Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen suhde ja lapsi! :O
Kommentit (834)
Outojuttu kirjoitti:
ON kuulemma juutalainen.
Joku yrittÀÀ vissiin tahalleen hÀmmentÀÀ pakkaa :D Tuon naisen henkilöllisyys ollut jo eilisestÀ tiedossa tÀÀllÀ ja katolilainen on.
kyseinen nainen on elisa siekkinen johon ilta-sanomat otti yhteyttÀ kun hÀn oli julkaissut facebookissa kuvan jossa halla-aho pitÀÀ hÀnen lastaan sylissÀ ja hÀntÀ kutsutaan kuvatekstissÀ "isiksi". kuva ehti saada reilusti yli sata tykkÀystÀ ennen kuin se poistettiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho kÀvi sivarin, koska se on kivempaa kuin intti. Selitti myöhemmin katuvansa.
Halla-aho piti kahta naista kahdeksan vuotta koska se on kivempaa kuin yksi. Selitti myöhemmin katuvansa.
Seuraavaksi luulen, ettÀ jÀÀ meppien/kansanedustajien isolle sopeutumiselÀkkeelle ja sanoo maahanmuutttokriittisyyden olleen vain keino pÀÀstÀ hyville palkoille ja katuvansa.
SopeutumiselÀkkeet on lakkautettu.
Ja mepeillÀ ei kai sellaista ole koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho kÀvi sivarin, koska se on kivempaa kuin intti. Selitti myöhemmin katuvansa.
Halla-aho piti kahta naista kahdeksan vuotta koska se on kivempaa kuin yksi. Selitti myöhemmin katuvansa.
Seuraavaksi luulen, ettÀ jÀÀ meppien/kansanedustajien isolle sopeutumiselÀkkeelle ja sanoo maahanmuutttokriittisyyden olleen vain keino pÀÀstÀ hyville palkoille ja katuvansa.
SopeutumiselÀkkeet on lakkautettu.
Ja mepeillÀ ei kai sellaista ole koskaan ollutkaan.
Tai taitaa niillÀ olla jokin mÀÀrÀaikainen sopeutumiskorvaus niin kuin uusilla kansanedustajillakin mutta ei pysyvÀÀ sopeutumiselÀkettÀ.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005225244.html
Miksi âisiâ-kuva luikahti julkisuuteen juuri nyt?
â Minua on jĂ€rkyttĂ€nyt pahasti se, kuinka hĂ€n kertoo kaikkialla, ettĂ€ hĂ€nellĂ€ on neljĂ€ lasta, vaikka (tĂ€mĂ€ viides) lapsi on tunnustettu, lapsen Ă€iti kertoo Ilta-Sanomille.
â Se on minua raivostuttanut.
Onko ajoitus ihan sattumaa, ja oletko ajatellut, ettÀ tÀllÀ voi olla kielteistÀ vaikutusta kampanjalle?
â Voihan sillĂ€ olla, mutta olen pyytĂ€nyt yli vuoden, ettĂ€ hĂ€n selvittĂ€isi asian, ja kertonut miten pahalta tĂ€mĂ€ tilanne tuntuu. YmmĂ€rrys loppui, ja tĂ€mĂ€ alkoi olla liian raskasta.
35-vuotias nainen kertoo Ilta-Sanomille tavanneensa Halla-ahon kesÀllÀ 2009 maahanmuuttokriittisen Hommaforum-ryhmÀn toiminnassa. Loppuvuodesta 2015 nainen synnytti Halla-ahon lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon Jussista
Persujen pj:tÀ nÀin persujen vastustajana. Tulee vibat, ettÀ paljastuksia saattaa riittÀÀ jatkossakin.Tulee paljastuksia tahi ei, niin H-A yhden asian ihmeenÀ kuitenkin veisi puolueen marginaaliin, kun taas Terholla on mahdollisuus kehittÀÀ persuja yleispuolueena.
Mihin tÀllaista yleispuoluetta tarvitaan? Ei mihinkÀÀn. NiitÀ yleispuolueita löytyy jo joka lÀhtöön.
Paljon tarpeellisempi on yhden asian marginaalipuolue. Se voi pitÀÀ meteliÀ edustamastaan asiasta, painostaa yleispuolueita ja antaa platformin kansallismielisille.
