Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen suhde ja lapsi! :O
Kommentit (834)
Vierailija kirjoitti:
Olen luullut, ettÀ Halla-aho on avaruudesta tullut robotti, yllÀtyin kuitenkin kovasti siitÀ, ettÀ hÀn on seksirobotti.
Avaruudesta tullut robotti??
Sopiiko kysyÀ ikÀÀsi. Alle 10-vuotta?
Uli numero 3 saapui palstalle puolustamaan mestariaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ÀÀnestÀnyt presidenttiÀ tÀmÀn seksuaalisen suuntautumisen perusteella, enkÀ kannata tai ole kannattamatta ketÀÀn muutakaan poliitikkoa tÀmÀn seksielÀmÀstÀ riippuen. Minulle riittÀÀ, ettÀ poliitikko ilmaisee mielipiteensÀ ja antaa ratkaisuehdotuksen, ja ettÀ hÀn ei poliittisesti merkittÀvissÀ asioissa kiertele, vaan toimii avoimesti.
SinÀnsÀ mielestÀni on hienoa, jos poliitikkomme ottavat aidosti vastuuta syntyvyyden vÀhenemisestÀ ja tekevÀt jotain asialle. Kerrankin tekoja, ei vain puhetta.
Hmmm...millÀhÀn lailla seksuaalinen suuntautuminen vertautuu avioliitossa pettÀmiseen? Seksuaalisesta suuntautumsesta vaikeneminen ÀÀnestÀjille ei ole epÀrehellisyyttÀ, koska se ei todella vaikuta asioiden hoitoon, mutta silkka valehtelu ensin vaimolle ja sen jÀlkeen ÀÀnestÀjille on epÀrehellistÀ mutkaselkÀisyyttÀ. En minÀ ainakaan luota Halla-Ahon vilpittömyyteen muiden hyvÀksi toimijana yhtÀÀn tÀmÀn jÀlkeen.
Molemmissa on kyse seksuaalisesta kÀytöksestÀ, joka on minulle epÀkiinnostavaa.
MissÀ asiassa Halla-aho on valehdellut ÀÀnestÀjille?
Lapsiensa lukumÀÀrÀssÀ.
Ei vÀlttÀmÀttÀ. Tieto saattaa olla hÀnen sivustollaan (tai muualla) ajalta, jolloin lapsia todella oli neljÀ.
Ei kenellÀkÀÀn ole velvollisuus jatkuvasti pÀivittÀÀ tietojaan eri foorumeihin.
Ja vielÀ - vaikka ÀÀnestÀnkin mieluiten ihmistÀ, jolla on lapsia, niin ehdokkaan lasten tarkka lukumÀÀrÀ ei ole ratkaiseva ÀÀnestyspÀÀtöstÀ tehdessÀni.
Lyhyesti siis en pidÀ asiaa ensisijaisesti valehteluna lainkaan, ja toissijaisesti en edes oleellisena, vaikka olisikin valehdeltu.
Mutta av-mamma on av-mamma ja ajattelee aina kaikkia asioita omista lÀhtökohdistaan. Ainahan on uhka, ettÀ av-mamman oma mies polkaisee jonkun misukan raskaaksi. TÀmÀn uhkan olemassaolo tekee av-mamman paitsi yleisen vihaiseksi maailmalle, myös hyvin moralistiseksi jo ennalta, ja hÀnen mielestÀÀn sivusuhteessa lapsen siittÀneen ihmisen osaamissubstanssikin katoaa saman tien.
Ohis.
ĂlĂ€ viitsi aikuinen ihminen, lopeta jo. Et usko itsekÀÀn noin paksua soopaa kun mitĂ€ kirjoitit.
Tietysti uskon.
Vain hormonihuuruiselle mammalle tuo on ylitsepÀÀsemÀtön asia. Minulle ratkaisevat asiat, joita hÀn ajaa. Henkilökohtainen elÀmÀ on sitten erikseen. Tuskin mammakaan on omastaan mokailematta suoriutunut. Mutta tuomitseminen on tietysti aina kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta av-mamma on av-mamma ja ajattelee aina kaikkia asioita omista lÀhtökohdistaan. Ainahan on uhka, ettÀ av-mamman oma mies polkaisee jonkun misukan raskaaksi. TÀmÀn uhkan olemassaolo tekee av-mamman paitsi yleisen vihaiseksi maailmalle, myös hyvin moralistiseksi jo ennalta, ja hÀnen mielestÀÀn sivusuhteessa lapsen siittÀneen ihmisen osaamissubstanssikin katoaa saman tien.
Jep jep, itse palstailen tÀÀllÀ, vaikka ei ole lasta tai miestÀkÀÀn. Ja tuomitsen silti Halla-ahon touhut. Vaikka ei ole pelkoa ettÀ noin kÀvisi itselle (pÀinvastoin olen kai se pelottava misukka, jonka kanssa jonkun mies voisi pelehtiÀ).
