Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen suhde ja lapsi! :O
😱
Kommentit (835)
Edelleen haluaisin jotain viitettä, mihin perustuu väite, että Halla-aho olisi erityisesti saarnannut perhearvojen puolesta?
Eihän ole edes selvää, mitä kukakin perhearvoilla tarkoittaa.
Ihmiset vain omassa päässään olettavat, että jos ihmisellä on lapsia ja puoliso, tämä on perhearvojen erityinen kannattaja. Mutta Halla-ahohan on varsin vapaamielinen monessa asiassa. Tuskin hän on ketään rajoittamassa, kunhan jokainen rahoittaa omat haluamisensa. Kuten suurmoskeija. Sitäkään hän ei vastustanut, ainostaan edellyttää, itse itse maksavat moskeijansa.
Sama kai se on moniavioisuudessa. Kunhan itse elättävät vaimonsa ja lapsensa niin mitä se kenellekään kuuluu, ellei ketään ole pakotettu? Näin olettaisin ajatusmaailman menevän, mutta tämä on siis vain minun tulkintani.
Varsinaisista perhearvoista en itse ole löytänyt Halla-ahon kannanotoista jälkiä. Tosin en ole niin tarkkaan Scriptaa syynännytkään, ja Facessa en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nuo Halla-ahot ovat ulkoisesti aina olleen todella epäsuhtainen pari. Vaimo kaunis, hoikka, rikas ja koulutettu. Ja mies... noh, on silläkin se koulutus, mutta mutta... Joo.
Hilla saa varmasti ihan helposti hyvän miehen. Jusdista en menis vannomaan kun nyt selvis että kaiken kukkuraks on pettäjä. Hilla on kyllä kaunis
Kyllä moni akateeminen nainen varmaan Jussin huolisi. Kun ei tarvitse ajatella miestä tulonlähteenä, niin sellaiset asiat kuin poliittinen ura ja koulutus ovat tärkeämpiä. Niin se varmaan Siekkinenkin ajatteli. Minulla tulee tästä tapauksesta mieleen jotenkin tapaus Ruusunen. Siinähän hyljätty nainen paljasti intiimejä yksityiskohtia kostona hyljätyksi tulemisestaan. Tässäkin oma lapsi olisi saanut olla ihan rauhassa julkisuudelta jos äiti itse ei olisi päättänyt tulla esiin. Oliko se sitten oikein lasta kohtaan?
Hei hyi, älä puhu meistä akateemisista naisista tuollaista. Minun tuntemilla akateemisilla on kyllä ihan päinvastaiset arvot kuin Halla-aholla.
Elämäntehtävä oli olla hyvä kotivaimo ja kunniallinen kristitty nainen.
Ei huolittukaan vaimoksi, vaan vaiennetuksi hairahdukseksi, yksinhuoltajaksi, jonka lasta oma isä ei tunnusta.
Surullista... :'(
"Lehtolapsi" :)))
Millä menneellä vuosituhannella tämän termin käyttäjät elää.. XD
Mitä tämä Siekkinen tekee työkseen? Miksi Siekkinen ei hartaana katolisena ole mennyt naimisiin varakkaan miehen kanssa joka elättäisi tämän ja lapsensa ja josta vastineena hoitaa kodin ja tarjoaa miehelle rajattomasti seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Sama kai se on moniavioisuudessa. Kunhan itse elättävät vaimonsa ja lapsensa niin mitä se kenellekään kuuluu, ellei ketään ole pakotettu?
Isyys piti todistaa dna-testillä, joten elättäminen on vähän niin ja näin.
Ei kukaan katolinen halua yksinhuoltajaksi, joten eiköhän naista ole johdettu harhaan.
Kaikkien hyväksymässä polyamorisessa idyllissä lapsia ei hyssytellä ja hylätä.
Facebook-kommentin perusteella Hilla ei edes tiennyt lehtolapsesta ennen syntymää.
Vierailija kirjoitti:
Hymiöistä päätellen sulla on ikää 13 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt -88.