Marginaalipuolueet vain kohkaavat pakkomielteisesti jostain höpöjutustaan ja jÀttÀvÀt maan asiat hoitamatta. Esim. H-A on niin rakastunut maahanmuuttovouhotukseen, ettÀ peruu jo muita agendojaan vaikkei ole edes puheenjohtajaksi pÀÀssyt.
Hallituksessa osa nykypersuista on kyllÀ onnistunut ihan hyvin, varsinkin Soini ulkoministerinÀ. Se oli minulle melkoinen yllÀtys. Silti en heidÀn puoluettaan nÀillÀ nÀkymin ÀÀnestÀmÀÀn rupea.
Vierailija kirjoitti:
En ÀÀnestÀnyt presidenttiÀ tÀmÀn seksuaalisen suuntautumisen perusteella, enkÀ kannata tai ole kannattamatta ketÀÀn muutakaan poliitikkoa tÀmÀn seksielÀmÀstÀ riippuen. Minulle riittÀÀ, ettÀ poliitikko ilmaisee mielipiteensÀ ja antaa ratkaisuehdotuksen, ja ettÀ hÀn ei poliittisesti merkittÀvissÀ asioissa kiertele, vaan toimii avoimesti.
SinÀnsÀ mielestÀni on hienoa, jos poliitikkomme ottavat aidosti vastuuta syntyvyyden vÀhenemisestÀ ja tekevÀt jotain asialle. Kerrankin tekoja, ei vain puhetta.
Hmmm...millÀhÀn lailla seksuaalinen suuntautuminen vertautuu avioliitossa pettÀmiseen? Seksuaalisesta suuntautumsesta vaikeneminen ÀÀnestÀjille ei ole epÀrehellisyyttÀ, koska se ei todella vaikuta asioiden hoitoon, mutta silkka valehtelu ensin vaimolle ja sen jÀlkeen ÀÀnestÀjille on epÀrehellistÀ mutkaselkÀisyyttÀ. En minÀ ainakaan luota Halla-Ahon vilpittömyyteen muiden hyvÀksi toimijana yhtÀÀn tÀmÀn jÀlkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sille lapselle tulevaisuuteen. Ei vÀlttÀmÀttÀ ole helpointa kasvaa kun nimike on "se Halla-ahon lehtolapsi".
KetÀ oikeasti kiinnostaa? Suuri osa nykyÀÀn Suomessa syntyvistÀ lapsista on avioliiton ulkopuolella syntyneitÀ eli lehtolapsia.
Huoh. Ei voi verrata, koska oleellista tÀssÀ noloudessa on olemassa olevan avioliiton ulkopuolelle syntyminen.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005225244.html Miksi âisiâ-kuva luikahti julkisuuteen juuri nyt?
â Minua on jĂ€rkyttĂ€nyt pahasti se, kuinka hĂ€n kertoo kaikkialla, ettĂ€ hĂ€nellĂ€ on neljĂ€ lasta, vaikka (tĂ€mĂ€ viides) lapsi on tunnustettu, lapsen Ă€iti kertoo Ilta-Sanomille.
â Se on minua raivostuttanut.
Onko ajoitus ihan sattumaa, ja oletko ajatellut, ettÀ tÀllÀ voi olla kielteistÀ vaikutusta kampanjalle?
â Voihan sillĂ€ olla, mutta olen pyytĂ€nyt yli vuoden, ettĂ€ hĂ€n selvittĂ€isi asian, ja kertonut miten pahalta tĂ€mĂ€ tilanne tuntuu. YmmĂ€rrys loppui, ja tĂ€mĂ€ alkoi olla liian raskasta.
35-vuotias nainen kertoo Ilta-Sanomille tavanneensa Halla-ahon kesÀllÀ 2009 maahanmuuttokriittisen Hommaforum-ryhmÀn toiminnassa. Loppuvuodesta 2015 nainen synnytti Halla-ahon lapsen.
Huonosta miehestÀ ei saa hyvÀÀ kumppania, saati isÀÀ. Ei nuo naiset kyllÀ sen enempÀÀ helmiltÀ vaikuta, mitÀ heidÀn lausuntojaan ja tÀllaisia elÀmÀnvalintoja tarkastelee. Harmittaa lasten puolesta, erityisesti sen jonka olemassa oloa ei tunnusteta. Ei sillÀ ettÀ tÀllaisen miehen jÀlkelÀiseksi syntyminen olisi mikÀÀn hieno asia. Kehtasi vielÀ kutsua virheeksi omaa lastaan. EttÀ edes kehtaa!