MinÀkÀÀn en pelkÀÀ, ettÀ mieheni pettÀisi. Inhoan Halla-Ahoa a) hÀnen mielipiteittensÀ pohjalta ja sen, miten hÀn ne tuo esille ja b) nyt tÀmÀn ristiriidan hÀnen puheittensa ja oman toimintansa vÀlillÀ takia. En ymmÀrrÀ miten oma AVOliittoni, jossa itse olen se osapuoli, joka ei halua naimisiin edes mennÀ, tÀhÀn asiaan liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Maaliskuussa erĂ€s puoluetoveri kuvasi IS:lle Halla-ahoa sanomalla, ettĂ€ tĂ€mĂ€ on âperhekeskeinen ihminenâ, joka korostaa lojaaliutta perheelle ja puolueelle."
TÀssÀ sille perhearvojen puolustamislÀhdettÀ kaivanneelle.Ei tÀÀllÀ kirjoittelevat voi olla noin typeriÀ. Meinaat, ettÀ jos joku puoluetoveri on kuvaillut Halla-ahoa perhekeskeiseksi, niin se on todiste siitÀ, ettÀ Halla-aho on itse ajanut ja puolustanut perhearvoja julkisesti ja politiikassaan?
Oikeasti, en jaksa tÀtÀ tasoa. Olen selvÀsti vÀÀrÀssÀ paikassa.
Halla-Ahoa kommentoinut puoluetoveri sanoi Jussin korostavan lojaaliutta perheelle ja puolueelle. Luepa uudelleen se lainaus, jos on noin vaikea ymmÀrtÀÀ.
Se puoluetoverin kommentti ei siis ollut hÀnen mielipiteensÀ Jussista, vaan kuvaus Jussin omista mielipiteistÀ.
757
Vierailija kirjoitti:
Jussi on asian vaimonsa selvittÀnyt. TeidÀn ruikuttajien on nyt vaan elettÀvÀ sen tosiasian kanssa. Taitaa ottaa koville :)
Katsotaan miten asian julkitulo ja lasten niskaan kaatuva hÀpeÀ muuttavat Hillan mielipiteitÀ.
Kuinka vanha se vanhin lapsi on? 13? 14? Just paras ikÀ saada kavereilta ja etenkin ei-kavereilta huomiota isÀn (moraalittomasta) seksielÀmÀstÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi on asian vaimonsa selvittÀnyt. TeidÀn ruikuttajien on nyt vaan elettÀvÀ sen tosiasian kanssa. Taitaa ottaa koville :)
Katsotaan miten asian julkitulo ja lasten niskaan kaatuva hÀpeÀ muuttavat Hillan mielipiteitÀ.
Kuinka vanha se vanhin lapsi on? 13? 14? Just paras ikÀ saada kavereilta ja etenkin ei-kavereilta huomiota isÀn (moraalittomasta) seksielÀmÀstÀ!
NiinpÀ ja eikö yks pulma oo myös siinÀ ettÀ jatkuuko Jussin moniavioisuus. Tuskin ainakaan Siekkisen kanssa. Eli ottaako uuden ja riskeeraa sen julkitulon ULLATUS!-kommentteineen vai elÀÀ kÀrsineessÀ liitossa kenties kohtuu kuivaa elÀmÀÀ. Ei oo helppoja vaihtoehtoja kun mestarin kuvio paljastui.
Kuinkahan moni Halla-Ahojen perhetutuista on ollut kuviosta selvillÀ? Mahtaa olla kivaa tavata tÀnÀ kesÀnÀ, ei yhtÀÀn jÀÀtÀvÀ tunnelma tuttavien miettiessÀ, miten asetella sanojaan...ja miettiessÀ mitÀ mieltÀ mÀ tÀstÀ nyt sitten olen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Maaliskuussa erĂ€s puoluetoveri kuvasi IS:lle Halla-ahoa sanomalla, ettĂ€ tĂ€mĂ€ on âperhekeskeinen ihminenâ, joka korostaa lojaaliutta perheelle ja puolueelle."
TÀssÀ sille perhearvojen puolustamislÀhdettÀ kaivanneelle.Ei tÀÀllÀ kirjoittelevat voi olla noin typeriÀ. Meinaat, ettÀ jos joku puoluetoveri on kuvaillut Halla-ahoa perhekeskeiseksi, niin se on todiste siitÀ, ettÀ Halla-aho on itse ajanut ja puolustanut perhearvoja julkisesti ja politiikassaan?
Halla-Ahoa kommentoinut puoluetoveri sanoi Jussin korostavan lojaaliutta perheelle ja puolueelle. Luepa uudelleen se lainaus, jos on noin vaikea ymmÀrtÀÀ.
Edelleen, se on puoluetoverin suusta. Pyydettiin viittausta siihen, missÀ Halla-aho on julkisesti ajanut perhekeskeisiÀ arvoja?
