Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen suhde ja lapsi! :O
Kommentit (834)
Onkohan nainen seonnut suhteen aikana?
Edelleen haluaisin jotain viitettÀ, mihin perustuu vÀite, ettÀ Halla-aho olisi erityisesti saarnannut perhearvojen puolesta?
EihÀn ole edes selvÀÀ, mitÀ kukakin perhearvoilla tarkoittaa.
Ihmiset vain omassa pÀÀssÀÀn olettavat, ettÀ jos ihmisellÀ on lapsia ja puoliso, tÀmÀ on perhearvojen erityinen kannattaja. Mutta Halla-ahohan on varsin vapaamielinen monessa asiassa. Tuskin hÀn on ketÀÀn rajoittamassa, kunhan jokainen rahoittaa omat haluamisensa. Kuten suurmoskeija. SitÀkÀÀn hÀn ei vastustanut, ainostaan edellyttÀÀ, itse itse maksavat moskeijansa.
Sama kai se on moniavioisuudessa. Kunhan itse elÀttÀvÀt vaimonsa ja lapsensa niin mitÀ se kenellekÀÀn kuuluu, ellei ketÀÀn ole pakotettu? NÀin olettaisin ajatusmaailman menevÀn, mutta tÀmÀ on siis vain minun tulkintani.
Varsinaisista perhearvoista en itse ole löytÀnyt Halla-ahon kannanotoista jÀlkiÀ. Tosin en ole niin tarkkaan Scriptaa syynÀnnytkÀÀn, ja Facessa en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestÀ nuo Halla-ahot ovat ulkoisesti aina olleen todella epÀsuhtainen pari. Vaimo kaunis, hoikka, rikas ja koulutettu. Ja mies... noh, on sillÀkin se koulutus, mutta mutta... Joo.
Hilla saa varmasti ihan helposti hyvÀn miehen. Jusdista en menis vannomaan kun nyt selvis ettÀ kaiken kukkuraks on pettÀjÀ. Hilla on kyllÀ kaunis
KyllÀ moni akateeminen nainen varmaan Jussin huolisi. Kun ei tarvitse ajatella miestÀ tulonlÀhteenÀ, niin sellaiset asiat kuin poliittinen ura ja koulutus ovat tÀrkeÀmpiÀ. Niin se varmaan Siekkinenkin ajatteli. Minulla tulee tÀstÀ tapauksesta mieleen jotenkin tapaus Ruusunen. SiinÀhÀn hyljÀtty nainen paljasti intiimejÀ yksityiskohtia kostona hyljÀtyksi tulemisestaan. TÀssÀkin oma lapsi olisi saanut olla ihan rauhassa julkisuudelta jos Àiti itse ei olisi pÀÀttÀnyt tulla esiin. Oliko se sitten oikein lasta kohtaan?
Hei hyi, ÀlÀ puhu meistÀ akateemisista naisista tuollaista. Minun tuntemilla akateemisilla on kyllÀ ihan pÀinvastaiset arvot kuin Halla-aholla.
ElÀmÀntehtÀvÀ oli olla hyvÀ kotivaimo ja kunniallinen kristitty nainen.
Ei huolittukaan vaimoksi, vaan vaiennetuksi hairahdukseksi, yksinhuoltajaksi, jonka lasta oma isÀ ei tunnusta.
Surullista... :'(
"Lehtolapsi" :)))
MillÀ menneellÀ vuosituhannella tÀmÀn termin kÀyttÀjÀt elÀÀ.. XD
MitÀ tÀmÀ Siekkinen tekee työkseen? Miksi Siekkinen ei hartaana katolisena ole mennyt naimisiin varakkaan miehen kanssa joka elÀttÀisi tÀmÀn ja lapsensa ja josta vastineena hoitaa kodin ja tarjoaa miehelle rajattomasti seksiÀ?
Vierailija kirjoitti:
Sama kai se on moniavioisuudessa. Kunhan itse elÀttÀvÀt vaimonsa ja lapsensa niin mitÀ se kenellekÀÀn kuuluu, ellei ketÀÀn ole pakotettu?
Isyys piti todistaa dna-testillÀ, joten elÀttÀminen on vÀhÀn niin ja nÀin.
Ei kukaan katolinen halua yksinhuoltajaksi, joten eiköhÀn naista ole johdettu harhaan.
Kaikkien hyvÀksymÀssÀ polyamorisessa idyllissÀ lapsia ei hyssytellÀ ja hylÀtÀ.
Facebook-kommentin perusteella Hilla ei edes tiennyt lehtolapsesta ennen syntymÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
HymiöistÀ pÀÀtellen sulla on ikÀÀ 13 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt -88.