Mutta millä henkisellä tasolla elää ihminen, joka käyttää hymiötä " XD "? Itse käytin tuota kultaisella pissisajalla; 2000-luvun alussa.
Ilta-Sanomien uutisesta lainauksia:
"Asia nousi julkisuuteen lapsen äidin julkaistua hiljattain Facebookissa kuvan lapsesta ja Halla-ahosta. Kuvassa hymyilevä poika istuu Halla-ahon sylissä ja tekstinä on: ”Isi ja (lapsen nimi) kesällä 2016”. Nainen poisti kuvan Facebookista myöhemmin."
"Miksi ”isi”-kuva luikahti julkisuuteen juuri nyt?
– Minua on järkyttänyt pahasti se, kuinka hän kertoo kaikkialla, että hänellä on neljä lasta, vaikka (tämä viides) lapsi on tunnustettu, lapsen äiti kertoo Ilta-Sanomille.
– Se on minua raivostuttanut.
Onko ajoitus ihan sattumaa, ja oletko ajatellut, että tällä voi olla kielteistä vaikutusta kampanjalle?
– Voihan sillä olla, mutta olen pyytänyt yli vuoden, että hän selvittäisi asian, ja kertonut miten pahalta tämä tilanne tuntuu. Ymmärrys loppui, ja tämä alkoi olla liian raskasta.
35-vuotias nainen kertoo Ilta-Sanomille tavanneensa Halla-ahon kesällä 2009 maahanmuuttokriittisen Hommaforum-ryhmän toiminnassa. Loppuvuodesta 2015 nainen synnytti Halla-ahon lapsen.
Naisen kertoman mukaan Halla-aho näkee lastaan aika ajoin. Naisen mukaan Halla-ahon puoliso on asiasta tietoinen.
Halla-aho on raottanut arkeaan ja perhe-elämäänsä muutamissa lehtihaastatteluissa. Me Naiset -lehden haastattelussa marraskuussa 2012 Halla-ahot kertoivat parisuhteestaan ja sanoivat muun muassa vaalivansa kotona rauhallista ja konfliktitonta ilmapiiriä.
Tämän vuoden helmikuussa Iltalehden haastattelussa Halla-aho kertoi, että ”neljän lapsen isyys on karistanut häneltä turhan idealismin lasten kasvatuksesta”. Hän sanoi myös, että vanhempien ensisijainen tehtävä on tarjota lapsille turvallinen ympäristö, jotta lapset voivat olla sitä, mitä haluavat olla.
Maaliskuussa eräs puoluetoveri kuvasi IS:lle Halla-ahoa sanomalla, että tämä on ”perhekeskeinen ihminen”, joka korostaa lojaaliutta perheelle ja puolueelle.
Halla-ahon isyys on vahvistettu huhtikuussa 2016 dna-testillä, jonka tuloksesta Ilta-Sanomat sai kirjallisen dokumentin nähtäväkseen."
Vierailija kirjoitti:
Surullisinta mun mielessä näissä tapauksissa on, että vielä vuonna 2017 naiset tuosta vain alistuvat jonkun miehen pumpattavaksi, synnyttävät lapsia, jäävät nuolemaan näppejään tai kiltisti hyväksyvät huonon käytöksen.
Oikeasti aivan kamalaa scheissea. Oon itse vissiin vähän vanhanaikainen, kun mun mielestä tämä kertoo noissa piireissä vallitsevasta moraalikäsityksestä ja arvoista yleensä.
Kumpaa naista tuolla tarkoitat, vai molempia?
Mitä ehdotat, että näiden naisten tulisi tehdä? Ja miksi? Siksikö, että itse tekisit niin?
Minä olisin aivan tyytyväinen, kun olisin saanut haluamani lapset ja mieheltä vielä elatuksen lapselle. Itse miehestä arjessa olisi vain riesaa. Tehköön työtä ja ansaitkoon rahaa.