Siekkinen on tehnyt ilmeisesti kokoomuksen kanssa diilin. Kaikki tietÀÀ, ettÀ jos halla-aho valitaan, hallitus tulee kaatumaan jonkin ajan kuluessa.
Vierailija kirjoitti:
Ainut mikÀ ihmetyttÀÀ, on Jussin lausunto virheestÀ.MistÀ ihmeen virheestÀ? EihÀn lapsi voi olla virhe.Kenties en ymmÀrrÀ asiaa.
EhkÀ suhteeseen alkaminen tuon naisen kanssa? Onkohan lapsi naisellekin vahinko vai ei? Tuskin yhteisymmÀrryksessÀ on pientÀ puuhattu.
Vierailija kirjoitti:
Siekkinen on tehnyt ilmeisesti kokoomuksen kanssa diilin. Kaikki tietÀÀ, ettÀ jos halla-aho valitaan, hallitus tulee kaatumaan jonkin ajan kuluessa.
Ja kokoomus on uudessakin hallituksessa ja persut putoaa parin edustajan puolueeksi. Toivotaan Jussin voittoa.
Eimeejakeluun kirjoitti:
Mutta ettÀ maahanmuuttajataustainen? MitÀ ihmettÀ, mestari?
No kun ei ole, vaan on niin tavissuomalainen kuin vaan voi olla. NimeltÀÀn ja ulkonÀöltÀÀn.
Menes nyt takas rasmukseen öyhöttĂ€mÀÀn siitĂ€.âș
Googlen haulla löytyy kuva Elisasta ja vastasyntyneestÀ lapsesta, facen kuva.
Hillan onnittelut nÀkyy myös samassa kuvassa ja Elisa vastaa Hillan onnittluihin, ettÀ "niinpÀ, kiitos".
Kuinkahan tuollaista petoksen seurauksena syntynyttÀ lasta osaisi kasvattaa?
Kommentoi pettÀmistÀÀn virheeksi - Lapsen itsetunto kÀrsii
On kuin mitÀÀn kummaa ei olisi tapahtunut - Lapsi oppii, ettÀ pettÀminen on ok.
Vierailija kirjoitti:
Eimeejakeluun kirjoitti:
No kun ei ole, vaan on niin tavissuomalainen kuin vaan voi olla. NimeltÀÀn ja ulkonÀöltÀÀn.
Sori, ei mene sun valeet enÀÀ lÀpi. ;) Hommalaisten damage control oli surkeaa. ;)
Ei me tÀÀllÀ tiedetÀ vaikka Halla-Ahoilla olisi molemminpuolinen avoin suhde. Joillain on ja kuka tietÀÀ, millaiset kuviot heillÀ on ollut. Itsekin voisin ryhtyÀ siihen, jos molemmat saisivat luvan olla myös muiden kanssa eikÀ vain toinen. Ja tÀssÀ tapauksessa vaimo on ollut tietoinen uutisoinnin mukaan ja myös kakkosen fb kaveri. Vaimo ei ole vÀlttÀmÀttÀ tÀssÀ "uhri" vaan ehkÀ luultavasti se kakkosnainen, jos on toivonut muuta.
Mua ÀrsyttÀÀ sen sijaan nuo naisvihaajamiehet, jotka haukkuvat toista naista hu0raksi ja ihailevat miestÀ tÀssÀ. MitÀs jos kuvio olisi toisinpÀin, ettÀ korkea-arvoinen poliitikkonainen olisi pitÀnyt rakastajaa 8 vuotta. Ihailtaisiinko hÀntÀ yhtÀ paljon jÀnnÀnaisena? Se oli retorinen kysymys, ei tarvitse vastata.
Vierailija kirjoitti:
Eimeejakeluun kirjoitti:
On itse kirjoittanut ettÀ on italialais-unkarilaistaustainen ja sieltÀ tulee perinteiset arvot ja katolilaisuus. Eli tavallaan maahanmuuttajataustainen kyllÀ.
On katolilainen eli kristitty.