Mutta millÀ henkisellÀ tasolla elÀÀ ihminen, joka kÀyttÀÀ hymiötÀ " XD "? Itse kÀytin tuota kultaisella pissisajalla; 2000-luvun alussa.
Ilta-Sanomien uutisesta lainauksia:
"Asia nousi julkisuuteen lapsen Ă€idin julkaistua hiljattain Facebookissa kuvan lapsesta ja Halla-ahosta. Kuvassa hymyilevĂ€ poika istuu Halla-ahon sylissĂ€ ja tekstinĂ€ on: âIsi ja (lapsen nimi) kesĂ€llĂ€ 2016â. Nainen poisti kuvan Facebookista myöhemmin."
"Miksi âisiâ-kuva luikahti julkisuuteen juuri nyt?
â Minua on jĂ€rkyttĂ€nyt pahasti se, kuinka hĂ€n kertoo kaikkialla, ettĂ€ hĂ€nellĂ€ on neljĂ€ lasta, vaikka (tĂ€mĂ€ viides) lapsi on tunnustettu, lapsen Ă€iti kertoo Ilta-Sanomille.
â Se on minua raivostuttanut.
Onko ajoitus ihan sattumaa, ja oletko ajatellut, ettÀ tÀllÀ voi olla kielteistÀ vaikutusta kampanjalle?
â Voihan sillĂ€ olla, mutta olen pyytĂ€nyt yli vuoden, ettĂ€ hĂ€n selvittĂ€isi asian, ja kertonut miten pahalta tĂ€mĂ€ tilanne tuntuu. YmmĂ€rrys loppui, ja tĂ€mĂ€ alkoi olla liian raskasta.
35-vuotias nainen kertoo Ilta-Sanomille tavanneensa Halla-ahon kesÀllÀ 2009 maahanmuuttokriittisen Hommaforum-ryhmÀn toiminnassa. Loppuvuodesta 2015 nainen synnytti Halla-ahon lapsen.
Naisen kertoman mukaan Halla-aho nÀkee lastaan aika ajoin. Naisen mukaan Halla-ahon puoliso on asiasta tietoinen.
Halla-aho on raottanut arkeaan ja perhe-elÀmÀÀnsÀ muutamissa lehtihaastatteluissa. Me Naiset -lehden haastattelussa marraskuussa 2012 Halla-ahot kertoivat parisuhteestaan ja sanoivat muun muassa vaalivansa kotona rauhallista ja konfliktitonta ilmapiiriÀ.
TĂ€mĂ€n vuoden helmikuussa Iltalehden haastattelussa Halla-aho kertoi, ettĂ€ âneljĂ€n lapsen isyys on karistanut hĂ€neltĂ€ turhan idealismin lasten kasvatuksestaâ. HĂ€n sanoi myös, ettĂ€ vanhempien ensisijainen tehtĂ€vĂ€ on tarjota lapsille turvallinen ympĂ€ristö, jotta lapset voivat olla sitĂ€, mitĂ€ haluavat olla.
Maaliskuussa erĂ€s puoluetoveri kuvasi IS:lle Halla-ahoa sanomalla, ettĂ€ tĂ€mĂ€ on âperhekeskeinen ihminenâ, joka korostaa lojaaliutta perheelle ja puolueelle.
Halla-ahon isyys on vahvistettu huhtikuussa 2016 dna-testillÀ, jonka tuloksesta Ilta-Sanomat sai kirjallisen dokumentin nÀhtÀvÀkseen."
Vierailija kirjoitti:
Surullisinta mun mielessÀ nÀissÀ tapauksissa on, ettÀ vielÀ vuonna 2017 naiset tuosta vain alistuvat jonkun miehen pumpattavaksi, synnyttÀvÀt lapsia, jÀÀvÀt nuolemaan nÀppejÀÀn tai kiltisti hyvÀksyvÀt huonon kÀytöksen.
Oikeasti aivan kamalaa scheissea. Oon itse vissiin vÀhÀn vanhanaikainen, kun mun mielestÀ tÀmÀ kertoo noissa piireissÀ vallitsevasta moraalikÀsityksestÀ ja arvoista yleensÀ.
Kumpaa naista tuolla tarkoitat, vai molempia?
MitÀ ehdotat, ettÀ nÀiden naisten tulisi tehdÀ? Ja miksi? Siksikö, ettÀ itse tekisit niin?
MinÀ olisin aivan tyytyvÀinen, kun olisin saanut haluamani lapset ja mieheltÀ vielÀ elatuksen lapselle. Itse miehestÀ arjessa olisi vain riesaa. Tehköön työtÀ ja ansaitkoon rahaa.