Ketä on käytetty hyväksi? Ei ainakaan minua olisi, tuossa tilanteessa. Miehiähän saa aina lisää jos tekee mieli. Ei sen ole pakko juur Jussi H. olla.
Tuolla Halla-ahon yksityiselämä-sekoilulla ei mielestäni ole paljon poliittista painoarvoa. Sen sijaan Halla-ahon poliittiset mielipiteet (maahanmuuton lisäksi) vaikuttavat hurjan oikeistolaisilta. Myös Terho on kyllä selkesti keskustasta oikealle päin. Jännäksi menee PS-puolueen tulevaisuus. Soinihan oli enemmän työväenhenkinen tyyppi (vaikkakin arvokonservatiivi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen haluaisin jotain viitettä, mihin perustuu väite, että Halla-aho olisi erityisesti saarnannut perhearvojen puolesta?
Eihän ole edes selvää, mitä kukakin perhearvoilla tarkoittaa.
Ihmiset vain omassa päässään olettavat, että jos ihmisellä on lapsia ja puoliso, tämä on perhearvojen erityinen kannattaja. Mutta Halla-ahohan on varsin vapaamielinen monessa asiassa. Tuskin hän on ketään rajoittamassa, kunhan jokainen rahoittaa omat haluamisensa. Kuten suurmoskeija. Sitäkään hän ei vastustanut, ainostaan edellyttää, itse itse maksavat moskeijansa.
Sama kai se on moniavioisuudessa. Kunhan itse elättävät vaimonsa ja lapsensa niin mitä se kenellekään kuuluu, ellei ketään ole pakotettu? Näin olettaisin ajatusmaailman menevän, mutta tämä on siis vain minun tulkintani.
Varsinaisista perhearvoista en itse ole löytänyt Halla-ahon kannanotoista jälkiä. Tosin en ole niin tarkkaan Scriptaa syynännytkään, ja Facessa en ole.
Olisi kaikkien kannalta kivointa, jos soittaisit suoraan Halla-ahon ovikelloa ja kysyisit, saatko imeä Jussin munaa. Nämä sinun mietiskelysi herättävät vain suurta myötähäpeää.
Hominemia pukkaa, viitettä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kai se on moniavioisuudessa. Kunhan itse elättävät vaimonsa ja lapsensa niin mitä se kenellekään kuuluu, ellei ketään ole pakotettu?
Isyys piti todistaa dna-testillä, joten elättäminen on vähän niin ja näin.
Ei kukaan katolinen halua yksinhuoltajaksi, joten eiköhän naista ole johdettu harhaan.
Kaikkien hyväksymässä polyamorisessa idyllissä lapsia ei hyssytellä ja hylätä.
Facebook-kommentin perusteella Hilla ei edes tiennyt lehtolapsesta ennen syntymää.
Viittasin moniavioisuuteen, ja kerroin, että oletan hänen ajattelevan siten, että muslimien moniavioisuus on ok, kunhan itse maksavat sen.
Millä tavalla dna-testi tekee elättämisestä "vähän niin ja näin"? Sehän juuri varmistaa elatusvelvollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nykyisin sopiva ilmaisu kun avioliitossa elävä mies ja sinkkunainen saavat perheenlisäystä?
Siis kun nuo kokoomuslaiset esittää itsensä niin fiksuina, koulutettuina ja hyvin toimeentulevina niin voitteko valaista että mikä on tuon Elisa Siekkisen koulutus ja mikä on ammatti? Fiksuudesta ei tarvitse sanoa mitään. Olen ollut sika järkyttynyt kyllä että kokoomus piireissä näinkin oudot jopa järkyttävän tyhmät mielipiteet omaava ihminen on päässyt melko pitkälle.
Kokoomusnuoret ovat arvoiltaan enemmän Perussuomalaisten, kuin Kokoomuksen linjoilla. Perussuomalaiset nuoret taas... no, sitä ei voi edes laskea poliittiseksi järjestöksi. Sketsiklubi pikemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sille lapselle tulevaisuuteen. Ei välttämättä ole helpointa kasvaa kun nimike on "se Halla-ahon lehtolapsi".