Aivan sama vaikka puoluetoveri sanoisi Halla-ahon olevan kaappihomo, joka rakastaa kukka-asetelmien tekemistÀ. Tarvitsisi olla nÀyttöÀ edes yhdestÀ kukka-asetelmasta.
Huhu kertoo lapsella olevan valloittavat ruskeat silmÀt.<3
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ sille perhearvojen puolustamislÀhdettÀ kaivanneelle.
Siis joku puoluetoveri (kuka?) on sitÀ mieltÀ ettÀ Halla-aho korostaa perhekeskeisyyttÀ. Eikö löydy kuin subjektiivisia toisen kÀden lÀhteitÀ?
Jos Halla-aho oikeasti korostaisi perhekeskeisyyttÀ, luulisi Scriptastakin löytyvÀn asiasta kirjoituksia, joihin voisit viitata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ sille perhearvojen puolustamislÀhdettÀ kaivanneelle.Siis joku puoluetoveri (kuka?) on sitÀ mieltÀ ettÀ Halla-aho korostaa perhekeskeisyyttÀ. Eikö löydy kuin subjektiivisia toisen kÀden lÀhteitÀ?
Jos Halla-aho oikeasti korostaisi perhekeskeisyyttÀ, luulisi Scriptastakin löytyvÀn asiasta kirjoituksia, joihin voisit viitata.
No, ainakin tuosta saa sen kÀsityksen, ettÀ Jussi on puolueessa toimiessaan korostanut noita asioita. Mutta se ei kenties pidÀkÀÀn paikkaansa, ettÀ on korostanut lojaaliuden puolueelle tai perheelle olevan tÀrkeÀÀ.
Olenko ainut jonka mielestĂ€ pahinta tĂ€ssĂ€ hommassa Halla-ahon kannalta on se, millainen tyhjĂ€pÀÀ tuo oletettu lehtolapsen Ă€iti on? Kun kuulema ajatusmaailmatkin ovat hyvin samanlaiset. Huhhuh. ĂlykkÀÀnĂ€ olen Halla-ahoa pitĂ€nyt, mutta nĂ€inköhĂ€n onkaan.
Voi Elisa, Elisa, lankesitpa vanhanaikaiseen. SinÀ niin luulit olevasi maailmankuvaltasi puhdas ja aatteellinen, mutta olitpa vainkin ahdas ja puutteellinen. Katolilaisena varmasti tiesit, ettÀ kaikista synneistÀ vaarallisin on ylpeys, koska se ja vain se johtaa aina myös muihin synteihin. Ja voi miten sinÀ ylpeÀnÀ ajattelitkaan, ettÀ kun vain ajattelet ja toimit niin kuin Isot Pojat sanovat, niin sitten sinÀkin saat palkintosi. Kun oikein pinnistÀt, joustat, taivut ja kilvoittelet, niin sinustakin tulee vaimo. Se uusi. Parempi. Se joka osaa rakastaa Oikein.
Vaan eipĂ€ tullut! ĂpĂ€rĂ€n sait ja yksin jĂ€it. No, jos leikkii tulella, niin joskus nĂ€pit palavat. Karma don't play.
EikÀ! Mun veli (kaupunginvaltuutettu) on ton kaveri Facebookissa! :D Huomasin, kun nÀky yhteiset kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, se on puoluetoverin suusta. Pyydettiin viittausta siihen, missÀ Halla-aho on julkisesti ajanut perhekeskeisiÀ arvoja?
Aivan sama vaikka puoluetoveri sanoisi Halla-ahon olevan kaappihomo, joka rakastaa kukka-asetelmien tekemistÀ. Tarvitsisi olla nÀyttöÀ edes yhdestÀ kukka-asetelmasta.
EipÀ Halliskaan oo mitÀÀn konkreettisia todisteita esittÀnyt pedofiilivÀitteidensÀ sun muun tueksi mistÀ tuomiokin tuli. Yliarvostettuja ne todisteet
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut jonka mielestĂ€ pahinta tĂ€ssĂ€ hommassa Halla-ahon kannalta on se, millainen tyhjĂ€pÀÀ tuo oletettu lehtolapsen Ă€iti on? Kun kuulema ajatusmaailmatkin ovat hyvin samanlaiset. Huhhuh. ĂlykkÀÀnĂ€ olen Halla-ahoa pitĂ€nyt, mutta nĂ€inköhĂ€n onkaan.
Varmaan oot.
Vierailija kirjoitti:
TyhmÀhÀn tup Halla-aho on. "Kirjaviisas", muttei ÀlykÀs.
Ei tÀÀllÀ kirjoittelevat voi olla noin typeriÀ. Meinaat, ettÀ jos joku puoluetoveri on kuvaillut Halla-ahoa perhekeskeiseksi, niin se on todiste siitÀ, ettÀ Halla-aho on itse ajanut ja puolustanut perhearvoja julkisesti ja politiikassaan?