KetÀ on kÀytetty hyvÀksi? Ei ainakaan minua olisi, tuossa tilanteessa. MiehiÀhÀn saa aina lisÀÀ jos tekee mieli. Ei sen ole pakko juur Jussi H. olla.
Tuolla Halla-ahon yksityiselÀmÀ-sekoilulla ei mielestÀni ole paljon poliittista painoarvoa. Sen sijaan Halla-ahon poliittiset mielipiteet (maahanmuuton lisÀksi) vaikuttavat hurjan oikeistolaisilta. Myös Terho on kyllÀ selkesti keskustasta oikealle pÀin. JÀnnÀksi menee PS-puolueen tulevaisuus. Soinihan oli enemmÀn työvÀenhenkinen tyyppi (vaikkakin arvokonservatiivi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen haluaisin jotain viitettÀ, mihin perustuu vÀite, ettÀ Halla-aho olisi erityisesti saarnannut perhearvojen puolesta?
EihÀn ole edes selvÀÀ, mitÀ kukakin perhearvoilla tarkoittaa.
Ihmiset vain omassa pÀÀssÀÀn olettavat, ettÀ jos ihmisellÀ on lapsia ja puoliso, tÀmÀ on perhearvojen erityinen kannattaja. Mutta Halla-ahohan on varsin vapaamielinen monessa asiassa. Tuskin hÀn on ketÀÀn rajoittamassa, kunhan jokainen rahoittaa omat haluamisensa. Kuten suurmoskeija. SitÀkÀÀn hÀn ei vastustanut, ainostaan edellyttÀÀ, itse itse maksavat moskeijansa.
Sama kai se on moniavioisuudessa. Kunhan itse elÀttÀvÀt vaimonsa ja lapsensa niin mitÀ se kenellekÀÀn kuuluu, ellei ketÀÀn ole pakotettu? NÀin olettaisin ajatusmaailman menevÀn, mutta tÀmÀ on siis vain minun tulkintani.
Varsinaisista perhearvoista en itse ole löytÀnyt Halla-ahon kannanotoista jÀlkiÀ. Tosin en ole niin tarkkaan Scriptaa syynÀnnytkÀÀn, ja Facessa en ole.
Olisi kaikkien kannalta kivointa, jos soittaisit suoraan Halla-ahon ovikelloa ja kysyisit, saatko imeÀ Jussin munaa. NÀmÀ sinun mietiskelysi herÀttÀvÀt vain suurta myötÀhÀpeÀÀ.
Hominemia pukkaa, viitettÀ ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kai se on moniavioisuudessa. Kunhan itse elÀttÀvÀt vaimonsa ja lapsensa niin mitÀ se kenellekÀÀn kuuluu, ellei ketÀÀn ole pakotettu?
Isyys piti todistaa dna-testillÀ, joten elÀttÀminen on vÀhÀn niin ja nÀin.
Ei kukaan katolinen halua yksinhuoltajaksi, joten eiköhÀn naista ole johdettu harhaan.
Kaikkien hyvÀksymÀssÀ polyamorisessa idyllissÀ lapsia ei hyssytellÀ ja hylÀtÀ.
Facebook-kommentin perusteella Hilla ei edes tiennyt lehtolapsesta ennen syntymÀÀ.
Viittasin moniavioisuuteen, ja kerroin, ettÀ oletan hÀnen ajattelevan siten, ettÀ muslimien moniavioisuus on ok, kunhan itse maksavat sen.
MillÀ tavalla dna-testi tekee elÀttÀmisestÀ "vÀhÀn niin ja nÀin"? SehÀn juuri varmistaa elatusvelvollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ on nykyisin sopiva ilmaisu kun avioliitossa elÀvÀ mies ja sinkkunainen saavat perheenlisÀystÀ?
Siis kun nuo kokoomuslaiset esittÀÀ itsensÀ niin fiksuina, koulutettuina ja hyvin toimeentulevina niin voitteko valaista ettÀ mikÀ on tuon Elisa Siekkisen koulutus ja mikÀ on ammatti? Fiksuudesta ei tarvitse sanoa mitÀÀn. Olen ollut sika jÀrkyttynyt kyllÀ ettÀ kokoomus piireissÀ nÀinkin oudot jopa jÀrkyttÀvÀn tyhmÀt mielipiteet omaava ihminen on pÀÀssyt melko pitkÀlle.
Kokoomusnuoret ovat arvoiltaan enemmÀn Perussuomalaisten, kuin Kokoomuksen linjoilla. Perussuomalaiset nuoret taas... no, sitÀ ei voi edes laskea poliittiseksi jÀrjestöksi. Sketsiklubi pikemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sille lapselle tulevaisuuteen. Ei vÀlttÀmÀttÀ ole helpointa kasvaa kun nimike on "se Halla-ahon lehtolapsi".