Ketä oikeasti kiinnostaa? Suuri osa nykyään Suomessa syntyvistä lapsista on avioliiton ulkopuolella syntyneitä eli lehtolapsia.
Oletko tyhmä vai esitätkö vaan? Hieman eri asia tämä Halliksen tapaus kuin se, että lapsi syntyy vanhemmille, jotka ovat yhdessä, mutta eivät naimisissa (näistäkin pareista suurin osa menee naimisiin myöhemmin).
Tulee kuva tilanteesta, jossa Hilla-vaimo on saanut lapsen eikä ole ehkä oikeasti seksi kiinnostanut, joten on saattanut tosiaan antaa Jussille luvan hankkia sitä muualta vauva-aikana. Jotkut ovat kommentoineet tuntevansa vaimon ja että hän on avarakatseinen ja järjestely on voinut olla tiedossa. Lehtolapsi on ilmeisesti tullut sitten yllätyksenä.
Se rakastajatar taas on ollut perinteisesti siinä uskossa, että Jussin avioliitto on ollut pelkkä kulissi ja ajan kysymys, milloin eroavat. Sitä toivoessa antanut kitkeriä haastatteluja lehtiin siitä, kuinka vaimoilla ei pitäisi olla oikeutta kieltäytyä seksistä miehensä kanssa. Suhde Toisena Naisena tekee pikkuhiljaa epätoivoiseksi, kun kesto on nyt jo ollut 8 vuotta. Henkilö on 35 v ja biologinen kello tikittänyt jo kauan. Päättänyt hankkia lapsen. Varmasti oikeasti ollut tarve saada lapsi kuten useimmilla ihmisillä ja ehkä toive, että silloin mies jättää vaimonsa vihdoin ja heistä tulee perhe.
No vauvan synnyttyä unelmat murskautuvat. Mies ei tunnustakaan isyyttä ilman isyystestiä, ne se pitää hoitaa epämiellyttävästi viranomaisten kautta. Suhde viilenee. Isä ei tunnusta julkisesti isyyttään vaan puhuu yhä julkisesti siitä, että on 4 lasta eikä 5 kuten oikeasti. Nainen alkaa tumtea itsensä huijatuksi ja petetyksi ja tajuta, että mies ei olekaan jättämässä vaimoaan vaan päinvastoin hänet. Suuttuu ja raivostuu, haluaa kostaa. Tekee sen facebook-päivityksen tietäen, että siitä tulee skandaali.
Se mitä itseäni häiritsee on, että Jussi nimitti lasta virheeksi. Pitäisi nyt korostaa sitä, että rakastaa lasta ja haluaa olla sen isähahmona eikä hylkää sitä.
Huvittava puoli tässä on, että nämä seksiskandaalit tapahtuvat aina äärikonservatiivisille miespoliitikoille. Jos Jussi olidi saarnannut vapaasta rakkaudesta eikä oerhearvoista, ei olisi mitään kohua. Ja erikoista miten fanaattisia kannattajia hänellä on. Tulee mieleen joku uskonlahko, jonka johtaja saa lahkon jäsenet tekemään vaikka mitä ja seuraamaan itseään, jotkut jopa kollektiivisiin itsemurhiin tai terroritekoihin asti. Toivoisin jonkun tutkijatoimittajan analysoivan, että mitkä tekijät tässä oikeasti vaikuttavat. Veikkaan samoja kuin Trumpin valinnassa, huonosti menestynyt alempi keskuluokkainen mies tuntee kärsivänsä vääryyttä ja siitä seuraa sekä naisvihaa että vihaa ulkomaalaisia kohtaan.
Todella mielenkiintoinen kokonaisuus ja kiinnostavin uutiskäänne pitkiin aikoihin Suomen politiikassa. Ja olen varma Halla-Ahon calinnadta puheenjohtajaksi, hänen kannattajansa selkeästi ovat erittäin uskollista porukkaa.