapissa?
Kolmanneksi herää kysymys hänen kannattajiensa sinisilmäisyydestä, mikäli mm. edellä oleviin kysymyksiä ei osata tai uskalleta kysyä ja hakea niihin avoimesti vastauksia, jotka eivät jätä enempää pohdinnan alle kysymyksiä vastaamatta.
Olen luullut, että Halla-aho on avaruudesta tullut robotti, yllätyin kuitenkin kovasti siitä, että hän on seksirobotti.
No nyt alan ymmärtämään, että miksi fanit kutsuvat häntä mestariksi.
Koita ymmärtää, tämä on PS juttuja.