KetÀ oikeasti kiinnostaa? Suuri osa nykyÀÀn Suomessa syntyvistÀ lapsista on avioliiton ulkopuolella syntyneitÀ eli lehtolapsia.
Oletko tyhmÀ vai esitÀtkö vaan? Hieman eri asia tÀmÀ Halliksen tapaus kuin se, ettÀ lapsi syntyy vanhemmille, jotka ovat yhdessÀ, mutta eivÀt naimisissa (nÀistÀkin pareista suurin osa menee naimisiin myöhemmin).
Tulee kuva tilanteesta, jossa Hilla-vaimo on saanut lapsen eikÀ ole ehkÀ oikeasti seksi kiinnostanut, joten on saattanut tosiaan antaa Jussille luvan hankkia sitÀ muualta vauva-aikana. Jotkut ovat kommentoineet tuntevansa vaimon ja ettÀ hÀn on avarakatseinen ja jÀrjestely on voinut olla tiedossa. Lehtolapsi on ilmeisesti tullut sitten yllÀtyksenÀ.
Se rakastajatar taas on ollut perinteisesti siinÀ uskossa, ettÀ Jussin avioliitto on ollut pelkkÀ kulissi ja ajan kysymys, milloin eroavat. SitÀ toivoessa antanut kitkeriÀ haastatteluja lehtiin siitÀ, kuinka vaimoilla ei pitÀisi olla oikeutta kieltÀytyÀ seksistÀ miehensÀ kanssa. Suhde Toisena Naisena tekee pikkuhiljaa epÀtoivoiseksi, kun kesto on nyt jo ollut 8 vuotta. Henkilö on 35 v ja biologinen kello tikittÀnyt jo kauan. PÀÀttÀnyt hankkia lapsen. Varmasti oikeasti ollut tarve saada lapsi kuten useimmilla ihmisillÀ ja ehkÀ toive, ettÀ silloin mies jÀttÀÀ vaimonsa vihdoin ja heistÀ tulee perhe.
No vauvan synnyttyÀ unelmat murskautuvat. Mies ei tunnustakaan isyyttÀ ilman isyystestiÀ, ne se pitÀÀ hoitaa epÀmiellyttÀvÀsti viranomaisten kautta. Suhde viilenee. IsÀ ei tunnusta julkisesti isyyttÀÀn vaan puhuu yhÀ julkisesti siitÀ, ettÀ on 4 lasta eikÀ 5 kuten oikeasti. Nainen alkaa tumtea itsensÀ huijatuksi ja petetyksi ja tajuta, ettÀ mies ei olekaan jÀttÀmÀssÀ vaimoaan vaan pÀinvastoin hÀnet. Suuttuu ja raivostuu, haluaa kostaa. Tekee sen facebook-pÀivityksen tietÀen, ettÀ siitÀ tulee skandaali.
Se mitÀ itseÀni hÀiritsee on, ettÀ Jussi nimitti lasta virheeksi. PitÀisi nyt korostaa sitÀ, ettÀ rakastaa lasta ja haluaa olla sen isÀhahmona eikÀ hylkÀÀ sitÀ.
Huvittava puoli tÀssÀ on, ettÀ nÀmÀ seksiskandaalit tapahtuvat aina ÀÀrikonservatiivisille miespoliitikoille. Jos Jussi olidi saarnannut vapaasta rakkaudesta eikÀ oerhearvoista, ei olisi mitÀÀn kohua. Ja erikoista miten fanaattisia kannattajia hÀnellÀ on. Tulee mieleen joku uskonlahko, jonka johtaja saa lahkon jÀsenet tekemÀÀn vaikka mitÀ ja seuraamaan itseÀÀn, jotkut jopa kollektiivisiin itsemurhiin tai terroritekoihin asti. Toivoisin jonkun tutkijatoimittajan analysoivan, ettÀ mitkÀ tekijÀt tÀssÀ oikeasti vaikuttavat. Veikkaan samoja kuin Trumpin valinnassa, huonosti menestynyt alempi keskuluokkainen mies tuntee kÀrsivÀnsÀ vÀÀryyttÀ ja siitÀ seuraa sekÀ naisvihaa ettÀ vihaa ulkomaalaisia kohtaan.
Todella mielenkiintoinen kokonaisuus ja kiinnostavin uutiskÀÀnne pitkiin aikoihin Suomen politiikassa. Ja olen varma Halla-Ahon calinnadta puheenjohtajaksi, hÀnen kannattajansa selkeÀsti ovat erittÀin uskollista porukkaa.